Skupinka- Neodýžděj

428 14 1
                                    

Selekce ode dneska běží už měsíc. Za ten měsíc jsem si stihla najít kamarády, byla na plese, byla v televizi, byla napadena rebeli, mluvila na pohřbu, skončila v jezírku, udobřit se se Zacem a usínala s ním. Se Zacem se nic nezměnilo. Tráví teď čas hodně s Vanessou. Já ho zase trávím s jeho bratrem a holkami. Už umím celkem dobře na kytaru a Lara na klavír. Jak nám před několika dny řekli princové o skupinkách tak předevčírem nás rozřadili. Jsem ve skupince se Zoe, Lili, Emili a April. S April a Zoe si nejvíce rozumím. Jsou si podobné i zhledově obě mají vlasy do zrzava. Asi se divíte jak to že jsme v pěti. Předevčírem totiž Zac vyhodil Vanessu. Prý řekla něco hnusného o nějaké soutěžící a  Zac ji poslal domů. Díky tomu to nevycházelo.My, skupina od Atsry a skupina mojí sestry, kde je taky Edlin dostali jednu soutěžící mi dostali April a jsem za to ráda. Jediná skupinka  po čtyř je skupinka Jess.  Právě sedíme okolo kruhového, skleněného stolku a přemíšlíme co budeme mít za aktivity. Já to chtěla venku s tím všechny souhlasili. Emili chce nějaký sport, Lili by to pojala jako nějaký dýchánek. Zoe to chce mít odpoledne a April večer. Už mi celkem třeštila hlava o tom jak se dohadovali. Každá skupinka dostala stůl na jiném konci místnosti a mezi námi pak procházela královna s madam Zazu, se kterou už jsem stihla mít hodinu dějepisu a etikety.

,,Holky." nic. ,,Holky!"  zase nic. ,,Umírám!" nato se všechny přestali hádat. ,,Co že?" vyhrkla Lili. ,,Nic, chtěla jsem získat  vaší pozornost." ,,Aha takže neumíráš." ujistila se April. ,,Ne neumírám. Takže co to udělat u jezírka je tam vrba můžeme na ni dát světlíka a pod ní deku. Pokud si dobře pamatuji je vedle jsou dvě jabloně mezi ně by se dala natáhnout síť pro bebndbinton. Mohlo by to začít po obědě a skončit večer pouštění lampionů." vychrlila jsem. ,,Páni to je skvělí nápad!" radovala se Zoe. Holky souhlasili. ,,Mohli bychom tam zařídit hudbu!" ,,Ale jakou? Živou nebo z nějakého řazízení?" ,,A co jídlo a pití? ,,Do jaké barvy to bude sladěný?" ,,A jede to na novo." povzdychnu si. Chvíli jsem je poslouchala. ,,Holky víte co?" tentokrát jsem získala jejich pozornost okamžitě. ,,April se Zoe vymyslí jídlo a pití. Je něco na co máte alergii?" podívám se na Emili a Lili  ,,Já mám na kivi." špitla Lili. ,,Tak nic s kivim tam nedávejte. Emili a Lili se rozhodnou pro hudbu a já se půjdu zeptat madam Zazu na pálky, míčky a síť po obědě se půjdem podívat k jezírku." holky se na sebe podívaly a  jako jeden muž přikyvli. Tadá! Bych mohla vést války. Zvednu se a rozhlédnu se. Madam Zazu si právě povídá s Lotte. Chtěla jsem za nima jít ale stoupla si předemě Edlin. ,,Dávej si pozor. Princ Arman bude můj!" zasyčala jako had. Omyl ona je sliský had. ,,Vždyť jsem s ním vůbec nemluvila " nechápala jsem. ,,Jo? Tak proč kvůli tobě vyhodil Vanessu? Nebo proč se na tebe při každém jídle dívá!" křičela na mě šeptem. To že dělá? Když, jsem se na něj podívala nekoukal na mě nikdy. Asi si něco šňupla. Koutkem oka jsem zahlédla že už spolu Lotte a madam Zazu domluvili. ,,Nemám páru co to  meleš ale teď mě omluv." nechala jsem jí tam stát. Že by kvůli mě Zac vyhodil Vanessu? To je blbost vždyť se k sobě tak měli. Došla jsem k madam Zazu.
,,Mohl bych se zeptat?"  ,,Á slečna Bellová jistě. Co potřebujete." ,,Když potřebujeme nějaké věci, kde je seženeme?" ,,Stačí mi je sepsat na papírek a já vám to do středy seženu." ,,Děkujem. A budete na těch dnech s námi?" ,,Jistě i s princeznou." přikývnu. ,,Ještě jednou díky ale teď už půjdu." usměje se na mě.

Holkám  jsem vše řekla a oni mi řekli své návrhy byla jsem z nich unešená. Sepsala jsem všechny věci a dala je madam Zazu. Ta nás poslala do pokojóch s tím že za hodinu půl je oběd a to co jsme nestihli budem dodělávat odpoledne. Šla jsem po schodech nahoru. Proč  jich je tolik? Konečně jsem došla do pokoje a vešla dovnitř. Vyděšeně jsem zakřičela, když mě vyděsil Zacův hlas, který dost vážně říkal: Musím stebou mluvit. ,,Co chceš?" zeptám se a odstoupím odedveří. ,,Já..." ,,Ne vlastně to nechci vědět bež si za Vanessou tedy za tou už ne tak za Edlin." prskla jsem. Byla jsem na něj naštvaná že semnou nemluví a pak prostě se objeví v mém pokoji. Záložím si ruce na hrudi. Zac dal  hlavu na stranu. Udělal ke mě kro a já ho udělal zpátky. ,,Žárlíš?" znovu udělal krok ke mě. ,,Ne jsem naštvaná." udělám krok vzat. ,,Tehdy večer jsi za mnou přišel protože ti bylo líto holky?" v hlase mi zaznělo zoufalství. On dělal kroky ke mě a já couvala. ,,První tři dny jsem byla ráda že jsem se nepotkali aspoň jsem si to dokázala všechno ujasnit ale ty si za mnou nepřišel ani potom. Chápu že je tu hodně soutěžících a ty se musíš  věnovat i jim ale sakra dva týdny je dlouhá doba. Často jsem přemýšlela jestli to nebyla....." ,,Chyba?" dořekl za mě už jsem stála natisklá ke zdi. ,,Chyba. A pak se tu jen tak zjevíš to si tu na mě čekal nebo co!" jeho obličej už byl jen kousek od mého.
,,Sue v životě jsem udělal spoustu chyb ale věř mi přijít za tebou a zůstat u tebe chyba nikdy nebyla a nikdy nebude. Potřeboval jsem tě u sebe a ty jsi potřebovala mě. Asi bych se někde zhroutil, kdyby si u mě nebyla. Sakra jsem naštvaný na to že jsem za tebou nepřišel. Štve mě že celé dny nemohu dělat to co bych měl protože se pořád vracím k myšlence jaké by to bylo kdybych tě měl u sebe. I když jsem byl  Vanessou jsem myslel na někoho úplně jiného. Chyba byla že jsem za tebou nepřišel den po zprávách ale chyba nebyla že jsem tu byl a mohl tě líbat." na to přitisk své rty na moje. Byla to hrozná droga. Zajela jsem mu prsty do vlasů a on si mě přitiskl blíže k sobě. Otáhli jsme se od sebe, až když nám došel vzduch. Přitiskl své čelo na to moje. ,,Čekal jsem tu na tebe protože odýždím." co že! Odtáhnu se od něj. ,,Rebelové zaútočili a mi letíme pryč. K bojišti." Polil mě neuvěřitelný strach. Strach o Zaca. ,,Přišel jsem se rozloučit. Oficialně se s vámi budu loučit až u limuzíny ale já tě musel vidět předtím." ,,Kdy - kdy odýždíte." ,,Po obědě." po tváři mi stekla slza. ,,Neboj se já se vrátím." utřel mi slzu. ,,Neodýžděj zůstaň tu. Zůstaň tu semnou." po tváři se mu rozlil úsměv. ,,Já jsem s tebou pořád..." nevím co chtěl říci stoupla jsem si na špičky a políbila ho. ,,Budeme muset jí. Už je oběd." ,,Běž první chvíli počkám aby to nebylo nápadné." pokusila jsem se o úsměv. ,,Budu ti psát. Jenom tobě, sice vám budou docházet dopisu, které vám madam Zazu přečte, ale tyhle dopisu  budou jenom naše." Pustil mě ze sevření a vydal se ke dveřím. Zarazil se rychlím krokem se vrátil ke mě a drsně mě políbil. Pak už odešel. Chvíli jsem čekala než jsem se vydala za ním.

Když to princové na obědě oznámili všechny byli zasažené. Momentálně stojíme před limuzínou a čekáme na prince. Ti se po chvilce ukázali. U pasu jim vysela zbraň. První se s námi loučil Lukas. Když došel ke mě vzal mojí ruku a stejně jako po zprávách a několikrát po nich mi ji políbil. ,,Vraťte se celý." žádala jsem ho šeptem. ,,Vrátíme postarej se o matku." odpověděl mi taky potichu a začal se loučit s Astrou. Po Lukasovi na řadu přišel Zac. Každé dívce něco řekl a políbil na hřbet ruky. Edlin se mu vrhla kolem krku a pustila se do usedavého falešného  pláče.  Pak se k němu naklonila a vlepila mu pusu do koutku úst. V tu chvíli jsem nevěděla co cítím. Zac co neslušněji si utřel místo kam ho políbila. Mě si schválně nechal na konec. Podíval se mi do očí. ,,Jsem pořád stebou pamatuj na to." čekala jsem že mi políbí ruku ale on se ke mě naklonil dal mu pusu na tvář. Pak už jsem viděla jak nasedá do auta a odýždí.   

Selekce pro DvojčataKde žijí příběhy. Začni objevovat