מחר חוזרים לתיכון מחופשת הקיץ הארוכה שהיתה לנו. אני ממש לא מתרגש.
אני אוהב לשבת לי בבית ולערוך, או לצלם. לא להכין שיעורים.
מה שכן, את החברים הטובים שלי ראיתי הרבה בחופשה, אבל לא כל יום.
ועכשיו זה יהיה קצת יותר נסבל איתם.אנחנו חבורה של החברים הכי טובים, מאז...טוב, מזמן.
יש את אייטי, שהיא באמת החברה הכי טובה שלי, שאני אוהב ברמות.
יש את קייל, שהוא שנון כזה, הופך כל דבר כמעט למצחיק.
ברנדון, שהוא...טוב הוא די בלתי נסבל רוב הזמן. אבל בקטע טוב אני חושב. והוא גם בן זוג של פייפר.
אז יש גם את פייפר, שהיא המטורפת של החבורה.
ויש את טייט, שהיא יותר הפסיכולוגית השקטה.
אני רק חושב על קייל, וטייט, שיהיה בטח יהיה מעצבן לראות אחד את השני כל יום.
אני אקדים ואסביר. טייט וקייל היו זוג, ומאוד יפה יש לציין. לפני שבוע הם נפרדו, או ממה שהבנתי טייט נפרדה ממנו.
אני לא באמת יודע למה, בקושי ידעתי שהיא זרקה אותו.
בהתחלה קייל אמר שזה היה הדדי והם החליטו להפרד, אבל אז טייט באה ואימתה את הסיפור.
ואני לא מבין. אם טייט זרקה אותו, למה הוא הגן עליה?אחרי מבט חטוף בשעון הכסוף על פרק ידי, אני מבין שאני באמת חייב לנסות להרדם.
עוד פחות מחמש שעות אני אצטרך לקום ולהזיז את עצמי לבית ספר המחורבן.
שיהיה לנו בהצלחה.***
השעון המעורר מעיר אותי ואני ממהר ללחוץ עליו רק שיתכבה כבר הרעש המעצבן הזה.
לא התגעגעתי.
אין לנו תלבושת אחידה בתיכון ככה שאני יכול לנצל את זה לטובתי. שחור.
אני מוציא מהארון שלי טישרט שחורה ומכנסי ג'ינס שחורים.
אני מסדר קצת את השיער העבה והחום שלי ומושך אותו אחורה כדי שלא יפריע לי בעיניים.אני שולח הודעת בוקר טוב לאמא, מציץ שנייה במראה, ויוצא למכונית שלי.
טוב, בעצם למכונית של ההורים שלי.
הם עכשיו בצרפת לחצי שנה הקרובה, ויש לי את כל הבית לעצמי.
די משעמם.אייטי מחכה לי כשהיא נשענת על הדלת הקדמית של האוטו.
טוב, על מי אני עובד? התגעגעתי.
כשהמשפחה שלי עברה לפה כשהייתי בכיתה ג' היא עשתה לי סיור בשכונה ובבית ספר וכבר אז התחברנו ממש. רק בתור חברים טובים כמובן.
אני בוחן אותה במבטי.
היא לובשת נעלי סניקרס גבוהות ולבנות, עם פס עבה של ירוק זוהר.
ג'ינס לבן קצר, ומעליו טישרט גדולה עם קשקוש צבעוני מגניב.
הפנים שלה מסתכלות עליי בסקרנות ושעשוע יחד. היא מחייכת את החצי חיוך שלה וצוחקת עליי."יאללה אתה בא? או שאתה מתכוון ללטוש מבטים?"
אני מגחך "סתם ,פשוט את נראית...טוב..." אני אומר בהתפעלות גלויה ונכנס למכונית.
היא באה מיד אחרי.
"יפה, נכון?"
היא צוחקת אליי למרות שאני יודע שהיא לא באמת שמה זין על מה אנשים חושבים עליה. עוד תכונה שאני מעריץ בה.אחרי נסיעה קצרה בת עשר דקות, אנחנו אוספים את ברנדון, את פייפר, ומיד אחריה את טייט.
כשאני עוצר ליד הבית של קייל, אני שם לב שהמקום היחידי הפנוי הוא ליד טייט.
כנראה שגם לפייפר נפל האסימון כי היא בדיוק שאלה אותה "את רוצה להחליף איתי מקום?" אבל משום מה טייט רק הנידה בראשה לסירוב.קייל פותח את הדלת ובוהה כמה שניות בכסא הריק. בסוף הוא נאנח ונכנס.
שאר הנסיעה עוברת עם מוזיקה, שיש לציין שאייטי מאוד אהבה, והחצינה זאת בעודה צורחת את המילים.
אנחנו יורדים מהאוטו וצועדים ביחד לכיוון הכיתה שלנו. אייטי מנופפת לכמה בנות מהצד, ופייפר עצרה לדבר עם מייז קצת...
כשאני מסתכל על השאר אני רואה את פייפר. וקייטי. מדברות, יותר מקלחות. לא שילוב טוב. אני עוקב אחרי המצב ואני רואה שהוא מידרדר לצעקות. בסוף קייטי מועדת על הרצפה מאגרופה של פייפר. לא יודע מה קייטי אמרה לה, אבל זה מגיע לה, זה בטוח.
אוקיי סמכו עליי פרקים ראשונים משעמם אחכ הרבה יותר מענייןןןןןן
לא מחכה להצבעות או משהו פשוט מעלה הכל בבת אחת כי הכל משוכתב כבר וזה
YOU ARE READING
מהי אהבה
Romantikקולטון, טייט, אייטי, קייל, ברנדון, פייפר, הם חברים הכי טובים. במהלך התיכון הם מתבגרים וחושפים סודות אחד על השני, פרידות, מריבות, והתרחקויות, חלק פונים לנתיבים שונים, חלק מכירים יותר, חלק מתאהבים. זה הקיץ שלהם. הסיפור מכיל טריגרים כגון- אונס סטוקריות...