ברנדון

20 1 2
                                    

אחרי הווידויים המרגשים של כולם, אני חוזר הביתה להתארגן למסיבה בערב.
זו אמורה להיות מסיבה גדולה, לא רק של התיכון, ואני מתלבש בהתאם.
קולטון הודיע שהוא נשאר עם אייטי בבית, ואני אצטרך לנסוע עם טייט, קייל ופייפר.
פייפר.
מוזר לי שאנחנו כבר לא יחד ושעכשיו היא יכולה להיות עם כל מי שהיא רק רוצה...
בסופו של דבר קייל רושם שיש לו אוטו פנוי אז הוא יכול לאסוף את כולנו, ושהוא יגיע עוד עשר דקות.
אני יורד למטה ופוגש שם את אנט וליאו.
"היי" אנט פותחת.
"היי" אני עונה לה בחיוך חזרה.
"אתה יוצא היום?" היא שואלת אותי.
"כן. אתם?"
"לא. טוב, אני צריכה להתפנות. תהנו..." היא עוברת לידי בחיוך זחוח וערמומי ולוחשת כדי שרק אני אשמע-
"תיהיה נחמד" אני מגלגל עיניים וכשהיא יוצאת אני מניח את מרפקי על השולחן ונעמד מול ליאו במבט מאיים.
"ליאו, אני נשבע לך שאם תפגע באחותי, או תיגע בה בלי רשותה, אני ארצח אותך. ולא בצחוק."
מצחיק אותי לראות את המבט המבוהל על פניו. "בר..ברור..."
"יופי"
אני יוצא בדלת ומחכה בחוץ לקייל שמגיע אחרי שניות אחדות.
רק טייט אצלו באוטו וזה מוזר.
כאילו, נכון שהיא הכי קרובה אז הוא יאסוף אותה ראשונה, אבל...
אחרי פרק זמן שאני מעריך כחצי שעה בערך מאז שהגענו למסיבה, אני ניגש לשולחן לקחת לי שתייה.
מזווית עיני אני קולט את פייפר צוחקת עם איזה בחור.
פאק.
אני מסתובב והולך לפני שאתפרץ פה על מישהו. פייפר היא אולי הבחורה הכי כוסית בשכבה וכשתפסתי אותה יכולתי להסתפק, מינית, פיזית, וגם חיצונית תפסו ממני יותר. אין מה לעשות, אם הייתי עכשיו עם מישהי מכוערת ומרושלת היו מתייחסים אליי אחרת.

אז לחשוב שאיזה שמוק אחר יקח לי את הדוגמנית, זה רע.

חה.

מהי אהבהWhere stories live. Discover now