פייפר

21 2 1
                                    

"וחשבת שיש אפשרות כזאת?" אני שואלת את טייט בעדינות.
היא מהנהנת. "אבל לא רציתי להאמין בזה. אני לא מאמינה שהיא עושה לו את זה..."
אין לי מה להגיד לה.
בדיוק כשאני מהרהרת בזה אני רואה את קולטון ואייטי מתקרבים מהר.
"מה קרה?" אייטי הבינה כנראה שזה לגביי טייט כי היא מיהרה אליה.
"מצטערים שלא הגענו לפני. הכל בסדר?" אני מעבירה את מבטי לטייט שמנידה בראשה.
היא מספרת להם על אמא שלה, ועל דייב.
הם הגיבו בדיוק כמונו, וטייט קצת נרגעה.
כשטייט ביקשה להעביר נושא קייל התחיל לדבר.
"חשבתי לספר לכם על זה כבר ממזמן, אבל קיוויתי שזה יעלם, ודי התביישתי..." כולנו מחליפים מבטים מבולבלים.
"אבא שלי התחיל לשתות לפני חודשיים. זה התחיל בקטנה אבל הדרדר מאז מאוד.
הוא חוזר מאוחר בלילה כשהוא כולו מחוק, וקם מאוחר ביום למחרת כשהוא מקיא.
והוא לא מפסיק.
אמא שלי רוצה לשלוח אותו למוסד לגמילה, אבל הוא לא מוכן.
ומכיוון שזה המצב, היא רוצה להתגרש."
כולנו שותקים.
אני לא יודעת מה לחשוב כי לא היה לי מושג.
"קייל...אתה היית צריך להגיד משהו...היינו יכולים לעזור." אני מנסה להבהיר את עצמי לא רק לו.
"אני יודע. אני יודע...טוב, אבל אם אנחנו רוצים ללכת לחדשות שמחות יותר..." הוא מעביר מבט לטייט והיא מהנהנת לו.
אני תוהה אם זה מה שאני חושבת שזה.
"אני וקרלין ביחד...." הוא מחייך והתגובה האוטומטית שלי זה להעביר מבט בחזרה לטייט.
מה שממש מבלבל זה שהיא מחייכת. באמת.
"וואוו!" ברנדון מריע וכולנו צוחקים ומברכים אותו.
גם טייט.
"אה...בהמשך לווידוי הזה..." קולטון מתחיל וחיוכו גדל. הוא מעביר מבט לאייטי ומשלב את אצבעותיהם.
רגע,
מהההה???
אני מגחכת בניגוד לרצוני. "רגע...אתם...שניכם...?"
החיוך הדבילי על הפנים שלהם מאשר זאת.
"ווואטטט?!" אני אומרת ורצה בניהם לחבק אותם.
כולם צוחקים וברנדון אומר-
"קולטון לוקאס לורנס. מי היה מאמין שתיהיה לך בת זוג?" קולטון ואייטי מחליפים מבטים מוסמקים ומהבוהלים ואני צוחקת,
"תרגעו! זה רק שתי מילים. תתרגלו." הם צוחקים במבוכה.
"טוב, אז אחרי הווידויים של כולנו, יש מישהו שרוצה לשתף במשהו?" טייט שואלת ואני מלכסנת מבט וקולטת את קולטון מחליף מבט שואל עם אייטי והיא מנידה לשלילה.
מה הם מסתירים?
אני מסיטה את מבטי לפני שיראו שצוטטתי להם.
אצטרך לברר את הנקודה הזאת אחר כך.
"אתם באים למסיבה הערב נכון? נחגוג את הזוגיות של שלושתכם" אני אומרת ומצביעה על קייל אייטי וקולטון.
אייטי מסרבת. "לא לא לא. פעם שעברה זה נגמר לא טוב. אני אוותר." היא מנסה להתבדח אבל זה מזכיר לי...למה היא ברחה באותה מסיבה?
כנראה שברנדון חשב אותו דבר כי בדיוק אז הוא פונה אליה.
"דרך אגב אייטי, לא אמרת לנו מה קרה שם. למה היה לך התקף? למה רצת?" היא מחליפה צבע בפנים ומחווירה, קולטון עונה במקומה.
"אה, היא לא סיפרה לכם עדיין? נייט ניסה לשפוך עליה מהוודקה שלו אחרי שהיא דרכה עליו, אז היא רצה" הוא צוחק.
אייטי מהנהנת וצבע שלה חוזר לאט.
הם ממש לא שיכנעו אותי, אבל זה בחירה שלהם לא לספר אז לא אתחקר אותם יותר מדי.
למרבה הפתעתי ברנדון דווקא כן השתכנע. "כן, זה מתאים לנייט..."
"נו אייטי, תביאי איתך את המשאף, ואת המזרק ותבואי יהיה כיף, ולא יקרה לך כלום." קייל מציע.
"אני יראה..." היא נאנחת.
"למה זה כזה סיפור? אני מתכוונת, גם אני בדרך כלל לא הולכת למסיבות, אבל את כן, מה קרה פתאום?" טייט שואלת.
אייטי מגלגלת עיניים. "אתם יכולים להפסיק לחקור אותי? אני אבוא אם אני ארצה. אל תלחצו עליי." היא מזהירה.
"הכל בסדר. אין בעיה." אני מתנצלת בשם כולם.
"קייל, קרלין באה אז היום בערב?" אני שואלת אותו.
"אה...כן..." הוא עונה קצת לחוץ כשהוא מסתכל על טייט שחיוכה רק מתרחב ולא מפסיק להפתיע.
"מה איתך ועם בויס?" אייטי שואלת אותה והיא מנשפת. "פאק. אני צריכה לדבר איתו."
אני מהנהנת.

אופס

מהי אהבהWhere stories live. Discover now