Nina P.O.V.
Cujem neko lupanje na vratima,jedva otvaram oci I bacam pogled na sat 8:15h.Sinoc tj. jutros sam dosla oko 4h iz kluba,cujem profesorkin glas.
P:Devojke,hajde na dorucak!(ma da l’ je moguce u 8h dorucak?Sarah I Christina su spavale,polako sam ustala iz kreveta I otisla u kupatilo.Kada sam se pogledala u ogledalo izgledala sam kao cudoviste,sminka mi je bila razmazana,a kosa rascupana,na sebi sam jos imala haljinu od sinoc.Vratila sam se u sobu do kofera I iz njega izvadila donje rublje,sorts I majicu.Ponovo sam usla u kupatilo,skinula sam razmazanu sminku I svu odecu sa sebe,usla sam u tus-kabinu I pustila mlaku vodu.Kada sam zavrsila,omotala sam peskir oko tela I kosu osusila fenom.Obukla sam se I izasla iz kupatila.Posto je Sarah jos spavala,sama sam otisla na dorucak.Dosla sam do one zene,koja je radila tamo.
Ona:Hej,lepotice!(nasmejala sam se)Tvoj decko nece da doruckuje?(pruzila mi je tanjir sa przenim jajima I jogurt)
Ja:Ne znam,nisam ga videla od sinoc..(uzela sam tanjir I sela za prvi sto koji je bio prazan,Videla sam da je u menzu usla Sarah,a za njom Christina,zavrsila sam sa jelom I vratila se u sobu.Ukljucila sam TV I legla na krevet,neko je usao u sobu,pogledala sam ka vratima I videla Justina,preokrenula sam ocima.Dosao je do mog kreveta I legao pored mene,pogledala sam ga sa podignutom obrvom.
Ja:Ti bas hoces da nas Christina ubije?
J:Ma opusti se,ona jos doruckuje.(priblizio mi se I spojio nase usne,odvojila sam se od njega)
Ja:Mislim da stavrno treba da prestanes da varas Christinu…
J:Ma zabole me za Christinu,mislis da ona mene ne vara?Pa sinoc je bila sa mojim najboljim ortakom..(prekinula sam ga)
Ja:Ona je mislila da si to ti,to nije prevara..(rukom je poceo da klizi po mom stomaku)J:Svejedno,nego pusti sad Christinu,ajde da nastavimo ono od sinoc..(krenuo je rukom ka mojim grudima,uhvatila sam mu ruku I sklonila je)Nije fer!(napravio je tuznu facu)
Ja:Sta je bilo?
J:Ti si mene iskoristila..
Ja:A kako,molim te?(pitala sam zbunjeno)
J:Sinoc si me ispipala,a sad kad je na mene red,ti ne dozvoljavas..
Ja:Ja tebe sinoc uopste nisam htela da pipam,nego si ti sam,tako da me ne zanimas..
J:Pa ajde I ti sad budi dobra I skini majicu..(poceo je da mi skida majicu,udarila sam ga po ruci)
Ja:Nisam ti dozvolila!Idi kod svoje devojke,pa njoj radi sta hoces…
J:A u tome je problem,ti si ljubomorna?
Ja:Naravno da nisam!
J:Dokazi..
Ja:Kako?
J:Dozvoli mi da ti radim ono sto si ti meni sinoc..(rekao je sa osmehom)
Ja:Da me pipas?Nema sanse!
J:Ljubomorna si!
Ja:Nisam!
J:Jesi!(dokazacu mu da nisam ljubomorna,skinula sam majicu)
Ja:Eto vidis da nisam..(htela sam da obucem majicu,ali mi je on uzeo iz ruke)
J:To jos nismo utvrdili..(legao je preko mene,poceo je da me ljubi po grudima,otkopcao mi sorts I skinuo ga,odjednom je neko usao u sobu,to je bila sobarica.Justin je ustao sa mene,uzela sam prekrivac I pokrila se)
Sobarica:Vas dvoje niste otisli?(pogledala sam je zbunjeno)
J:Gde da idemo?
Sobarica:Pa vase odeljenje je otislo na neki izlet..(rekla je I izasla iz sobe,Justin I ja smo se pogledali)
YOU ARE READING
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fanfiction"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."