Nina P.O.V.
Ja:Kao na primer sta?
J:Pa trebalo bi da ucinis nesto za mene,da bi vratila uslugu koju sam ti ucinio..
Ja:Pa onda bolje da si im rekao..
J:Okej,idem da im kazem..(uhvatila sam ga za ruku,ne zelim da isprica to Ryanu,pa Ryan Chazu I da na kraju sazna cela skola)
Ja:Stani,sta zelis da ucinim?(nasmejao se)
J:Zelim da spavas sa mnom..
Ja:Ma nema sanse,ti nisi normalan..
J:Tvoj izbor,ako ne pristanes ispricacu celoj skoli da si spavala sa mnom..
Ja:Mislis da ce neko da ti poveruje,nemas dokaz.. (nasmejala sam se)
J:Pa naravno da ce da poveruju,znaju da sam spavao sa skoro svakom devojkom iz ove skole,sto bi ti bila izuzetak..(priblizio mi se skroz ,taman kada je hteo da me poljubi,neko ga je gurnuo,to je bio Marc)Alo bre,imas neki problem?
M:Da,imam problem,zasto ljubis moju devojku?(udario je Justina u nos)Ja:Marc,prestani!(sad je Justin udario Marca,poceli su da se tuku) Prestanite! (nisam znala sta da radim .Povukla sam Marca za ruku I pogledala ga u oci) Molim te,prestani..
M:Prestacu zbog tebe,a ti kretenu,nemoj nikad vise da si je pipnuo..(rekao je Justinu)
J:Da neces mozda ti da mi zabranis?
Ja:Marc,smiri se,nemoj da pravis sebi probleme..(samo me pogledao I otisao,okrenula sam se ka Justinu,krv mu je isla iz nosa) Je l’ si dobro?
J:Dobro sam..(rekao je besno)
Ja:Dodji da ti obrisem to..(uhvatila sam ga za ruku I odvukla do wc-a.Uzela sam maramicu I nezno mu brisala krv ,koja je tekla iz njegovog nosa,gedao me u oci,na kratko sam ga pogledala I nastavila da brisem.Stavio je ruke na moj struk I priblizio me skroz do njega)
Ja:Cekaj,Justine,da ti obrisem ovu krv..
J:Ma zajebi krv..(spojio je nase usne,usne su mu bile tako nezne,uzvratila sam mu poljubac ni sama ne znam zasto,Cula sam da se vrata wc-a otvaraju,brzo sam se dvojila od Justina,usla je Christina)
Ch:Sta radis sa ovom kurvom u wc-u?(pitala je Justina)
Ja:Kao prvo nisam kurva,a kao drugo sa mnom sigurno nije radio ono sto radi sa tobom..
Ch:Tebe nista nisam pitala..(prisla je Justinu)Ko te udario?Mogao si mene da pozoves da te izlecim .(poceli su da se ljube,stavio je ruke na njenu zadnjicu.Kakav zenskaros,do malo pre se ljubio sa mnom.Izasla sam iz wc-a I otisla u ucionicu I sela pored Sarah.Ne mogu da verujem da sam dozvolila da me poljubi,Sarah me prekinula u razmisljanu)
S:Nesto se desilo?
Ja:Desio se umisljeni Bieber..(rekla sam ljuto)
S:Sta je sad uradio?
Ja:Kreten je..
S:Hoces ti meni da kazes sta se desava izmedju vas?(Izdahula sam I pocela da joj pricam sve sto se desilo u petak,subotu I danas)Pa lepo sam ti rekla da je on najveci zenskaros ovde..(videla sam da je u ucionicu usao Justin sa Christinom.Uzela sam svesku I pocela nesto da crtam,samo da ga ne bi gledala.Seo je iza mene I dirao mi kosu,samo sam ga kulirala,odjednom sam osetila da mi je otkopcao brus,okrenula sam se ka njemu)
Ja:’oces ti mene da ostavis na miru?(pitala sam ga besno)
J:Ne?
Ja:Ma ti si idiot,Sarah zakopcaj mi brus..
أنت تقرأ
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
أدب الهواة"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."