21

2.5K 110 4
                                    

Nina P.O.V.


Ljubio me po vratu,a onda je u sobu usla mama,brzo sam se odvojila od Justina.

Ja:Mama?

M:Izvinite,ako prekidam nesto,donela sam vam sok..(rekla je gledajuci me sa malim smeskom)

Ja:Ne brini mama,nista nisi prekinula,Justin mi je samo..Vracao mindjusu..(slagala sam nesto na brzinu,cula sam da se Justin nasmejao)

M:Pa dobro nastavite,idem ja da vam ne smetam...(rekla je I izasla iz sobe.Sela sam na krevet,a Justin pored mene)

J:Ne seri da ti je ovo keva?(pitao je iznenadjeno)

Ja:Sto ti je toliko tesko da poverujes u to?

J:Jebote,kako je dobra..

Ja:Reci mi da se upravo nisi napalio na moju majku?

J:Moracu cesce da dolazim kod tebe..(o Boze,ovaj decko je lud,zeli sex sa mojom majkom)

Ja:Alo,kretenu,ja imam oca..

J:Pa meni ne treba tvoj otac,nego..(prekinula sam ga)

Ja:Ako ne prestanes da pricas o mojoj majci,izbacicu te napolje..(rekla sam po malo besno,upravo prica o mojoj majci kao o kurvi,a ja mu to necu dozvoliti)

J:Opusti se,ti si ipak zgodnija...(ne vredi ,ne mogu se raspravljati sa njim ,ipak je on obican kreten.legla sam na krevet,osetila sam da je ustao ,mislila sam da ce da ode,ali sam onda primetila da ide ka meni,legao je preko mene pridrzavajuci se rukama )

Ja:Sta sad radis?

J:Lezim na tebi...

Ja:Ozbiljno?Ja sam mislila da letis..Ajde ustani da ti pokazem matematiku..

J:Ma pusti sad matematiku...

Ja:Ajde Justine ustani,tezak si!(poceo je da me ljubi po vratu I da zavlaci ruku ispod moje majice.Opet je neko uleteo u sobu,gurnula sam Justina,majka ponovo.)

M:Palacinke..Jos uvek joj stavljas mindjusu?(pogledala je Justina sa osmehom,on je odmerio,koji kreten)

J:Da..Jos uvek..(rekao je I dalje gledajuci u nju)

Ja:Mama,mozes li sledeci put da pokucas?(stavila je tanjir sa palacinkama na sto,a Justin je gledao u njenu zadnjicu,grizuci donju usnu,udarila sam ga po ruci)

M:Mislim da vise necu da dolazim da vas prekidam..(rekla je I izasla)

Ja:Zasto si buljio u zadnjicu moje majke,kretenu?

J:Bilo je jace od mene..(rekao je sa osmehom)

Ja:Odvratan si,majke mi..Ajde sad uzmi papir I olovku I ukljuci mozak..(donela sam mu papir I olovku,sela sam na krevet preko puta njega)Sta ti nije jasno?

J:Meni nista nije jasno..(pocela sam da mu objasnjavam,ali on nije slusao sta mu pricam,samo je gledao u moje usne)

Ja:Je l' ti slusas uopste?(nije sklanjao pogled sa mojih usana,odjednom sam osetila da me poljubio,leptirici su ludovali u mom stomaku.Mislim da sam se zaljubila u ovog kretena.Ljubili smo se duze nego obicno,odvojila sam se od njega)Cemu sad ovaj poljubac?

J:Nina..(malo je zastao)Svidjas mi se..i zaljubljen sam u tebe...(nisam htela da mu verujem,ipak je on najveci zenskaros u skoli)

Ja:Zaljubljen si u mene?Ma daj...(pocela sam da se smejem)

J:Nina,ozbiljan sam.Nikad do sad nisam osetio ovako nesto..(ne znam da l' govori istinu)

Ja:Ja..ja ne znam sta da kazem...

Unexpected love (J.B.)/ZavrsenaWhere stories live. Discover now