18

2.6K 112 4
                                    

Justin P.O.V.


Cuo sam da je neko pokucao na vrata,ustao sam I otvorio ih,ispred je stajala profesorka.

P:Dodjite svi u menzu,moram nesto da vas obavestim..

Ja:Okej..(samo me pogledala I otisla,vratio sam se kod Ryana I Chaza)Moramo u menzu,profesorka ce nesto da smara..(ustali su I krenuli smo)


Nina P.O.V.


Lezala sam na svom krevetu sa Sarah,pricala mi je o sinocnjem vodjenju ljubavi sa Ryanom.

S:Znaci bilo je prelepo,romanticno..(zavidela sam joj I ja mastam o romanticnom prvom putu)

Ja:Blago tebi..(cula sam kucanje na vratima,Sarah je otisla da otvori,vratila se posle nekoliko minuta)

S:Profesorka je rekla da dodjemo u menzu..

Ja:Idemo..(ustala sam I krenule smo)

 Kada smo usle u menzu,neki su vec bili tu,sele smo za jedan od stolova I nastavile sa nasom pricom.Za nasim stolom su seli Justin,Ryan I Chaz,Sarah I Ryan su se gledali zaljubljeno.U menzu je usla profesorka,pogledala je u mene I Justina,sigurno misli da sam spavala sa njim.

P:Za pocetak zelim da znam gde su Bieber I Smith bili danas?(Justin I ja smo se pogledali ,namignuo mi je)

Ja:Ja..Ovaj..(nisam znala sta da kazem,ako kazem da smo bili u mojoj sobi,opet ce svi poceti da me gledaju kao kurvu)

J:U njenoj sobi..(ma da l' je normalan,spustila sam glavu,osetila sam na sebi poglede svih prisutnih)

P:A sta ces ti u njenoj sobi?(pitala je Justina strogo)

J:Da joj vratim mindjusu,ali sam slucajno udario ruku,pa mi je ona mazala neku kremu..(profesorka ga je pogledala sumnjicavo)

P:Poverovacu ti ovaj put,ali sledeci put kad kazem da idemo u obilazak idemo svi!Sutra idemo na jezero,posle dorucka svi da se nacrtate ispred hotela!U 20h dodjite na veceru..(rekla je I izasla iz menze)

R:Mazete se kremicama,a?(nasmejano nas je pitao Ryan)

J:Pa jebi ga,ne mozemo svi da vodimo ljubav pod zvezdanim nebom..(Sarah se posramljeno nasmejala)

R:Brate nemoj da si ljubomoran,mogu I tebi da sredim nesto..

J:Ne moras,ne volim romantiku..(da l' je moguce da ne voli romantiku?)

R:Pa valjda se I Nina nesto pita,mozda cura voli romantiku..(pogledao je u mene,Justin se nasmejao)

J:Pa ako ona zeli romantiku,mogu ja da budem I romantican u tim stvarima,nije problem..(dosao je do mene,uhvatio me za struk I priblizio do sebe)Zelis da imamo romantican sex?(odgurnula sam ga od sebe)

Ja:Odjebi,kretenu!(Sarah,Ryan I Chaz su otisli,a nas dvoje smo ostali sami u menzi)

J:Je l' znas kako me pali to sto me odbijas?(priblizio mi se,uhvatio me za struk I podigao na sto,koji je bio iza mene,rasirio mi je noge I stao izmedju njih,rukom je klizio po mojoj butini,dok je ostavljao vreli dah na mom vratu.Usnama je lagano dodirnuo moje,jezikom je prelazio preko moje donje usne.Nisam zelela da mu uzvratim poljubac,pa sam samo sedela.Mislila sam da ce prestati,ako ga kuliram,ali nije,malo se odvojio od mene I skinuo svoju majicu,pogled mi je zastao na njegovim trbusnjacima,ponovo mi se skroz priblizio) Je l' si nekad imala sex na stolu?(sapnuo mi je na uho)

Ja:Ne,a I ne zelim..(pokusala sam da ga odgurnem,cula sam neciji glas,okrenula sam glavu I videla onu zenu sto radi ovde)

Ona:Nemojte ovde da pravite bebu,molim vas..(crvenilo je pocelo da se siri po mojim obrazima)

Unexpected love (J.B.)/ZavrsenaWhere stories live. Discover now