Nina P.O.V.
Otvaram oci I vidim da Justin zakopcava kosulju.
Ja:Zasto ne ostanes jos malo,subota je..
J:Zato sto ne zelim da imam nista vise sa tobom..(pogledala sam ga zbunjeno)
Ja:O cemu pricas,ne razumem..(srce je pocelo malo brze da mi kuca)
J:Gotovo je..Zelim da raskinemo..(umotala sam poseteljinu oko tela I dosla do njega)
Ja:Salis se,zar ne?(pitala sam ga,nadajuci se da ce da kaze da)
J:Ne salim se,bio sam sa tobom samo zbog sex-a,dobio sam ga I sad je gotovo...(sve oko mene kao da je stalo,suze su se nakupile u mojim ocima)
Ja:Ne mozes ovo da mi uradis,kretenu..(udarala sam ga po prsima,dok su suze klizile niz moje obraze)
J:Vidis da mogu..(nasmejao se I krenuo ka vratima) I da..Bila si dobra za prvi put,malena..(poslednju rec je rekao ironicno,nasmejao se I izasao)
Sela sam na pod,skupila sam noge I obgrlila ih rukama.Suze su samo klizile niz moje obraze,kako sam mogla da budem toliko glupa da mu poverujem.Kroz glavu su mi prolazili svi lepi trenuci provedeni sa njim,ne mogu da verujem da je to sve bila laz,pocela sam jos vise da placem.Ustala sam sa poda I otisla da se istusiram,pustila sam vodu I usla u kadu.Zelela sam da operem njegove dodire I poljupce sa sebe,ali sam opet osecala bol u grudima.Izgubila sam nevinost sa najvecim zenskarosom,sad sam jos jedna kurva u njegovom nizu.Suze I voda su se mesale I zajedno klizile niz moje obraze.Zasto mi se ovo desava,Boze?
Obukla sam pidzamu I sisla dole,sela sam na kauc I ukljucila tv,cula sam zvuk telefona.Odbila sam poziv I bacila ga na kauc,ne mogu ni sa kim da pricam.Na tv-u je bio neki ljubavni film,setila sam se svega I ponovo pocela da placem.Cula sam da je neko usao u kucu.
S:Nina,sta se desilo?(pitala me Sarah,dok me gledala iznenadjeno,nisam mogla da joj odgovorim,kao da mi je nestao glas.Sela je pored mene I zagrlila me,bio mi je potreban ovaj zagrljaj,suze su se I dalje spustale niz moje lice)Sta se desilo,zasto places?Reci mi molim te,bice ti lakse,veruj mi..(osetila sam da ce mi stvarno biti lakse)
Ja:Iskoristio me..(jedva sam izgovorila)
S:Justin?Ali zasto?(pitala me zbunjeno)
Ja:Zeleo je samo sex,a ja glupaca poverovala da mu se stvarno svidjam...(zagrlila me jos jace)
S:Nisi ti kriva..(tesila me)
Ja:Ja sam fuksa,spavala sam sa najvecim zenskarosom..
S:Ne govori tako,nisi ti kriva sto je on kreten,koji ne zna sta je izgubio..(Najgore od svega je sto jos uvek osecam nesto prema njemu)Nina,moras da zaboravis nekako.Budi srecna sto se zavrsilo dok jos nisi pocela da osecas preveliku ljubav prema njemu..
Ja:U pravi si,prebolecu ja to do sutra,uz malo alkohola..(ustala sam I otisla do police sa alkoholima I uzela jednu flasu,vratila sam se do Sarah I sela pored nje)
S:Alkohol ce ti pomoci da zaboravis na to samo dok si pijana,a sta ces posle?(pitala me zabrinuto)
Ja:Moram bar na trenutak da zaboram na celu ovu nedelju...(rekla sam I popila gutljaj)
Justin P.O.V.
Sedeo sam u svojoj kuci sa Ryanom I Chazom.
C:Jebote,da l' je bila nevina?(pitao je Chaz iznenadjeno)
YOU ARE READING
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fanfiction"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."