Nina P.O.V.
Ne mogu da verujem da je Justin uspeo da mi upropasti planove I sad je Chaz raskinuo sa mnom.Isla sam kuci sa Sarah..
Ja:Hoces kod mene?
S:Pa ajde svraticu malo..(usle smo u kucu,sele smo na kauc) Izvini,sto sam ti unistila plan..
Ja:Ma nema veze I onako je Justin shvatio,zbog cega sam bila sa Chazom..
S:I kako se ljubi?
Ja:Ko?(pitala sam zbunjeno)
S:Justin,verovatno se ljubi odlicno,cim su skoro sve devojke bile sa njim..
Ja:Probaj,pa ces da vidis..
S:Neka,neka,imam ja svog Ryana,nego sam samo htela da cujem da l’ ti se svideo poljubac.Steta sto je on toliki kreten,bili biste dobar par…(udarila sam je po ruci)
Ja:Ma ne lupaj,umisljeni Bieber I ja? Fuj..(telefon joj je zvonio,javila se)
S:Kazi mama…Kod Nine..Da..Evo krecem..Okej..(prekinula je) Moram da idem,treba nesto da pomognem majki…
Ja:Okej,vidimo se sutra..(pozdravile smo se,a onda je otisla)
Moram malo da ucim,sutra ce verovatno profesorka mene da pita,zbog Justina.Uzela sam knjigu I pocela da citam,o Boze kako je ovo dosadno,stigla mi je poruka na telefonu,otvorila sam je “Ej,svidhas mi se”Ovo je onaj isti broj sa kog mi je Justin slao poruke,sigurno se napio,pa me smara.Nastavila sam da ucim,osetila sam umor,pa sam obavila higijenu I legla da spavam.
Ujutru sam ustala sanjivo I istusirala se,oprala sam zube.Neko vreme sam stajala ispred ormara,razmisljajuci sta da obucem.Odlucila sam se za iscepane farmerice I crnu majicu.Kosu sam ocesljala I tako je ostavila,nasminkala sam se I sisla dole da doruckujem.Kada sam zavrsila sa jelom,uzela sam torbu I izasla iz kuce.
Stigla sam ispred skole,videla sam Sarah,dosla sam do nje,pozdravile smo se I usle u skolu.Otisle smo do svojih ormarica,da uzmemo knjige,kada sam otvorila vrata,ispao je neki papir.Uzela sam ga u ruke,pisalo je:Kucko,jos nisi ‘oladila od mog decka”gledala sam zbunjeno..
S:Sta pise?
Ja:Christina I dalje misli da mi se “svidja”Justin,sigurno je nekako saznala za onaj poljubac od juce..(uzela sam knjige I zatvorila ormaric,papir sam bacila u kantu.Krenule smo ka ucionici)
Ja:Sedimo zajedno?
S:Aham..(rekla je I sela,a ja pored nje.U ucionicu su usli Ryan,Justin I Chaz,Ryan I Justin su seli iza nas.Nakon nekoliko minuta u ucionicu je usla profesorka sa direktorom)
D:Dobar dan,dosao sam da vam kazem vaznu vest.Od danas cete nositi uniforme,koje sam ja licno birao.Posle casa dodjite u moju kancelariju da vam podelim,ali po dvoje,da ne bi pravili guzvu.E sad ce profesorka da vam kaze I drugu vaznu vest.Dovidjenja!(izasao je iz ucionice)
P:Ta druga vest je da sutra idemo na ekskurziju,koja ce trajati cetiri dana.Zamolila bih vas da ne nosite,nikakvo pice,droge I ostale gluposti koje vi koristite.I da se tamo ne ponasate kao divljaci.Je l’ ima neko pitanje?
J:Je l’ dozvoljen sex?( pitao je Justin,svi su poceli da se smeju,profesorka je zaprepasceno gledala u njega)
P:Bieberu,molim te,bez glupih pitanja,naravno da nije dozvoljeno!
J:Misli da cu stvarno 4 dana da budem bez sexa..(rekao je Ryanu)
P:U sobi ce biti po troje I nema mesanja,je l’ jasno?(svi smo odgovorili,osim Justina naravno.)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fanfic"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."