Nina P.O.V.
Ne mogu da verujem da je Christina sa nama u sobi,ne mogu da je gledam.Lezala sam na krevetu I slusala muziku,osetila sam da je neko seo na moj krevet,ispred sebe sa ugledala nasmejanu Sarah,skinula sam slusalice.
Ja:Sto si toliko srecna?
S:Veceras idem sa Ryanom na neku terasu da gledamo zvezde..(nasmejala sam se)Idem odma’ da se spremam,trebace mi dosta vremena..(otisla je do svog kofera I trazila odecu,do mene je dosla Christina)
Ch:Cula sam da Sarah veceras nece biti u sobi,pa bih te zamolila,ako mozes I ti da odes negde..(pogledala sam je zbunjeno)Veceras dolazi Justin,pa ako ne zelis da gledas kako mi vodimo ljubav,idi I prosetaj negde…
Ja:Ovo je I moja soba,a vi ako zelite da “vodite ljubav” uradite to na drugom mestu.
Ch:Alo kucko,nemoj da budes ljubomorna..(bes je poceo da se siri mojim telom)
Ja:Na koga da budem ljubomorna,na tebe?Ma daj,molim te,Justina mogu da imam kad god to pozelim ..
Ch:Pa on bi bio sa tobom samo da bi te iskoristio..(prekinula sam je)
Ja:A zasto je sad sa tobom,sigurno zato sto te voli..(rekla sam sarkasticno,Sarah je dosla do mene)
S:Ne svadjaj se sa kuckom,neces je urazumiti,sigurno.(sela sam na svoj krevet,Christina je otisla u kupatilo.Neko je pokucao na vrata,otisla sam do njih I otvorila ih,ispred je stajala profesorka)
P:Devojke,hajde na veceru..
Ja:Stizemo..(otisla je,a ja sam zatvorila vrata,Christina je mazala neku kremu na lice,a Sarah je I dalje preturala po svojim stvarima)
Ja:Profesorka je rekla da idemo na veceru..(uzela sam svoj duks)Ides?(pitala sam Sarah)
S:Evo samo da obujem patike.(Ustala je I krenule smo.Stigle smo u menzu,stale smo u red I cekale,osetila sam dah na vratu,okrenula sam se I videla Justina)
Ja:Prestani!(stavio je ruku na moj struk,a drugom rukom mi je sklonio kosu na jednu stranu,osetila sam njegove usne na vratu)Justine!
J:M?(rekao je ljubeci mi vrat)
Ja:Odjebi!(dosla sam na red,zena koja je radila u menzi mi je pruzila tanjir,na kome se nalazio pomfrit I pljeskavica I casu soka,pogledala je u Justina I mene)
Ona:Mnogo ste lep par…(htela sam da joj kazem da nismo u vezi,ali me Justin preduhitrio)
J:Hvala..(samo sam ga pogledala I otisla za sto,koji je zauzela Sarah.Stavila sam tanjir I casu na sto I sela,do naseg stola su dosli Justin I Ryan.Bieber je seo pored mene,a Ryan pored Sarah,osetila sam Justinovu ruku na svojoj nozi,pogledala sam ga besno)
Ja:Bieberu,ako ne sklonis ruku,zaboravi da ces ikada imati decu..(nasmejao se)
J:Udarices mog Jerry-a?(klimnula sam glavom I sklonila njegovu ruku,videla sam da je u menzu usla Christina,dosla je do naseg stola I sela Justinu u krilo,poceli su da se ljube)
R:Daj brate,ne morate to ovde da radite..
Ch:A sto da ne?
S:Zato sto mi ovde jedemo,a I ne zelimo da gledamo sex uzivo..(Christina je ustala)
Ch:Srce,vidimo se veceras..(rekla je Justinu I otisla.Pojela sam pomfrit I pljeskavicu I otisla u sobu)
Ici cu veceras u klub,koji se nalazi u hotelu,mozda nadjem nekog decka.Usla sam u kupatilo da se istusiram,skinula sam odecu sa sebe I usla u tus-kabinu.Kada sam zavrsila omotala sam peskir oko tela I trazila haljinicu.Cula sam da je neko usao u sobu,to je bila Sarah.
CITEȘTI
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fanfiction"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."