24

2.3K 108 4
                                    

C:Pa ako te pusti cura..

Ja:Raskinuo sam sa njom...

C:Mislio sam da zelis da je iskoristis?

Ja:Ma zelim da proverim da l ' je zaljubljena u mene,ako me pozove da se pomirimo znaci da jeste...I je l' idemo?

C:Idemo,idemo.Budi spreman do 23h..(prekinuo je,pogledao sam na sat 22:46h.Imam jos 15 minuta,popravio sam frizuru I stavio parfem.Uzeo sam jaknu I telefon,cuo sam auto ispred kuce,stigli su .Izasao sam iz kuce I usao u Ryanov auto.

Ja:O pa je l' to Ryan resio malo da se druzi sa svojim drugovima?(pitao sam ga sa osmehom)

R:Pa kao sto vidis,resio sam ..A tebe Nina pustila da ludujes po klubovima?

Ja:Nina I ja smo malo raskinuli,ali pomiricemo se,ne brini...(rekao sam proveravajuci da l' mi je pustila neku poruku,ali nista,ma poslace,siguran sam..)

Stigli smo ispred kluba,izasli smo iz auta I usli u klub.Seli smo za jedan od stolova ,do nas je dosao konobar.

K:Izvolite?

C:Tri piva...(rekao je Chaz,konobar je klimnuo glavom I otisao.Gledao sam oko sebe,trazeci neku zgodnu curu,video sam jednu sa velikim grudima,pa nije losa za jedan sex na brzinu.Opet je dosao onaj konobar sa tri flase piva,spustio ih je na sto I otisao)

R:Bieberu,odma' trazis neku kurvu..(rekao je Ryan,paleci cigaretu)

Ja:Vec sam je nasao..(rekao sam gledajuci u nju,popio sam gutljaj piva I krenuo prema njoj)Je l' si raspolozena za malo zabave?(rekao sam zavodljivo)

Ona:Uvek...(rekla je I ustala,uhvatila me za ruku I odvela do WC-a .Kad smo usli odma' je pocela da me ljubi po vratu,pribio sam je uz zid,grubo sam je ljubio po vratu I grudima.Cuo sam da mi je stigla poruka,odvojio sam se od ove kurve I otvorio poruku:"Justine,zelim da razgovaramo.."nasmejao sam se I odgovorio:"O cemu?",stavio sam telefon na lavabo I nastavio da ljubim ovu kurvu,opet sam cuo telefon:"Ne zelim da raskinemo.." ponovo sam se nasmejao,znaci zaljubljena je.cuo sam glas od ove kucke...

Ona:Ko je to?(pitala je skidajuci mi majicu)

Ja:Cura..(nasmejala se I skinula sebi majicu,pogled mi je zastao na njenim grudima)

Ona:Nadam se da se tvoja cura nece ljutiti zbog ovoga..(skinula mi je pantalone I bokserice I kleknula ispred mene)

Nina P.O.V.

Zasto mi nista ne odgovara?Stvarno nisam zelela da raskinemo,poceo je previse da mi se svidja.Lezala sam na krevetu,cekajuci njegovu poruku,ali sam na kraju zaspala sa telefonom u ruci.

Budi me glas moje majke,sanjivo sam otvorila oci...

M:Nina,ajde da doruckujes,pa da ides u skolu..(rekla je I izasla iz sobe.Uzela sam telefon da proverim da l' je odgovorio,ali nije.Da l' me ispalio ,ne mogu da verujem.Ustala sam iz kreveta I otisla u kupatilo,kad sam se istusirala I oprala zube,obukla sam uniformu I sisla dole.Videla sam da majka doruckuje,dosla sam do stola I sela.

M:Nesto nisi raspolozena?Sta se desilo,duso?(pitala me zabrinuto)

Ja:Ma nista se nije desilo..(pocela sam da jedem)

M:Nina,vidim da nesto nije u redu,ne mozes da me slazes..(bila je u pravu,nikad nisam mogla da je slazem,bolje da joj kazem istinu)

Ja:Raskinula sam sa Justinom,tj.on sa mnom..

M:Zasto?(sela je na stolicu pored mene)

Ja:Mislio je da ja zelim da raskinem,ali ja nisam zelela,samo sam htela da mu kazem da se ne ponasa prema meni kao prema kurvi..

Unexpected love (J.B.)/ZavrsenaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant