29

2.3K 105 4
                                    

Nina P.O.V.


Ja:Stani.Daj mi adresu..(moram da odem kod njega,ne zelim da profesor dobije otkaz)

J:Ja cu da te odvezem posle skole..

Ja:I ja sam dosla autom..

J:Pa onda ces da me pratis..(klimnula sam glavom I prosla pored njega.Usla sam u ucionicu I sela na mesto,Sarah je sedela pored Ryana.Profesor je usao u ucionicu)

P:Ajde sedite,danas imate kontrolni!(poceo je da deli papire,u ucionicu je usao Justin)Kasnis,Justine..(rekao je profesor)

J:Pa?(rekao je Justin nezainteresovano)

P:Pa sedi da radis kontrolni..(rekao je iznervirano profesor,mislim da je I njemu dosadio Justin,seo je pored mene,profesor nam je dao papire na kom su bili zadaci)

J:Je l' si znala unapred koje ce zadatke dati na kontrolnom?(poceo je da me provocira)

Ja:Zamisli kad nisam..(rekla sam nezainteresovano)

J:Pa steta...(pocela sam da radim zadatke.Kada sam sve zavrsila,predala sam profesoru kontrolni,namignuo mi je,nasmejala sam se I izasla iz ucionice)

(...)

Kada se poslednji cas zavrsio,Justin je dosao do mene.

J:Idemo?(preokrenula sam ocima)

Ja:Nazalost...(rekla sam smoreno)

J:Neces biti tako smorena kad dodjemo kod mene..(namignuo mi je I krenuo,a ja za njim)

Stigli smo ispred njegove kuce,kada sam se parkirala dosla sam do njega I onda smo zajedno usli u kucu.

Ja:I sta cu ja ovde?(pitala sam ga sa podignutim obrvama)

J:Sedi prvo malo da se odmoris..(rekao je pokazivajuci rukom da sednem pored njega na kaucu.Prisla sam I sela,stavio je ruku na moje koleno,brzo sam je sklonila)

Ja:Nije u redu ovo sto radis..

J:Sta to radim?(pravio se lud)

Ja:Mesas se u moj zivot!

J:To radim za tvoje dobro,veza sa profesorom nije u redu..(rekao je sa osmehom)

Ja:To nije tvoj problem,shvatas?(pitala sam ga besno)

J:Da nam ja donesem neko pice,da se malo smiris I opustis?

Justin P.O.V.


N:Ne zelim da pijem,hocu da idem odavde..(ustao sam I otisao do frizidera,izvadio sam dve limenke piva I vratio se kod Nine)

Ja:Secas se kako je doslo do naseg sex-a?(pitao sam je sa osmehom)

N:Ne nadaj se,to se nikad nece ponoviti...

Ja:Nikad ne reci nikad..Jos uvek ne znas zasto si ovde..Ali ces uskoro saznati..(gurnuo sam je na kauc I legao preko nje,pokusala je da me skloni,ali joj nije uspevalo)

N:Justine,ustani sa mene!

Ja:Necu!(poceo sam da joj otkopcavam dugmice na kosulji,cuo sam da je neko usao u kucu ,a onda I caletov glas)

C:Justine,rekao sam ti sto puta da ne jebes svoje kurve u dnevnom boravku..(primetio sam da je Nina pobesnela,ustao sam sa nje)

Ja:Otkud ti ovde?(pitao sam caleta,posto mi stvarno nije jasno zasto je dosao)

C:Pa valjda imam prava da vidim svog sina,ali izgleda da sam dosao u pogresnom trenutku...

N:Ne,dosli ste u pravom trenutku,ja sam upravo krenula..(rekla je Nina zakopcavajuci dugmice na kosulji)

Ja:Ne ides ti jos nigde..

N:Justine..(prekinuo sam je)

Ja:Nina,rekao sam nesto!(uhvatio sam je za ruku I povukao ka stepenicama)

N:Ma jebi se..(rekla je tiho,ali sam je ja cuo.Iskulirao sam njene reci,usli smo u moju sobu,zakljucao sam vrata I stavio kljuc u dzep)Zasto si zakljucao?(pitala me sa jednom podignutom obrvom)

Ja:Za svaki slucaj..(rekao sam sa osmehom)

N:Stani,ti hoces jedan sex I da me posle ostavis na miru?

Ja:Pa tako nekako..(video sam da je progutala knedlu)

N:Okej,dobices taj sex,pod jednim uslovom,da mi se nikad vise ne obratis u zivotu..(odmerio sam je I zagrizao donju usnu.Prisao sam joj I uhvatio je oko struka,prislonio sam svoje usne na njen vrat I nezno ga ljubio,a onda sam usnama krenuo ka njenim,ali je ona okrenula glavu)Nisi mi odgovorio..(malo sam se odvojio od nje,moje ruke su jos uvek bile na njenom struku)

Ja:Pa valjda si sama shvatila moj odgovor..(Otkopcao sam joj nekoliko dugmeta na kosulji)

N:Okej,onda zavrsimo sa ovim sto pre..(otkopcala je kosulju do kraja I skinula je,a onda I suknjicu,samo sam gledao zbunjeno u nju,nisam ovo ocekivao od nje)Sta gledas?Ajde pozuri,pa da idem kuci,ne mogu vise da te gledam..(primetio sam da joj se sakupljaju suze u ocima,prisla mi je I povukla mi majicu,jos uvek sam samo stajao u mestu,kada mi je skinula majicu,gurnula me na krevet I sela mi na stomak.Pogledi su nam se sreli,a ja sam osetio nesto cudno u stomaku.Jebote,sta mi se desava?Gledao sam u njene oci,sve dok nije sklonila pogled)Sta se desava sa tobom?Neces valjda samo da me gledas?

Ja:Ne zelim ovo..(odjednom sam rekao.Stvarno nisam zeleo da ovo bude poslednji put da pricam sa njom,zelim da joj uvek budem blizu,ne znam zbog cega.Nesto se ozbiljno desava sa mnom,njen glas me prekinuo u razmisljanju)

N:Zezas me?

Ja:Ozbiljan sam...(rekao sam tiho)

N:Okej..(rekla je I ustala sa mene.Obukla se I krenula,a onda se jos jednom okrenula prema meni)Nadam se da ovo nije neki tvoj trik I da neces reci direktoru..(rekla je I izasla iz sobe.Nadam se da ovo ne znaci da sam se zaljubio u nju,sta ako jesam?Jebote,kako sam mogao da dozvolim sebi da ista osetim prema nekoj curi,ustao sam iz kreveta I nervozno se setao po sobi.Pred ocima mi se pojavljivalo njeno lice,usne,oci..Ma daj bre,koj' mi je kurac?Besno sam pesnicom udario u zid,seo sam na krevet I iz fioke uzeo marihuanu,ovo ce mi pomoci da zaboravim na ove gluposti koje osecam..

Nina P.O.V.


Sedela sam u dnevnom boravku I gledala tv,cula sam zvono na vratima.Nadam se da se Justin nije predomislio,smoreno sam otisla do vrata I otvorila ih,videla sam profesora..

Ja:Profesore?(rekla sam iznenadjeno,nisam ga ocekivala ovde)

P:Mogu li da udjem ili cu stajati na vratima?(pitao me sa osmehom,nasmejala sam se I sklonila sa vrata,da bi mogao da udje)Sto si se toliko iznenadila?(seo je na kauc)

Ja:Pa nisam vas ocekivala,ovde..

P:Jos uvek smo na vi?(pitao me sa osmehom)

Ja:Pa ipak se VI moj profesor..(naglasila sam ono "vi" I nasmejala se.Poceo je da mi se priblizava,odjednom sam osetila njegove usne na svojim,leptirici u mom stomaku su podivljali,odvojio se od mene)

P:Kad smo sami mozes da me zoves Noel..

Ja:NIsam navikla da vas,ovaj te zovem Noel...

P:Navicices se..(ponovo me poljubio,ali smo se sada duze ljubili,odvojila sam se od njega)

Ja:I?(pogledao me zbunjeno)

P:Sta i?

Ja:Sta sam dobila iz hemije?(nasmejao se,a ja za njim)

P:Nisam jos pregledao,ali kako sam video,uradila si za dva..

Ja:Za dva,samo?(pitala sam ga praveci puppy face,klimnuo je glavom)Mozda ste pomesali,sigurna sam da sam uradila bar za cetiri..(pokusala sam da izgledam tuzno)

P:Opet mi persiras?

Ja:E pa persiracu vam dok mi ne date cetiri!(pravila sam se ljuta,uhvatio me za obraze I nezno poljubio,nasmejala sam se kroz poljubac)

Unexpected love (J.B.)/ZavrsenaWhere stories live. Discover now