Justin P.O.V.
Krenuo sam prema svlacionici sa Ryanom I Chazom.Chaz je isao ispred nas,pogledao je u svlacionicu I brzo se okrenuo ka nama.
C: Ej Bieberu,unutra je ona tvoja mala I mislim da skida majicu (kada sam cuo da skida majicu ,nasmejao sam se )
Ja: Ja ulazim unutra,a vi idite jos malo da prosetate (oni su se samo nasmejali I otisli)
Krenuo sam u svlacionicu,ona je vec do pola skinula majicu,kada me je videla brzo je navukla majicu na svoje telo .Pogledao sam je perverzno,a ona je ljuto rekla
N: Sta ‘oces Bieberu?
Ja: Pa izgleda da mene cekas (poceo sam da joj se priblizavam)
N: Naravno da ne cekam tebe,nego imamo fizicko ,pa zelim da se presvucem (primetio sam da je bila malo nervozna ,pa sam resio malo da je zezam.Priblizio sam joj se sve dok nismo bili udaljeni samo nekliko milimetara,skloniosam joj kosu sa uha I tiho rekao)
Ja: Pa da si htela samo da se presvuces uradila bi to u zenskoj svlacionici ,al…( odgurnula me od sebe I time me prekinula u mojoj nameri da je malo napalim ,panicno je rekla)
N: Sta? Ovo nije zenska svlacionica(na brzinu je pokupila svoje stvari I izletela iz svlacionice )
Nina P.O.V.
Kada sam shvatila da sam pogresila svlacionicu htela sam da propadnem u zemlju .I zasto sam se ja uopste unervozila kada mi je Justin bio onako blizu? To pitanje mi se motalo po glavi .Sama sebi sam govorila da je to zato sto je zgodan I lep ,tako da bi se verovatno svaka devojka unervozila u njegovoj blizini.Usla sam u svlacionicu I tamo videla da se presvlace devojke iz mog odeljena .Kada je Sarah usla u svlacionicu odma’ sam je napala .
Ja: Zasto mi nisi rekla da je druga svlacionica zenska?
S: Izvini nisam stigla ,morala sam da pozurim do wc-a da ne bi zakasnila na cas (pravdala se) Nesto se desilo?
N: Da,desilo se to da sam skinula majicu I da je u tom trenutku usao umisljeni Bieber I poceo da prica neke gluposti (ona je pocela da se smeje)
S: Nina,ja mislim da mu se ti svidjas I da si ti sledeca koja ce se naci na njegovoj listi tj. krevetu (rekla je zadrzavajuci smeh)
N: Nema sanse,ja vise nikad necu progovoriti s njim ,a tek uraditi nesto vise.Sta on umislja? (pitala sam iznervirano)
S: Sta pozeli,to na kraju I dobije. (pocela je da se presvlaci)
N: E pa mene nece dobiti! (krenula sam da skidam majicu)
Usli smo u salu,professor je dao lopte I rekao da izadjemo napolje .Primetila sam da me Bieber gleda I da nesto prica svojim drugovima,verovatno mi gleda u grudi I cipkasti brus, koji se malo video kroz ovu majicu sto mi je Sarah dala …
Igrala sam odbojku sa ostalim devojkama ,nisu bile lose,mnogo su bolje za druzenje od devojaka iz moje stare skole.Jedino mi se nije svidela jedna Christina,bila je previse umisljena I glupa.Umorila sam se od igranja odbojke,pa sam otisla da popijem vodu.Odjednom sam osetila da mi je majica mokra,podigla sam glavu I ugledala Biebera sa velikim osmehom.Mokra majica mi se prilepila uz telo I sada se jos bolje videlo moje telo .Taman kada sam htela da mu udarim samar cula sam malo stariji glas,direktor
D: Sta vas dvoje mislite da napravite od ove skole? Bazen? E pa nece moci ,sad cete vi da dobijete svoje ,razmazeni klinci(videlo se na njemu da je mnogo besan,samo sam gledala u njega ,dok je Justin buljio u moje grudi,koje su se sad mogle lepo videte kroz ovu mokru majicu.Shvativsi da nece da skloni pogled prekrstila sam ruke na prsa,kada je video moje ruke pogledao me I nasmejao se,a onda je okrenuo glavu ka direktoru,koji je pucao od besa)
D: Bieberu,ovo nije smesno ,kako ti je uopste palo na pamet ovako nesto?( gledao je u Justina cekajuci da mu odgovori,ali umesto njega sam ja odgovorila)
Ja: Pa samo kreten kao sto je on moze da izmisli ovakvu glupost (rekla sam iznervirano)
D: Upavu si ..Smith zar ne?(samo sa klimnula glavom) Bieberu pravi si kreten,zato ces I dobiti kaznu(nasmejala sam se zlobno) A ti Smith prestani da se smejes ,zato sto ces mu ti pomoci u toj kazni.
Ja: Ali zasto ja?Nisam nista uradila,samo sam dosla da pijem vodu I onda sam osetila da sam cela mokra (tada se ubacio Bieber)
J: Nisi bila cela mokra ,vec samo tvoja lepa majcica.
D: Bieberu nemoj mnogo da se pravis pametan.Devojka je mogla da se prehladi
J: Pa direktore ja bi je lecio na najbolji moguci nacin (pogledao je u mene perverzno)
D: U redu Bieberu,lecite se sutra ,a danas posle skole cete ostati da ocistite dvoriste (rekao je I otisao)
Ja: Je l’ si srecan,kretenu?(ljuto sam ga pitala)
J: Presrecan sam I ti bi trebala da budes,super ce nam biti danas,malo cemo cistiti ,a malo…(prekinula sam ga )
Ja: Mozes samo da mi se izvinis I da mi se nikad vise ne obratis ,to bi me usrecilo
J:Pa kako da ti se izvinim ,ako ne dozvoljavas da ti se obracam?
Ja: Ma zaboravi,nije mi potrebno tvoje izvinjenje ,samo odjebi od mene vise! (krenula sam,ali sam osetila da me je uhvatio za ruku,okrenuo me je ka sebi)
J: A sta ako necu da odjebem od tebe?
ESTÁS LEYENDO
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fanfic"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."