30

2.1K 106 4
                                    

Nedelju dana kasnije...

Justin P.O.V.

Isao sam prema skoli,video sam iza nekog zidica Ninu i profesora.Njegove ruke su bile na njenom struku,dok su se ljubili,ljubomora u meni je pocela da raste.Skupio sam sake u pesnice i krenuo ka njima,ali sam osetio neciju ruku na ramenu,okrenuo sam se i video Ryana.
R:Sto si besan,brate?(jos uvek nisam nikome rekao da osecam nesto prema Nini,zato sto nisam siguran sta uopste osecam)
Ja:Ma nemam pojma koji mi je poslednjih nedelju dana..(pogledao me zabrinuto)
R:Je l' sve okej?
Ja:Ne znam..
R:Ajde da sednemo na stepenistu,pa da mi ispricas sta se desava..(klimnuo sam glavom i krenuli smo ka stepenistu)I?(rekao je sedajuci,a ja za njim)
Ja:Mislim da nesto osecam prema Nini..(rekao sam sve u jednom dahu,Ryan me pogledao sa podignutim obrvama)
R:Osecas leptirice u stomaku?
Ja:Kakve bre leptirice?
R:Pa je l' osecas da te nesto golica u stomaku?
Ja:Da,tako nesto.Jebote,nisam prestajao da mislim na nju cak i kad se napusim.
R:Brate,mislim da si zaljubljen u nju..(toga sam se i plasio)
Ja:Ma nemoguce,ja nikad nisam bio zaljubljen,to je verovatno zato sto me jos uvek privlaci njeno telo...(prekinuo me)
R:Bieberu,ti nikad nisi osetio leptirice u stomaku zbog sexa..(u pravu je,ne osecam ovo prema njoj zbog sexa)
Ja:Jebote Ryan,sta sad da radim?
R:Da joj to priznas..(odgovorio je kratko)
Ja:Ma daj,nece mi verovati..
R:Moras bar da pokusas,jebote!(ustao je,a ja za njim.Usli smo u skolu,videli smo Ninu i Sarah kod ormarica)Pozvacu Sarah,a ti reci Nini..(dosli smo do njih,Ryan i Sarah su se poljubili)Dodji..(rekao je Ryan,Sarah i povukao je za ruku.Nisam znao kako da zapocnem ovaj razgovor,ona me pogledala i krenula,ali sam je ja uhvatio za ruku i okrenuo ka sebi)
Ja:Nina.. (zastao sam,stvarno nisam znao sta da joj kazem,prvi put mi se desava da nekoj curi moram da priznam da sam zaljubljen u nju,ali stvarno zaljubljen)
N:Reci?
Ja:Svidjas mi se..(jedva sam nekako izgovorio,ironicno se nasmejala)
N:Ozbiljno?Pa sta ti mislis,da cu dva puta pasti na istu foru?(znao sam da nece poverovati)
Ja:Ozbiljan sam..
N:Ma odjebi!(rekla je i otisla.Koji sam ja jebeni kreten,kako sam ovo mogao da dozvolim sebi)

Nina P.O.V.

Isla sam prema ucionici,naletela sam na profesora.
P:Hej!(nasmejala sam se,nervira me to sto ne mogu sad da ga poljubim)Video sam te malo pre sa Bieberom,sta je hteo?(videla sam da direktor ide ka nama)
Ja:Profesore,mozete posle casova da mi objasnite one zadatke?(direktor nam je prisao)Dobar dan,direktore!
D:Dobar dan,Smith,cudi me da nisi sa Bieberom.(primetila sam da je profesor bio ljubomoran,nasmejala sam se lazno)Nego,vas trazim gospodine Gilbert..(zabrinuto sam pogledala u njega,nije valjda onaj kreten rekao nesto)
P:Recite...
D:Imam neke ucenke kojima trebaju casovi hemije,pa ako bi mogli vi da im predajete?(osetila sam olaksanje)
P:Pa ne znam da l' cu stici,gospodjici Smith drzim dopunsku posle casova..
D:Nista onda,nacicu drugog profesora..(rekao je sa osmehom i otisao)
P:Pa hoces li mi odgovoriti na pitanje,sta je hteo Justin?
Ja:Ma rekao mi je da mu se svidjam,kreten.Misli da cu mu ponovo poverovati.(hteo je nesto da kaze,ali se culo zvono)Moram da idem na cas,posle cemo pricati..(rekla sam i usla u ucionicu.Justin je sve vreme gledao u mene,stvarno ne znam sta sad hoce,kad je imao priliku da dobije sex,nije zeleo.Sela sam pored Sarah,jedino ona i Justin znaju da sam u vezi sa profesorom)
S:I danas imas dopunsku?(pitala me sa osmehom,sto je i mene nateralo da se nasmejem)
Ja:Aham,jedva cekam..
S:Bas je glupo sto ne mozete da se ljubite kad pozelite,nego se krijete..
Ja:Pa jebi ga.(u ucionicu je usla profesorka engleskog,presla je pogledom po odeljenju)
P:Bieber i Butler sigurno nece sedeti zajedno.Ajde razmestite se..(oni su jos uvek sedeli,profesorka je dosla do njih)Da li vi mene slusate?
R:Da,naravno..(rekao je Ryan sa osmehom)
P:Nemoj ti meni naravno,nego predji kod Nine,a ti Sarah kod Biebera!(Ryan je seo pored mene,a profesorka je otisla)
R:Nina,Bieber je zaljubljen u tebe..
Ja:Koliko ti je platio da mi kazes ovo?
R:Ne ozbiljno,danas mi je to priznao.
Ja:To nije tacno,on je bezosecajan kreten,koji se nikad nece zaljubiti.I prosli put je rekao da mu se svidjam,pa me iskoristio i ostavio.(rekla sam malo glasnije)
P:Sta nije u redu,Nina?(pitala me profesorka)
Ja:Sve je uredu..
P:Ryane,da li ti ikad prestajes da pricas?
R:Pa sad nista nisam rekao,ozbiljno.
P:Nemoj da lazes,pricas sve vreme.Za kaznu ces sledeci cas odgovarati..(rekla je i nastavila da pise po tabli)
R:E jebi ga,sad zbog tebe i Biebera moram da odgovaram..
Ja:Zbog mene?Ma daj,ja te nisam terala da lazes umesto njega..(zvonilo je za kraj casa)
Cekala sam profesora u ucionici,treba da mi odrzi "dopunsku".Usao je zadihan.
P:Izvini sto si me cekala,morao sam da obavim nesto kod direktora..(ustala sam sa stolice i dosla do njega,skroz sam mu se priblizila)
Ja:Nadan se da se nisi previse umorio..(nasmejao se i stavio ruke na moj struk)
P:Za tebe nikad nisam umoran..(sela sam na sto,koji je bio iza mene,on je stao izmedju mojih nogu,ruke su mu bile na mom struku,dok su nam usne bile spojene.Ljubili smo se strastveno,sa mojih usana je presao na vrat,nezno ga ljubio sto je mene nateralo da se najezim,rukom je klizio po mojoj nozi,odjednom sam umesto profesora videla Justina,lagano sam odgurnula profesora od sebe i ustala)
P:Nesto nije u redu?(pitao me zbunjeno)
Ja:Mogao bi neko da naidje,bolje da ne rizikujemo..(nisam htela da mu kazem istinu)
P:Da u pravu si...
Ja:Pa vidimo se sutra,onda..(rekla sam i izasla iz ucionice)

Justin P.O.V.

Kad sam dosao kuci odma' sam otisao po neko pice.Uzeo sam viski i seo u dnevni boravak,kada sam popio pola flase,odlucio sam da odem kod Nine.Uzeo sam kljceve od auta i krenuo.Vozio sam brzo,tako da sam brzo i stigao.Pozvonio sam,otvorila je vrata,pogledala me iznenadjeno.
N:Justine?(rekla je zbunjeno)
Ja:Zelim da razgovaramo..(podigla je obrve)
N:Izgledas pijano,mozda cemo razgovarati kad se otreznis...(htela je da zatvori vrata,ali sam ih ja zadrzao i usao)Da li ces ikada sacekati da te pozovem unutra ili ces uvek ovako da upadas?
Ja:Ako cekam da me ti pozoves,nikad necu ni uci...(preokrenula je ocima)
N:I o cemu zelis da razgovaramo!
Ja:Hocu da raskines sa profesorom..

Unexpected love (J.B.)/ZavrsenaWhere stories live. Discover now