Nina P.O.V.
J:Pa ajde da proverimo koliko si iskusna..(rekao mi je na uho,bacio je cigaretu.Lagano me gurnuo na stepenice I legao preko mene)
Ja:Justine,sta radis to?Videce nas neko..Skloni se!(pokusala sam da ga odgurnem,ali nisam uspela)
J:Ma opusti se,hteo sam samo da proverim tvoju reakciju..(rekao je I ustao sa mene,odjednom je poceo da se smeje)
Ja:Sta je smesno?
J:Tvoja reakcija,al’ si se uplasila,jebote..
Ja:Ma daj,stvarno si kreten..(okrenula sam glavu na drugu stranu)
J:Lepotice,nemoj da se ljutis,davacu ti privatne casove,shvatio sam da si neiskusna..
Ja:Ne trebaju mi nikakvi casovi od tebe!(rekla sam ljuto I usla u skolu,videla sam Sarah I Ryana)
S:Pa gde ste vas dvoje,cekamo vas ovde pola sata..
Ja:Ma bili smo ispred,da Justin ispusi cigaretu..(videla sam da je Justin usao,pogledao me I namignuo,okrenula sam se I pogledala u Sarah)Dobro ti stoji uniforma..
S:Tebi jos bolje..(nasmejala sam se,cula sam da je zvonilo za kraj casa)
R:Idemo u ucionicu?(krenuli smo.Kada smo usli,svi su gledali u uniforme,koje smo nosili.Do Justina je dosla Christina)
Ch:Dobro ti stoji ta uniforma,srce..(poljubila ga je,a on joj je uzvratio,prosla sam pored njih I sela na svoje mesto.Sarah I Ryan su pricali,tako da nisam imala sta da radim,pa sam uzela slusalice I pustila muziku na telefonu.Osetila sam da mi je neko skinuo slusalicu,to je bio Justin)
Ja:Sta je bilo Bieberu,Christina te otkacila,pa si dosao kod mene?
J:Nisam ja te srece da me Christina otkaci..(seo je pored mene)A I ti mi se vise svidjas..(rukom je klizio po mojoj butini)
Ja:Justine,skloni ruku,pomislice da sam stvarno spavala sa tobom..
J:Neka pomisle,zabole me..(otkopcao je dugme na mojoj kosulji,video se moj brus)Mmm,volim cipku..(priblizio je glavu do mog vrata)
Ja:Justine,prestani vise,sta je sa tobom?
J:Nisam ja kriv sto ti imas dobro dupe I sto nosis cipkasti brus,a mene to pali..(videla sam da je Sarah dosla)
Ja:Dobro Bieberu,ustani da sedne Sarah..(pogledao je u mene,pa u Sarah,a onda ustao)
J:Nina,ljubavi,vidimo se posle..(preokrenula sam ocima.Sarah je sela pored mene I gledala me upitnim pogledom)
Ja:Sta?
S:Zasto te Bieber nazvao “ljubavi” I sto ti je otkopcana kosulja?(brzo sam zakopcala kosulju,nisam znala sta da joj kazem)Mnogo ste mi vas dvoje sumnjivi u poslednje vreme..(osecam da sam pocrvenela,ni sama ne znam zasto)Pa nije valjda da ti se svidja Justin?
Ja:Ma ne lupaj..
S:A zasto si onda pocrvenela?(nisam zelela vise da je slusam,da prica o Justinu,pa sam htela da promenim temu)
Ja:Ma pusti sad to,je l’ si ucila hemiju?
S:Ma samo ti menjaj temu,nisam ucila hemiju,nadam se da nece mene da pita..
(…)
Casovi su se zavrsili,uzela sam svoju torbu I krenula kuci sa Sarah.Odvezla sam je do kuce I posle otisla kuci.Moram da spakujem stvari za sutra,otisla sam u svoju sobu I izvukla crveni kofer,koji se nalazio ispod kreveta..Ubacila sam u njega stvari,koje su mi bile potrebne.Kada sam zavrsila sa pakovanjem,otisla sam da jedem,cula sam da mi zvoni telefon,javila sam se.
YOU ARE READING
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fanfiction"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."