Nina P.O.V.
Vozila sam se do kuce I iz daljine videla poznati auto ispred moje kuce to su moji roditelji,sta ce oni ovde?Usla sam u kucu I videla da tata sedi u dnevnom boravku sa nekim deckom.
Ja:Tata? (rekla sam srecno,on je ustao I zagrlio me)
Tata (T):Nina,duso,napokon si stigla,nije valjda da su ti se tek sad zavrsili casovi?
Ja:Ma ostala sam malo duze sa drugaricom,da mi pokaze skolu(slagala sam nisam htela da mu kazem da sam odma’ prvi dan dobila kaznu.Pogled mi je zalutao ka onom decku koji je stajao iza tate I gledao u nas.Tata je primetio da gledam u njega,pa rekao)
T:Ovo je Marc,ici ce sa tobom u skolu I zivece ovde dok ne kupi svoj stan (ostala sam sokirana)
Ja:Aham..(nisam znala sta da kazem,pa sam promenila temu) A gde je mama?
T:Ona nije mogla da dodje zato sto je prezauzeta,ali ce doci cim bude mogla (samo sam klimnula glavom,navikla sam da je retko vidjam,tako da mi nije tesko palo to sto nije dosla) E pa ja sad idem,znas vec koliko me posao ceka,a ti ugosti Marca I pomozi mu oko skole….
Ja: Mhm..(poljubio me je u obraz I krenuo.Ispratila sam ga,stajala sam na vratima sve dok nije otisao.Vratila sam se u dnevni boravak gde se nalazio Marc)
Marc (M): E izvini sto sam ti ovako ne najavljeno dosao u kucu ..(nasmejala sam se I rekla)
Ja: Ma okej je..Hoces da ti pokazem tvoju sobu? (odlucila sam da mu dam sobu koja se nalazila preko puta moje.Isla sam ispred njega I otvorila mu vrata sobe) Nadam se da ti se svidja…
M:Naravno ..Hvala ti! (samo sam klimnula glavom)
Ja: Ako ti zatreba nesto,bicu u sobi preko puta(pokazala sam rukom na vrata moje sobe) I da,sutra nam cas pocinje u 7:30,budi spreman do 7:10.Laku noc!
M:Bicu spreman..Laku noc! (nasmejao se I usao u sobu,a ja sam u svoju.Istusirala sam se I obukla spavacicu,legla sam u krevet.Malo sam razmisljala o danasnjem danu I sa tim mislima utonula u san..
Iz sna me je probudio alarm,koji je zvonio k’o lud .Htela sam da ostanem da odremam jos 5 minuta ,ali me neciji glas sprecio u tome..
M:Nina,’oces I tebi da napravim sendvic ?( o Boze,ovaj decko je lud,pa kad je on ustao kad vec ima vremena I sendvice da pravi)
Ja:Ne,hvala! (rekla sam ustajuci iz kreveta.Otisla sam u kupatilo I obavila higijenu.Stajala sam ispred ormara samo u brusu I gacicama,a onda sam cula da su se vrata sobe otvorila)
M:Je l’ si… (kada me je video.nasmejao se I izasao.Na brzinu sam obukla crne uske pantalone ,siroku belu majicu sa nekim natpisom I crne starke.Nasminkala sam se I vezala visoki rep.Izasla sam iz sobe)
Ja: Trebalo ti je nesto malo pre?
M:Ma hteo sam samo da te pitam da li zelis sendvic … Izvini sto sam uleteo k’o nenormalan(bio mi je sladak,nije los ,razmisljala sam tako dok nisam cula njegov glas )Nina je l’ si dobro?
Ja: Da,da dobro sam ,samo sam se zamislila .Idemo!(krenula sam ka svom autu.a on za mnom)
M:Dobar auto!(nasmejala sam se)
Ja: Znam..(seli smo u auto I krenuli.Dok smo se vozili pricali smo o sebi I mnogo smo se bolje upoznali.Bas je zabavan decko .Stigli smo na skolski parking.Parkirala sam auto I izasli smo .Dok smo isli ka skoli videla sam Biebera,primetila sam da me je odmerio ,a onda namignuo.Videla sam Sarah,prisla sam joj I zagrlila je ,ona mi je uzvratila. Upoznala sam je sa Marcom ,svi zajedno smo otisli do direktorove kancelarije.Marc je usao u kancelariju ,a Sarah I ja smo ga cekale ispred)
S:Sladak je ovaj Marc..
Ja:Mhm..(Marc je izasao ,nesto je brzo zavrsio ,verovatno je direktor I prema njemu bio mnogo “pristojan”.Pokazao nam je papir na kome je pisao broj ucionice u kojoj Sarah I ja idemo.Krenuli smo ka ucionici,Marc je seo sa mnom ,a Sarah ispred nas)
Justin P.O.V.
Video sam da je Nina dosla sa nekim deckom,Chaz ih je isto primetio
C:O pa vidi,tvoja NInica ima decka..(poceo je da pravi neke “tuzne” face)
Ja: Pa da l’ mislis da ce me njen glupi decko spreciti u mojim namerama..(rekao sam I ispustio dim cigarete,do mene je dosla Christina,sela mi je u krilo I pocela da me ljubi,spustio sam ruku do njene zadnjice I malo je stisnuo,zastenjala je kroz poljubac)
C:Alo ljudi,nemojte ovde da se pojebete.. (rekao je Chaz)
Ch: Nije tvoj problem,gde cemo mi da vodimo ljubav.kretenu!
C:Vi vodite ljubav? (poceo je da se smeje,iskreno I mene je to nasmejalo) Molim vas onda vodite ljubav na nekom drugom mestu,a ne ovde ispred mene..
Ch: Pa ti idi!
C:E pa Christinice,ti si dosla ovde I prekinula mene I Biebera u razgovoru..
Ch: Pa dobro onda ja idem,a ti Justine kada otkacis ovog idiota,mozemo da nastavimo (rekla mi je I otisla)
C:Brate,kako ti izadjes na kraj sa ovom ludacom?
Ja:Pa samo je malo napalim I to je to…
C:Ma I ti si bre lud..(rekao je I otisao u skolu,ja sam sedeo jos malo,pa onda krenuo ka skoli )
Usao sam u ucionicu I video da Nina sedi sa onim deckom .Odlucio sam da se malo zezam I da joj stvorim probleme u vezi.Prisao sam do njihovog stola I rekao)
Ja: Ej mala,bilo je lepo juce u wc-u,zar ne?
KAMU SEDANG MEMBACA
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fiksi Penggemar"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."