8

2.7K 122 6
                                    

Nina P.O.V.

Casovi su se zavrsili .Pozdravila sam se sa Sarah I krenula kuci sa Marcom.Kada smo stigli pravili smo spisak sta sve treba da kupimo za vecerasnju zurku.Marc je otisao do prodavnice,a ja sam sredjivala kucu.Pocela sam da se spremam,istusirala sam se I obukla belo donje rublje,preko toga belu haljinicu,koja je isla uz moje telo.Obula sam bele stikle,kosu sam ispeglala,nasminkala sam se I stavila svoj omiljeni parfem.dok sam se ogledala,u ogledalu sam videla Marca iza sebe,naslonio je svoje usne na moj vrat,prijalo mi je,okrenula sam ka njemu I poljubila ga,cula sam zvono na vratima.Odvojila sam se od njega I krenula dole,otvorila sam vrata I videla Sarah.

S:Hej,izgledas prelepo,nego malo ti je razmazan karmin..(setila sam poljupca od malo pre I nasmejala se)

Ja:I ti izgledas prelepo…

S:Jos niko nije dosao?

Ja:Ne,ali bi sad trebali da stignu..(samo sto sam htela da zatvorim vrata,videla sam neke devojke.Pozdravila sam se sa njima I ako nisam znala ko su)

   Kuca je vec bila puna meni nepoznatih ljudi,igrali smo,pili,bilo je bas zanimljivo,sve dok nisam videla Marca sa nekom devojkom,ma mozda mu je drugarica..Sarah je dosla do mene I pokazala mi rukom na njih dvoje,plesali su,izgledali su bas blisko,ne ,ovo mu definitivno nije drugarica.Besno sam krenula ka sobi,posto mi vise nije do zurke,cula sam zvono na vratima,otvorila sam ih I videla Biebera,Ryana I Chaza.Prevrnula sam ocima i pustila ih da udju.Ova dvojica su se pozdravila sa mnom I I otisli kod ostalih,dok je Justin jos uvek stajao ispred mene)

J:Dobro ti stoji ta haljinica..(odmerio me,samo sam ga pogledala I krenula ka stepenicama,ali me on zaustavio)Ti I ja cemo gore ili?(nasmejao se perverzno)

Ja:Ne,tu je zurka…Za mene se zavrsila,pa idem u svoju sobu..

    Legla sam na krevet I pokusavala da zaspim,ali to je nemoguce od ove preglasne muzike.Cula sam da je neko usao u sobu,to je bila Sarah.

S:Gde si ti nestala?Ajde idemo da se zabavljamo..

Ja:Nije mi do zabave..(rekla sam tuzno)

S:Zbog Marca?(klimnula sam glavom)E pa mislim da treba da mu vratis istom merom..

Ja:Kako?

S:Kuca ti je puna lepih I zgodnih momaka.Sad sidji dole I pokazi mu sta je izgubio.

Ja:Ali..(prekinula me)

S:Nema ali,polazi!(popravila sam sminku,frizuru I sisla dole.Videla sam da se Marc ljubio sa onom devojkom .Sipala sam viski I popila sve odjednom,do mene je dosao Justin)

J:Ako tako nastavis,neces znati gde se nalazis,znam to iz iskustva..

Ja:To I zelim,hocu da zaboravim ovaj dan,ovo vece..(primetila sam da je poceo da mi se priblizava)

J:’oces da ti pomognem u tome?(rekao mi je kod uha)

Ja:Ne treba mi tvoja pomoc..(rekla sam I sipala jos jednu casu viskija.Primetila sam da je I Justin sebi sipao pice.Pila sam dok nisam osetila da mi se sve vrti)

Justin P.O.V.

Popila je skoro celu flasu viskija.Krenula je negde zamalo je pala,uhvatio sam je oko struka,okrenula se ka meni I gledala me u oci,priblizio sam svoju glavu ka njenoj I polako spojio nase usne.Uzvratila mi je poljubac,da je trezna to sigurno ne bi uradila.Podigao sam je u svoje narucje I odneo do neke sobe.Pocela je da me ljubi I da mi skida majicu,ovo je savrsena prilika da je iskoristim.Polako sam joj otkopcao haljinicu,koja je skliznula niz njeno telo ,ostala je samo u brusu I gacicama,zgodna je.Poceo sam da je ljubim po vratu,lagano sam je gurnuo na krevet I legao preko nje.Pravio sam joj ugrize po vratu,zavukao sam ruku ispod njenih ledja I taman kada sam hteo da joj otkopcam brus,cuo sam da mi zvoni telefon.Besno sam izdahnuo I ustao sa nje.

Ja:Halo?(rekao sam besno)

Ch:Justine,ljubavi,gde si?(nee mogu da verujem da me ova kucka prekida u ovako zanimljivim situacijama)

Ja:Evo sad cu da sidjem dole..(morao sam da idem kod nje,zato sto bi u suprutnom ona svom ocu,koji je policajac,rekla da prodajem marihuana po skoli.obukao sam se I sisao dole.Ona me cekala ljuta)

Ch:Gde si bio do sad?

Ja:Nije tvoja stvar..(rekao sam smoreno)

Ch:Mislim da jeste,jer vrlo dobro znas da smo u vezi…

Ja:Ako sam s tobom u vezi zbog tvoje ucene,ne moram da ti budem veran..(rekao sam I otisao do svog auta,a ona za mnom.Odvezao sam je do kuce,a onda sam otisao kuci.Istusirao sam se I legao,razmisljao sam o Nini ,taman kada sam trebao da zavrsim sa njom,glupa Christina me prekinula,sa tim mislima sam utonuo u san.)

Unexpected love (J.B.)/ZavrsenaWhere stories live. Discover now