27

2.2K 113 5
                                    

Nina P.O.V.


Krenula sam ka ucionici,ali sam se sudarila sa nekim,podigla sam glavu I videla profesora.

Ja:Izvinite..(rekla sam tiho,gledajuci ga u oci)

P:Ma u redu je...(nasmejao se I otisao.Zasto se uvek oraspolozim kad vidim profesora,samo da se ne zaljubim u njega.Dosla sam do Sarah,pogledala me zacudjeno)

S:Je l' sve u redu?(jos uvek sam razmisljala o profesoru I njegovom prelepom osmehu)Nina?(Sarah je mahala rukom ispred mojih ociju)

Ja:A?Sta je bilo?(rekla sam zbunjeno)

S:Sta je bilo sa Justinom?(sela je na mesto,a ja pored nje)

Ja:Nista,sta bi trebalo da bude?(pitala sam je sa podignutim obrvama)

S:Vidim nasmejana si,pa sam pomislila da se niste mozda pomirili..

Ja:Ma naravno da ne,nikad mu necu oprostiti ono sto mi je uradio...

S:A sto si onda nasmejana?(ne mogu da joj kazem da sam takva zbog profesora.Do naseg stola je dosao Ryan)

R:Sarah,sedis sa mnom?(Sarah me pogledala)

S:Ne mogu,sedim sa Ninom..

Ja:Ma sedi sa njim,ja cu sedeti sama..Ajde..(ustala je I presla pozadi kod Ryana.U ucionicu je usao Bieber,dosao je do Sarah)

J:Ryanova princezice,ja sedim tu...

S:Glupi kretenu,mislim da sad ne sedis...(rekla je Sarah drsko)

J:Ne teraj me da kazem nesto,pa da se posvadjam sa ortakom zbog tebe..(rekao je Justin po malo besno)S:Pa ajde reci,frajeru.Jedino sto ti znas,jeste da vredjas..

J:Znam ja I nesto drugo,a to mozes da pitas svoju drugaricu..(okrenula sam se ka njemu)

Ja:Ajde odjebi od mene,idiote..

J:Pa znas sta,sedi ti tu slobodno..(obratio se Sarah I seo pored mene)

Ja:Alo,ne zelim da sedis tu!(rekla sam ljuto)

S:Justine,sedi ti ovde,a ja cu tu..(rekla je Sarah)

J:E sad necu..(u ucionicu je usao direktor)

D:Dobar dan,deco..Znam da ste srecni sto me vidite,ali molim vas saslusajte sta imam da vam kazem..

Neko:Ajde kazi bre vise!(rekao je neko iz odeljenja)

D:Pa dobro da pocnem..Vasa profesorka nije tu..Tako da mozete da idete kuci da ucite...Dovidjenja!(rekao je I izasao,hvala Bogu necu morati da sedim sa ovim kretenom.Ustala sam)

S:Ej Nina,ja sad idem sa Ryanom,vidimo se sutra..

Ja:Vidimo se..(rekla sam I izasla iz ucionice)

     Isla sam kuci pesaka,dok je kisa padala,zasto nisam ponela jaknu.Videla sam da se neki auto zaustavio pored mene,okrenula sam glavu I videla profesora,otvorio je prozor.

P:Nina,udji u auto,vozicu te do kuce...

Ja:Neka icicu pesaka..(mislila sam da ce otici,ali sam cula vrata auta,a onda sam osetila ruke na ramenima)

P:Ajde,prehladices se..(krenula sam za njim,sela sam na suvozacevo mesto,a on za volanom)

Ja:Nisam znala da ce da pada kisa..(pokusala sam da zapocnem neki razgovor,posto mi je bilo neugodno)

P:Zato ja svaki dan idem autom,za svaki slucaj..(nasmejala sam se,bili smo blizu moje kuce)

Ja:Mozete tu da stanete..(otkopcala sam pojas I krenula da izadjem,ali me zaustavio profesorov glas)

Unexpected love (J.B.)/ZavrsenaWhere stories live. Discover now