-Tri meseca kasnije
Nina P.O.V.
Zao ova tri meseca nisam se cula ni sa kim iz Barselone,sa Sarah sam samo na pocetku,a sad sam i sa njom prestala.Trudila sam se da zaboravim na taj period zivota,donekle sam i uspevala.Posle profesora nisam bila ni sa kim u vezi,odlucila sam da malo uzivam u slobodi.Vec tri meseca nisam cula nista o njemu,a ni o Justinu.
Sedela sam za stolom sa roditeljma,dok smo doruckovali.
T:Veceras idemo na veceru sa mojim prijateljima,ides sa nama Nina?(pitao me otac)Mozda povedu svog sina...(rekao je sa osmehom,nasmejala sam se)
Ja:Pa sto da ne,mozda je sladak decko..
M:Ona sad nece prestati da misli o njihovom sinu..(cula sam da mi zvoni telefon,ustala sam i otisla u hodnik,videla sam da me zove Sarah)
Ja:Halo?(rekla sam nasmejano)
S:Nina,molim te dodji u Barselonu..(rekla je tuzno)
Ja:Sta se desilo?(pitala sam zbunjeno)
S:Justin umire i zeli da te vidi..(izgleda da su ga ispalile sve njegove kurvice,pa se setio mene)
Ja:O pa on se setio mene,posle tri meseca?I sta bih ja sad trebala,odma' da doletim,zato sto on kao umire,kako jadna fora.Reci mu da se nosi!(rekla sam besno)
S:Nina,ozbiljna sam.Kad si otisla poceo je da pije i uzima kokain,sad je u bolnici,umire..Molim te,dodji.Otkad si otisla samo o tebi je pricao,hteo je nekoliko puta da dodje kod tebe,ali sam ga ja sprecavala.Stvarno je zaljubljen u tebe..(suza mi je kanula iz oka)Zeli samo da te vidi i da ti se izvine za sve,pre nego sto umre..(osetila sam bol u grudima,cula sam da je i ona pocela da place)Nina,pogazi svoj ponos i dodji,molim te..
Ja:Dolazim prvim avionom..(prekinula sam,majka je dosla do mene)
M:Sta se desilo,zasto places?
Ja:Justin umire,moram odma' u Barselonu..(rekla sam uzimajuci jaknu.Obula sam patike i izletela iz kuce)
Usput sam uhvatila taxi,koji me odvezao do aerodroma.Brzo sam otrcala do saltera.
Ja:Kad ima avion za Barselonu?(pitala sam zadihano zenu koja je tamo radila)
Ona:Za 1 h...(to je previse dugo,sela sam na klupi.Vreme je sporo prolazilo,samo da ga zateknem zivog.Ne zelim da umre,nervoza je poceka da me hvata,nisam mogla vise da sedim,pa sam nervozno hodala.Cula sam zenu,koja govori da avion za Barselonu krece za 10 minuta.Brzo sam kupila jartu i usla u avion.
Kad sam stigla,uhvatila sam taxi,opet su me preplavila secanja na Justina,dok sam se vozila ulicama Barselone.Stigli smo ispred bolnice,platila sam taksisti i usla u bolnicu.Pitala sam zenu na salteru u kojoj je sobi Justin,kada mi je rekla brzo sam potrcala ka toj sobi.Videla sam Sarah,Ryana,Chaza i Justinovog oca,prosla sam pored njih i uletela u sobu kod Justina.
J:Nina...(jedva je izgovorio)
Ja:Justine..(prisla sam mu i uhvatila ga za ruku)
J:Izvini...(to je bio poslednje sto je rekao,pre nego sto je zatvorio oci,zauvek)
Ja:Justine!(vrisnula sam,dok su mi suze lile niz obraze,ne,ovo se ne desava,ovo je samo san,ocekivala sam da ce se probuditi,ali nije.Ispred mene je i dalje bio on,bled,ali najlepsi.Doktori su usli u sobu)
D:Molim vas,izadjite!(obratio mi se doktor)
Ja:Ne,Justine,probudi se molim te!(klecala sam na kolenima pored njegovog kreveta,dok su mi suze padale jedna za drugom,bez prestanka,Sarah mi je pomogla da ustanem i izvela me iz sobe)Sarah,reci mu da se probudi,hocu da mu oprostim!(plakala sam glasno,dok me ona grlila)Hocu da opet bude sve kao pre..
S:Smiri se,Nina..
Ja:Ne mogu da se smirim,Sarah,sve je gotovo,on je mrtav...(previse me bolelo u grudima,nisam znala da mi ovoliko znaci)
-Sutradan
Prespavala sam kod Sarah,zato sto sam zaboravila kljuc od svoje kuce.Obukla sam crne pantalone i crnu majicu,kosu sam samo ocesljala,podocnjaci su mi bili preveliki,celu noc sam plakala.Danas je taj dan kada cu se zauvek oprostiti od Justina,ponovo sam zaplakala,Sarah mi je prisla i snazno me zagrlila.
S:Moras da budes jaka...
Ja:Ne mogu da verujem,da nikad vise necu videti njegovo lice,nikad necu cuti njegove glupe fore,za koje bih sad dala sve na svetu,da cujem ponovo.Zao mi je sto mu nisam verovala..
Stajala sam pored Sarah,Justinov sanduk je bio ispred nas,svi su plakali.Kad je svestenik zavrsio molitvu,pozdravili smo se sa Justinom,zadnji put,spustli su sanduk u rupu,a mene je jos vise zabolelo u grudima,ne mogu da verujem da mi se toliko uvukao pod kozu.Nisam ga videla tri meseca,ali sam znala da je tu negde i da ga mogu videti kad-tad,a sada je otisao zauvek,bacila sam belu ruzu u grob,kao i ostali.Ljudi su polako poceli da se razilaze,ja sam sela na zemlji pored njegove slike.
Ja:Nisi sacekao da ti oprostim,zao mu je sto se nasa prica ovako zavrsila ,a mozda smo mogli da budemo srecni.Zadnji put kad smo se videli,rekla sam da te mrzim,ali to nije istina,zaljubljena sam u tebe i vise nego sto sam mislila.Tada nisam mogla da predjem preko ponosa,on nas je i unistio.Nije trebalo ovako da se zavrsi,pogresili smo oboje.Ne mogu da verujem da mi ovoliko nedostaje umisljeni Bieber...(malo sam se nasmejala dok su suze klizile niz moje obraze)Zbogom,Justine..(jedva sam ustala sa njegovog groba,okrenula sam se jos jednom,a onda sam otisla zauvek)
Sarah me cekala u taksiju,sela sam pored nje,vise nisam plakala samo sam zamisljeno gledala ispred sebe.Stigli smo ispred njene kuce,ona je platila.Usle smo u njenu sobu,obukla sam svoju odecu i sela na krevet,a ona pored mene.
Ja:Vreme je da se vratim u L.A.(rekla sam zamisljeno)
S:Izvini sto mu nisam dozvolila da dodje kod tebe,mislila sam da imas nekoga...
Ja:Nisi ti kriva...
S:Zasto ne ostanes ovde neko vreme?
Ja:Ne mogu da ostanem ovde previse je uspomena...
S:Procice,sve prodje,jednom...
Ja:Nadam se..(zagrlile smo se)
S:Drago mi je sto sam te upoznala.Nadam se da necemo opet prekinuti sve kontakte..
J:Cucemo se svakog dana..(rekla sam i ustala,zagrlile smo se)
S:Srecno..
Ja:Takodje..(rekla sam i krenula)-2 godine kasnije
Zavrsila sam skolu,pre godinu dana,sada idem ns fakultet.Cula sam se sa Sarah,jos uvek je sa Ryanon,Chaz je imao nekoliko kratkih veza,profesor se zeni sledece godine,Marc se odselio u Ameriku,Christina je u vezi vec dve godine.Samo sam ja jos uvek sama,jos uvek se nadam da ce Justin pozvoniti na moja vrata i da ce upasti u kucu,jao i uvek bez mog dopustenja,da ce me nezno poljubiti,ali to ce zauvek ostati moja neostvatena zelja..
Hvala vam sto ste citali moju pricu,nadam se da vam se svidela... :D <3
ESTÁS LEYENDO
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fanfic"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."