Justin P.O.V.
Ch:Devojka sa kojom si sinoc imao sex u wc-u je moja drugarica,ako ne zelis da sve ispricam Nini,dodji veceras kod mene..(rekla je otkopcavajuci dugme na kosulji,ispod nije imala brus)
Ja:Mogla si nesto da naucis od drugarice,mnogo je bolja od tebe..(pogledao sam u njene grudi,koje su se videle do pola)
Ch:'oces da kazes da nisam dobra u krevetu?(pitala me,otkopcavajuci dugme na mojoj kosulji)
Ja:Upravo tako..(otkopcala mi je kosulju do kraja I rukom prelazila po mojim trbusnjacima)Mislio sam da veceras treba da dodjem kod tebe..
Ch:Nece ti smetati dva sex-a u jednom danu,sigurna sam..(odvojio sam se od nje I zakopcao kosulju)
Ja:Ne smetaju meni dva sex-a,nego to sto bi oba bila sa istom kurvom...(dosao sam do vrata ,okrenuo sam se prema njoj)Nadam se da se necu pokajati sto dolazim veceras..(namignuo sam joj I izasao iz wc-a)
Usao sam u ucionicu I seo pored Nine,poljubio sam je u obraz..
N:Gde si se zadrzao?
Ja:Morao sam da ispusim cigaretu..(nisam mogao da joj objsnjavam,pa sam promenio temu)Ryan I Sarah su se pomirili?(pitao sam je,ljubeci joj vrat)
N:Aham..Bas su slatki..(okrenuo sam je ka sebi)
Ja:I ti si slatka..(nasmejala se I poljubila me)
N:A zasto si ti otkopcao kosulju?(nasmejao sam se)
Ja:Zbog tebe,malena..(otkopcao sam kosulju do kraja I stavio njenu ruku na mojim trbusnjacima)Evo sad mozes I da vidis I da dodirnes...
N:Svidjaju mi se tvoje tetovaze..
Ja:I trbusnjaci,slobodno reci..(nasmejala se)
N:Pa dobro,zgodan si,ali ja sam ipak zgodnija...
Ja:Pa to ces morati da dokazes...(namignuo sam joj,u ucionicu je usla profesorka engleskog)
P:Dobar dan,deco..Obnovite gradivo dok ja upisem cas..(sela je na svoje mesto I upisala nesto u dnevnik)Danas odgovara..Christina...(Christina je ustala I izasla ispred table)Ajde reci ti nama kako bi rekla,na primer.. "Ja sam juce bila u skoli"
Ch:I'm..
Neko:Slut...(svi su poceli da se smeju)
Ch:Jebi se...(rekla je decku iz odeljenja)
P:Christina,odlazi na mesto..Dobila si jedan,zbog nepristojnog ponasanja..(sela je na svoje mesto)
Nina P.O.V.
Dosla sam kuci,mamini koferi su bili u hodniku.
Ja:Vec ides?(pitala sam je izuvajuci starke)
M:Imam avion za 1h..(namazala je karmin I obukla kaput)
Ja:Pa kad dolazite ponovo?
M:Za nekih mesec dana nam pocinje odmor,pa cemo doci na nekoliko dana..(obula je cipele I uzela torbu)Volim te,duso..Cuvaj se..(zagrlila sam je I poljubila u obraz)
Ja:Volim I ja tebe,pozdravi tatu..(zagrlile smo se jos jednom,a onda je ona otisla)
-Tri dana kasnije
Spremila sam se za skolu I krenula,ispred kuce me cekao Justin.Za ova tri dana se ni jednom nismo posvadjali,poceo je jos vise da mi se svidja I mislim da se potpuno promenio.Dosla sam do auta,poljubila sam ga kroz prozor,a onda sela na suvozacevo mesto.Do skole smo pricali o nebitnim stvarima.Parkirao je auto na skolskom parkingu,izasli smo iz auta I krenuli prema skoli.
YOU ARE READING
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fanfiction"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."