Nina P.O.V.
Sedela sam sa Chazom,u ucionici je usao Justin,pogledao je u mene I Chaza I seo kod Christine.Usla je profesorka..
P:Dobar dan,deco! Znate da danas pitam..(o ne,nisam ucila,otvorila je dnevnik)Ajde ti,Justine,sigurna sam da si ucio…(ustao je)
J:Ja nisam ucio,ali Nina sigurno jeste…(njemu je upisala jedan,a onda pogledala u mene)
P:Ajde Nina..(ubicu ovog umisljenog Biebera,pogledala sam ga,a on mi se nasmejao I nastavio da prica sa Christinom)
Ja:Profesorka,nisam stigla da ucim..(prekinuo me Bieber)
J:A stigla si da ides u klub sa deckom?
Ja:Bieberu,nista te nisam pitala,tako da mozes da se okrenes I da nastavis da radis sa Christinom,to sto si radio..
J:Znam da zelis da budes na njenom mestu..
Ja:Ma.. (prekinula me profesorka)
P:Prestanite vas dvoje!Kako vas nije sramota,nista ne ucite,a spremni ste da se svadjate.Nina I ti ces dobiti jedan,a danas posle casova,oboje dodjite na dopunsku,jel jasno?(klimnula sam glavom)Jel jasno,Bieberu?
J:Jasno je bre!(zvonilo je za kraj casa)
C:’oces napolje?(pitao me Chaz,ljubeci mi vrat,klimnula sam glavom.Izasli smo napolje,dosli smo do Ryana,Sarah I Justina.Chaz je seo na klupicu I povukao mene kod njega u krilo,primetila sam Bieberov pogled na nama,pa sam se namerno okrenula ka Chazu I poljubila ga,on mi je uzvratio,poceo je da mi ljubi vrat,osetila sam da me ugrizao.)
Ja:Aa,to boli…
C:Navikni se,ovo cu sad stalno da ti radim…
R:Je l’ idete vas dvoje,za minut pocinje cas..(ustala sam iz Chazovog krila,a on za mnom.Justin je samo prosao prosao pored nas I usao u ucionicu.Videla sam da je seo na moje mesto,pored Chaza,dosla sam do njega)
Ja:Bieberu,ja tu sedim..
J:Gde to pise?
Ja:Nemoj ti meni te glupe fore,nego ustani!
J:E pa necu I sta ces sad?(okrenula sam se I sela u klupi pored prozora.Do mene je seo Marc)
M:Zasto sedis sama?
Ja:Zato sto mi je onaj kreten zauzeo mesto,a Sarah sedi sa Ryanom..
M:Ti si sa Chazom?(klimnula sam glavom) Nije on za tebe…
Ja:Ma nije on toliko los..
M:A sta je sa Bieberom?
Ja:Na sta mislis?
M:Pa mnogo se vrti oko tebe..Ja:Ma on je kreten..(nastavili smo da pricamo o nebitnim stvarima,dok nije zvonilo)
(…)
Svi su se spremali da krenu kuci,samo sam ja morala da ostanem na glupu dopunsku,zbog Justina.Pozdravila sam se sa Sarah I Chazom I krenula ka ucionici u kojoj smo imali dopunsku.Cula sam Justinov glas)
J:Mala,sacekaj idemo zajedno..(nisam htela da ga sacekam,pa sam nastavila da hodam,osetila sam da me je uhvatio za ruku)Opet pocinjes da me kuliras?
Ja:Da!(odgovorila sam mu nezaineresovano)
J:Znas da ti nece uspeti?(usli smo u ucionicu) Zar mi ti nisi rekla da neces da budes sa Chazom?(nisam znala sta da mu kazem,spustila sam glavu,uhvatio me za bradu I naterao da ga pogledam u oci)Odgovori mi na pitanje…
Ja:Rekla sam ti da mi se svidja..(pogledao me besno)
J:Svidja ti se,a?(klimnula sam glavom)Zasto lazes,kad dobro znam da to radis da bi me nervirala?
YOU ARE READING
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fanfiction"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."