19

2.5K 119 5
                                    

Nina P.O.V.

Christina je prisla Justinu I udarila mu samar,bilo mi je neprijatno sto sam ovde,ali nisam mogla da odem zato sto me Justin drzao za ruku.Videla sam da je bio besan,uhvatio je Christinu za ruku.

J:Kucko,ovo ti je poslednji put da si mi udarila samar,je l’ ti jasno?!(uplaseno ga je gledala I klimnula glavom,uhvatila sam Justina za ruku I odvojila ga od Christine,okrenuo se ka meni ,Christina je brzo otisla.Jos uvek je bio besan,stavila sam ruke na njegove obraze I nezno ga poljubila,uhvatio me za struk,poceli su da se bude leptirici u mom stomaku.O Boze,nije valjda da se zaljubljujem u njega,odvojila sam se)Zasto si prestala?

Ja:Ovo nije trebalo da se desi,htela sam samo da te odvojim od Christine I da te smirim..(spustila sam glavu,nisam mogla da ga pogledam u oci,uhvatio me za bradu I podigao mi glavu,pogledala sam u njegove kestenjaste oci)

J:Pa izgleda da moram cesce da se nerviram,da bi me ti ovako smirivala...(hteo je da me poljubi,ali sam ja okrenula glavu,tako da me poljubio u obraz)

Ja:Justine,ne mozes ovo da radis Christini…(iznervirano je izdahnuo)

J:Mozes da zaobidjes tu temu?Raskinuli smo I to je to…

Ja:Ali ona je povredjena..

J:I ja sam bio povredjen dok sam bez svoje volje bio sa njom u vezi,zbog njene jebene ucene..(prekinula sam ga)

Ja:Zbog kakve ucene?

J:Reci cu ti ako me poljubis..(rekao je sa osmehom)

Ja:Ma daj..

J:I dacu ti ako me poljubis…(nasmejao se perverzno,udarila sam ga po ruci)

Ja:Bas si kreten..Ajde reci mi koja je ucena…

J:Pa ja sam rekao,kad me poljubis..

Ja:Stvarno si neverovatan...(htela sam da ga poljubim u obraz,ali je on okrenuo glavu I poljubila sam ga u usne) Ej,ovo nije fer!Nisam htela da te poljubim ..

J:A nisi?E pa dobro,onda necu ni da ti kazem..(okrenuo se I krenuo ka vodi ,kakav prevarant,poljubila sam ga I nisam dobila odgovor)

Ja:A daj bre,pa poljubila sam te..(dosao je do mene)

J:Ne bi me poljubila da ja nisam okrenuo glavu…

Ja:Pa ti mi nisi rekao gde da te poljubim..

J:Pa sigurno nisam mislio da se ljubimo k’o klinci,ajde sad idemo u vodu..(htela sam nesto da kazem,ali me on prekinuo)Skidaj haljinicu,inace cu ja..(bolje sama da skinem,nego da me on dodiruje,pa da opet osetim one leptirice u stomaku)

Ja:Dobro,sama cu da je skinem,ali ti nemoj da me gledas.Idi u vodu,a ja cu da dodjem kad se skinem..

J:Ma nemoj?Pa da pobegnes negde..(otkopcala sam haljinicu I skinula je,odmeravao me grizuci donju usnu)

Ja:Je l’ si zavrsio sa odmeravanjem,mozemo sad u vodu?

J:Mhm…(nastavio je da bulji u moje telo,uhvatila sam ga za ruku)

Ja:Hajde idemo,dok se ne predomislim..(prvo je on usao u vodu,a ja sam stajala na travi)

J:Sta cekas? Ulazi!(povukao me za nogu,tako da sam upala u vodu)

Ja:Da l’ si normalan bre?(pocela da vicem na njega,odjednom sam osetila njegove usne na svojim,opet oni prokleti leptirici,ne smem da se zaljubim u jebenog zenskarosa,odgurnula sam ga od sebe)Prestani da me ljubis kad god to pozelis!

J:Smeta ti?

Ja:Naravno da mi smeta,nisam ja kurva!

J:Pa nisam ja ni rekao da si kurva…(odmerivao me)

Unexpected love (J.B.)/ZavrsenaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang