Justin P.O.V.
Ja:Opet ces da uradis isto?(pogledala me sa osmehom)
N:Pa nisam ja kriva,sto se ti uvek napalis kao budala ,a dobro znas da nikad necu da spavam sa tobom..
Ja:Zasto si tako sigurna?
N:Zato sto nisam toliko luda,da to uradim..(prosla je pored mene I otisla u kuhinju,cuo sam njen glas)’oces da popijes nesto?(nasmejao sam se)
Ja:Imas pivo?(dosla je do kauca sa dve limenke piva,pruzila mi je jednu I sela)
N:Pa,gubis opkladu?
Ja:Kakvu opkladu?(pitao sam zbunjeno)
N:Pa nisi uspeo da me iskoristis..
Ja:To nije opklada..
N:Zasto onda zelis da me iskoristis? (gurnuo sam je na kauc I legao preko nje,sad cu da joj vratim za ono od malo pre,napalicu I ja nju.Priblizio sam usne do njenog uha)
Ja:Zato sto mi se svidjas..(sapnuo sam joj na uho.Pokusala je da me skloni,ali joj nisam dozvoljavao.Nekoliko sekundi smo se gledali u oci,prislonio sam svoje usne na njene,stavio sam ruku na njenu zadnjicu,odjednom sam osetio da me ugrizla za donju usnu.Odvojio sam se od nje,stavio sam prst na usnu I video krv,gledala je u mene pokusavajuci da sakrije osmeh)
N:Izvini malo sam se zanela..
Ja:Mogla si odma da mi kazes..
N:Sta da ti kazem? (pitala je zbunjeno)
Ja:Da grizes kad se napalis..(nasmejala se)
N:Ali fora je u tome sto me nisi napalio…
Ja:Ma verujem ti..(rekao sam sarkasticno)
N:Pa nisam ja laka,kao sto ti mislis..
Ja:Pa ajde opusti se ,da vidim da li mozes da izdrzis da se ne napalis,I ako oboje znam da si se vec napalila..(krenuo sam ka njoj,a ona je isla unazad,sve dok nije dosla do zida)
N:Nemoj ni da pokusavas..(rekla je nervozno)
Ja:Do malo pre si bila hrabra,sta je sad?(Presao sam usnama po njenom vratu,zavukao sam ruku ispod njene majice i skinuo joj je,ostala je samo u brusu I onom sortsu,odgurnula me od sebe)
N:Ko ti je dozvolio da mi skidas majicu?
Ja:I onako si je malo pre sama skinula..(uzela je majicu I brzo navukla na sebe)
N:Skinula sam je da bi te pitala da l’ je dovoljno za profesora,a ne za tebe..
Ja:Pa ja sam hteo ,jos jednom da proverim,da ne izneveris profesora..(rekao sam sa osmehom)
N:Stvarno si glup..(rekla je I legla na kauc) I mogao bi da ides hocu da se odmorim..
Ja:Toliko sam te umorio?(pitao sam je perverzno,pogodila me nekim jastukom)
N:Smaras! (rekla je I ukljucila tv)
Ja:Neces da me poljubis za rastanak?
N:Jos uvek zelis da te ljubim,posle onoga?(klimnuo sam glavom I dosao do nje)
Ja:Zelim ja I vise od poljupca…(priblizio sam joj se I zatvorio oci,cekao sam da me poljubi,osetio sam njene usne na svom obrazu)
N:Idi sad!(okrenuo sam se I izasao iz njene kuce)
Nina P.O.V.
Napokon je otisao ,sada mogu na miru da odmorim uz neku seriju ili film.Cula sam zvono na vratima,da l’ cu ja moci danas da odmorim, Ljuto sam ustala I otvorila vrata,ispred je stajala Sarah.
YOU ARE READING
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fanfiction"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."