Nina P.O.V.
Pokucali smo na vrata ucionice I usli.
Ja:Izvinite sto kasnimo..(rekla sam ,Justin je stajao iza mene)
P:Kasnite 15 minuta..(rekla je profesorka gledajuci na sat)
R:Verovatno su se zaneli sa ljubljenjem..(rekao je Ryan sa osmehom,cula sam da se I Justin nasmejao)
Ja:Profesorka,mozemo da sednemo?(pogledala je prvo u mene,pa u Justina)
P:Ne,dok mi ne objasnite zasto kasnite..(rekla je strogo,Justin je besno izdahnuo)
Ja:Nije mi bilo dobro,pa mi je on dao neki lek...
Ch:On je mogao samo marihuanu da joj da..(rekla je Christina stavljajuci karmin na usne)
J: Ti kucko bolje cuti..(rekao je Justin,besno)
P:Bieberu,kako se to obracas devojci?(pitala je profesorka pomalo iznenadjeno)
J: Onako kako treba da se obracam kuckama..(malo me je razocarao sto je tako pricao sa devojkom)
P: Pa stvarno si neverovatan..Odlazite na mesto,ako zakasnite ponovo,izbacicu vas..(sela sam u poslednju klupu, a Justin pored mene,hteo je da me poljubi ali sam ja okrenula glavu)
J: Sta ti je sad?
Ja: Zasto si se onako obratio Christini?
J: A zasto da joj se ne obratim tako,kad I jeste kurva..
Ja: Stvarno si kreten..(Poljubio me je u obraz)
J: Kreten koji ti se svidja...
P: Sada cete raditi neke zadatke u parovima..(napisala je neke zadatke na tabli I ponovo sela.Uzela sam svesku I pocela da prepisujem zadatke.Justin se okrenuo ka meni I usnama mi prelazio po vratu,to me je nateralo da se najezim)
Ja; Justine,nemoj sad.Ajde da radimo zadatke..
J: Necu da radim zadatke,'ocu da te ljubim..
Ja: Izbacice nas profesorka..
J: Pa jos bolje,moci cemo da se mazimo I ljubimo..(nastavio je da mi ljubi vrat,moram da pokusam da ga ignorisam I da uradim ove zadatke,osetila sam da me je ugrizao,okrenula sam glavu ka njemu,htela sam nesto da mu kazem,ali me poljubio.Stvarno je nemoguce sa njim izaci na kraj,uzvratila sam mu poljubac I odvojila se od njega)
Ja: Ajde sad da radimo zadatke..(ja sam radila zadatke,dok je on samo gledao)
P: Ajde,ko ce da uradi prvi zadatak?
J: Nina..(kratko je odgovorio)
Ja: Justine?!(zasto je rekao da ja uradim zadatak,kada vidi da ga nisam uradila)
J: Izvini,izletelo mi..(napravio je neku tuznu facu)
P: Nina,hoces?(pogledala sam Justina I zlobno mu se nasmejala)
Ja: A zasto ne uradi..Justin..Na primer?
P: Od vas dvoje nema nista..Bella izadji I uradi zadatak na tabli..(obratila se najvecoj streberki u odeljenju)
J: Malena,posle imamo fizicko?
Ja: Mhm..(zvonilo je za kraj casa,dosla sam do Sarah-ing stola)Ides u svlacionicu?
S; Aham,ali moram prvo do WC-a..(krenule smo ka WC-u)Pa nisi mi rekla da si sa Justinom..
Ja: Juce smo se smuvali kad je bio kod mene...
S:Kod tebe?(klimnula sam glavom I nasmejala se)Pa kako se ponasa prema tebi,nije kreten kao I obicno?
Ja:Nekad mu ruka ode do mog dupeta,ali je skloni I izvini mi se..
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Фанфик"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."