Nina P.O.V.
Budim se sa bolovima u glavi,jedva podizem glavu da vidim koliko ima sati..13h?Dobro je sto je subota,gledam oko sebe I shvatam da nisam u svojoj sobi I da sam samo u brusu I gacicama.Sta li se desilo niceg se ne secam,secam se da me je Marc prevario I da sam pocela da pijem sa Justinom..Justinom?Nije me valjda on doveo ovde,brzo sam ustala iz kreveta I otisla da se istusiram.Prijala mi je mlaka voda,koja se spustala niz moje telo.Obukla sam donje rublje,a preko toga trenerku I majicu,vezala sam kosu u visoki rep I krenula dole.Sisla sam dole I videla Marca kako doruckuje,samo sam htela da prodjem pored njega,ali me on zaustavio.
M:Nina,moramo da razgovaramo..
Ja:Mislim da ti I ja nemamo o cemu vise da pricamo..(opet sam htela da prodjem,ali me on uhvatio za ruku)
M:Slusaj,znam da sam ispao kreten I jako mi je zao..(samo sam cutala I gledala sa strane)Ti mi se mnogo svidjas I ne zelim da raskinemo zbog jedne devojke,koju sam samo zagrlio..(tada mi je doslo da ga udarim)
Ja:Ma prestani da lazes,samo si je zagrlio?A sta je bilo sa onim ljubljenjem?(pitala sam ga besno)
M:Ona je mene poljubila..(branio se)
Ja:Ma da,a tebi je to tako tesko palo,pa si od muke morao da joj uzvratis…
M:Izvini stvarno,mnogo mi je zao..(cula sam da mi je stigla poruka,videla sam da je nepoznati broj,otvorila sam poruku u kojoj je pisalo:”Kad cemo da zavrsimo ono od sinoc?Justin”Znaci ipak je on pokusao da me iskoristi,odgovorila sam mu:"Nemam sta da zavrsim sa tobom”Cula sam Marcov glas)
M:S kim se to dopisujes?
Ja:Nije tvoj problem..(uzeo mi je telefon iz ruke I poceo da cita.Pogledao me razocaranim pogledom)
M:Da I onda sam ja tebe prevario,a ko zna sta si ti radila sa njim sinoc..(pricao je ljuto)
Ja:Ja nisam radila nista sa njim,kao da ne znas da on uvek izmisli nesto.I nisi me uopste video sa njim,a odma’ me napadas..
M:Jedan dan mi je bio dovoljan da shvatim kakav je on,a tebe nisam video skoro celu noc..(prekinula sam ga)
Ja:Pa kako si mogao da me vidis,kad si bio u zagrljaju sa DRUGOM…(naglasila sam poslednju rec)
M:Mislim da ovo nema smisla..
Ja:Pa naravno da nema,nismo bili ni jedan dan u vezi,a ti si me prevario..
M:Ma da,al’ si ti odma nasla utehu u Justinu,najvecem zanskarosu..
Ja:’oces ti da shvatis da nisam bila sa njim? Spavala sam u sobi,dok si ti ovde imao nezaboravnu noc..
M:Pa da spavala si I to sa Justinom..(kada je to rekao,ruka mi je sama poletela ka njegovom obrazu)
Ja:Prestani da me nazivas kurvom I odlazi iz moje kuce,’odma! (samo me pogledao I otisao na sprat.Ne mogu da verujem,prvo me prevari,a posle me naziva kurvom.Napravila sam sendvic I sela u dnevnom boravku,videla sam Marca sa koferima,pogledao me I otisao.U ocima su mi se nakupile suze,ne,necu plakati,on to nije zasluzio.Pojela sam sendvic do kraja I resila da se opustim u toploj kupki.Ukljucila sam vodu da napunim kadu,za to vreme sam trazila brus I gacice,odecu cu naci kasnije.Usla sam u kadu,uh,ovo mi je trebalo,topla voda me opustala.Cula sam zvono na vratima,brzo sam izasla iz kade I omotala peskir oko svog tela.Sisla sam dole I otvorila vrata,tamo je stajao Justin,sta ce on ovde?Stegla sam peskir da mi ne bi ispao.
Justin P.O.V.
Otvorla je vrata samo u peskiru,voda se cedilla sa njenog tela,sama pomisao na to da ispod peskira nema nista me terala da se napalim.
YOU ARE READING
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fanfiction"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."