Nina P.O.V.
J:Ne,nego samo sa mnom…
Ja:Kad ces da shvatis,da nisam kurva I da necu da spavam sa tobom?(rekla sam to malo glasnije,svi su gledali u mene I Justina,profesorka nas je pogledala)
P:Bieber I Smith,kakvo je ovo ponasanje na casu?(htela sam da joj kazem sta se desilo,ali je ona nastavila da prica) Ne,nemojte meni nista da govorite,nego objanite sve direktoru.. (opet moram kod direktora zbog ovog kretena.Pogledala sam ga besno I izasla iz ucionice,a on za mnom)
Ja:Prestani vise da mi se obracas,jer uvek kada progovorim s tobom,zavrsim kod direktora..
J:Pa nisam ja kriv sto si ti pocela da vices k’o nenormalna..(ma da,sad sam ja kriva)
Ja:Ti si kriv sto sam vikala,morao si da pricas gluposti?(stigli smo ispred direktorove kancelarije.Pokucala sam I usla,a ovaj kreten za mnom.Direktor je sedeo u svojoj fotelji,sa nogama podignutim na sto I citao je novine)
D:Sta hocete,vas dvoje?(pitao je smoreno)
J:Dosli smo malo da vas posetimo..(rekao je Justin nasmejano)
D:U poslednje vreme se mnogo cesto vidjamo,Bieberu.Sta si sad uradio?
J:Pa znate kako je,kad ste mladi I zaljubljeni(nisam znala o cemu ovaj kreten prica) Profesorka izgleda ne zna taj osecaj I ne zna sta je ljubav,pa nas je izbacila I poslala kod vas..
D:Pa sta ste to radili,deco?
J:Malo smo se mazili,pa sam ja hteo da je poljubim I onda nas je izbacila profesorka…(samo sam gledala zbunjeno)
D:Pa odakle ti palo na pamet da je poljubis,za vreme casa?
J:Pa ne znam,nesto me nateralo..
D:E deco,deco.Imate srece sto sam I ja bio sa jednom devojkom iz odeljenja,pa vas razumem,ali Bieberu moras da se kontrolises necu vam uvek oprastati.A sad idite,pa se mazite koliko hocete..
J:Hvala vam direktore!(uhvatio me za ruku I izasli smo napolje)
Ja;Pa dobro,zasto si izmislio sve ono?
J:A sta sam trebao da uradim?Da mu kazem istinu,pa da opet da izigravam cistacicu,a?(pitao je iznervirano)Ja:Pa I treba da izigravas cistacicu,kad se ponasas kao kreten..(rekla sam ljuto.Gurnuo me uz zid I stavio ruke pored moje glave.Poceo je da priblizava svoju glavu mojoj I taman kada su njegove usne trebale da dodirnu moje,okrenula sam glavu.Odvojio se od mene I rekao)
J:Zasto uvek pokvaris najzanimljivije trenutke?
Ja:Zato sto mene ovo uopste nije zanimljivo..(rekla sam I otisla u ucionicu.Marc je dosao do mene)
M:Sta ti je radio onaj kreten?
Ja:Ma nije mi nista radio,samo je pricao gluposti..
M:E pa sad ce on da vidi..(Krenuo je,verovatno da nadje Justina I da se pobije sa njim.Ne zelim da stvori sebi probleme prvi dan I to zbog mene.Uhvatila sam ga za ruku I okrenula ka sebi,odjednom sam ga poljubila.Uzvratio mi je poljubac,nastavili smo da se ljubimo,sve dok nismo ostali bez daha)
M:Mmm,svidja mi se ovo..(samo sam se stidjivo nasmejala,u stomaku sam osetila leptirice)Pa jel si me poljubila,samo da bi me zaustavila ili?...(nisam znala sta da mu kazem,pa sam ga ponovo poljubila ) Znaci ipak je nesto drugo?(klimnula sam glavom)
Justin P.O.V.
Isao sam hodnikom I video Ninu I Marca da se ljube.Izgleda da joj je ipak decko,svidja mi se to,mislim da me sad jos vise privlaci.Do mene su dosli Ryan I Chaz.
R:Au,ova mala ima decka..
Ja:Pa?
R:Pa sad neces moci da je iskoristis ..
Ja:Mislis?
R:Znam da neces moci,njen decko ce uvek biti pored nje..(razmisljao sam nesto I dosao do savrsenog plana)Bieberu,je l’ ti mene slusas?(cuo sam Ryanov glas,nasmejao sam se I rekao)
Ja:Bice zanimljivo veceras..
C:Sta si sad smislio?
Ja:Nesto jako dobro.Idemo veceras na zurku kod Nine..
C:Naravno mi ne propustamo ni jednu zurku..
R:Neces valjda,Bieberu? (Nasmejao sam se)
Ja:Veceras cu da zavrsim sa tom malom..
C::Pa I bilo je vreme..(krenuli smo u ucinicu.Marc I Nina su sedeli zajedno,seo sam iza njih sa Ryanom.Oni su se stalno ljubili I mazili.Govorio joj je nesto na uho,a ona se smeskala.Cim je zvonilo izasao sam iz ucionice,seo sam na stepenicama I zapalio cigaretu,to me opustalo.Chaz je dosao do mene)
C:Sto si tako brzo izleteo iz ucionice,nije valjda da ti smeta sto se Marc I Nina ljube?(nasmejao sam se)
Ja:Naravno da ne,jos vise me privlaci to sto ima decka I sto ce ga prevariti sa mnom..
ESTÁS LEYENDO
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fanfic"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."