Nina P.O.V.
D:Bieber,Smith I Cross,dodjite kod mene u kancelariju..
J:Zasto bre?(pitao je Justin)
D:Nemoj da me zapitkujes,nego polazi..
J:Ajde kazite ovde sta imate,mrzi me da ustajem..(rekao je Justin smoreno)
D:Nadam se da te nece mrzeti da posle skole,zajedno sa svojim prijateljima.(pogledao je u mene I Marca)Ocistite moju kancelariju..(ma da l' je moguce da cu ponovo da dobijem kaznu)Izvini Noele sto sam ti prekinuo cas..(obratio se profesoru)Dovidjenja,deco!(rekao je I izasao.Profesor je dosao do naseg stola)
P:Sta si uradio?(pitao je Justina)
J:Udario sam idiota,koji je muvao moju curu..
M:Sad si video kako izgleda kad ti neko muva curu..(ubacio se Marc)
P:Dobro,dobro,ajde nastavljamo sa lekcijom..(rekao je profesor,hodajuci ka svom stolu)
Kad su se zavrsili casovi,otisla sam sa Justinom u direktorovu kancelariju,direktor je sedeo u svojoj fotelji,sa nogama podignutim na sto.
D:Gde vam je Cross?(pitao nas je listajuci novine)
J:Ma ko jebe Cross-a,recite nam sta treba da radimo,pa da idemo..(rekao je Justin iznervirano)
D:Pripazi na recnik,Bieberu I uzmi ove papire,to su inace dokumenta svih ucenika ove skole,poredjaj ih po abecednom redu..
J:Je l' si ozbiljan?Ovde ima 2000 papira..
D:Tacnije 1987,ali ne brini,kad dodje Cross,pomocice ti..(u kancelariju je usao Marc)Pa dobro dosao,mladicu,baci se na posao..
M:A sta treba da radim?(pitao je Marc,gledajuci po kancelariji)
D:Da pomognes Bieberu da slozi ove papire..(dosao je do Justina I uzeo polovinu)A ti Smith,dodji da me izmasiras..(pogledala sam Justina,koji je vec gledao u mene)
J:Direktore,ja sam zbog toga I udario ovog ovde..(pokazao je na Marca)
D:Bieberu,moras malo da kontrolises svoju ljubomoru..(slazem se sa direktorom,stvarno je previse ljubomoran)Ajde sad,nastavi da radis,a ti Smith pocni da me masiras..(dosla sam do njega I pocela da ga masiram)Ahhh,samo tako nastavi,aaa kako to dobro radis..(pokazivao mi je gde da ga masiram)Too,ajde grublje malo..(videla sam da me Justin gleda besno)
Ja:Ruke me bole,ne mogu vise..(odmakla sam se od direktora)
D:Hvala,Smith,sad mi je mnogo bolje..(klimnula sam glavom I nasmejala se)U redu vas dvoje,ostavite te papire,ima jos ucenika,koji treba da odrade kaznu.Slobodni ste..(Justin je izasao iz kancelarije)
Ja:Dovidjenja,direktore!(rekla sam I izasla za Justinom,on je isao ispred mene,nije valjda ljut sto sam masirala direktora,uhvatila sam ga za ruku)Justine,sta ti je?(okrenuo se prema meni)Nisi valjda ljut zbog masiranja?(okrenuo je glavu na drugu stranu)Znaci to je..
J:Ne zelim da gledam kako dodirujes drugog,hocu da budes samo moja,shvatas?(rekao je besno)
Ja:Justine,samo sam masirala direktora,koji je stariji I od mog oca.Nisi valjda mislio da cu da se smuvam sa njim?(pitala sam ga sarkasticno)Ti mi se svidjas I ne zelim ni jednog drugog..(rekla sam I poljubila ga,nasmejao se kroz poljubac)Hoces kod mene posle?(uhvatio me oko struka)
J:Je l' ti neko kuci?
Ja:Sto pitas?(poceo je da mi ljubi vrat)
J:Zelim da budemo sami..(rekao je tiho I nastavio da mi ljubi vrat)
Ja:Ja ne zelim...(rekla sam sa osmehom,pogledao me)
J:A zasto?(napravio je tuznu facu)
Ja:Zato sto si ti manijak I ne zelim da ostanem sama sa tobom..(rekla sam pokusavajuci da zadrzim smeh)
YOU ARE READING
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fanfiction"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."