4

3.1K 120 2
                                    

Part 4

Justin P.O.V.

Ja:A sta ako necu da odjebem od tebe?

N:E pa onda ces dobiti ono sto si zasluzio (pogledala me sa zlobnim osmehom)

Ja:A sta sam ja to zasluzio? (pitao sam je takodje sa zlobnim osmehom)

N:Ovo! (odjednom sam osetio jaku bolu izmedju nogu)

Ja: Kucko,platices mi za ovo(poceo sam da se savijam od boli ,video sam da je otrcala,do mene su dosli Ryan I Chaz,Chaz je odma’ poceo sa svojim provokacijama)

C: Sta je bilo BIeberu ? Nije valjda da te tvoja mala udarila u najbolnije mesto?

Ja: Daj zacepi! Platice ona meni za ovo,kucka nenormalna

R: Ja sam to odma’ rek’o da ta mala nije kao ostale..(prekinuo sm ga)

Ja: Ma zabole me da l’ je k’o ostale ili ne,iskoristicu je pa makar mi to bilo poslednje(Christina je dosla do nas,jos mi je ona falila)

Ch: Gde si Justine ljubavi,trazim te vec pola sata ( primetila je da drzim ruku na Jerry-u ,pa nastavila) Sta ti se desilo? S kim si se sad potukao? (nastavila bi sa pitanjima da je nisam prekinuo poljupcem ,zeleo sam da oteram ovaj bes iz sebe ,a Christina je za to bila dobra.Pribio sam je uz zid I poceo da je ljubim po vratu ,osetio sam neciju ruku na ramenu,to je bio Chaz)

C: Brate ,zvonilo je idemo na cas.

Ch: Daj bre kretencino,zbog jebenog zvona si nas prekinuo ( bila je besna)

C: Izvini Christinice ,ali.. (svadjali bi se oni ceo dan da ih nisam prekinuo)

Ja: Ne brini lepotice ,nastavicemo ovo posle (poljubio sam je na blic I krenuo sa Chazom ka ucionici)

Nina P.O.V.

Casovi su se brzo zavrsili .Dobro sam se sprijateljila sa svima ,naravno sa umisljenom Christinom nisam ni pokusavala.Sarah je bas dobra prema meni I mislim da ce mi biti bas zanimljivo s njom. Umisljeni Bieber mi se nije obracao od kad sam ga udarila ,sto je dobro za mene .Pozdravila sam se sa Sarah I krenula ka direktorovoj kancelariji.Pokucala sam I usla ,unutra je vec bio Bieber ,samo me je pogledao I opet vratio pogled na direktora.

D:Dobar dan,gospodjice Smith! Sedite ovde pored Biebera (klimnula sam glavom I sela) E pa sad kada ste oboje tu mozemo da pocnemo (pricao je nesto ,ali ga ja nisam slusala ,jedva cekam da odem kuci I da se naspavam ) A sada krenite po metle ,kada zavrsite idite kuci I malo razmislite da li cete se sledeceg puta ponasati kao deca ( ustala sam I krenula da izadjem ,ali me je direktorov glas zaustavio) Smith,sacekaj Biebera(preokrenula sam ocima) Dovidjena deco moja draga!(ovaj covek je lud,prvo nas naziva razmazenim klincima,a sad “draga” deco )

J i Ja: Dovidjena! (izasli smo)

J: Mislim da nisi trebala da uradis ono danas .

Ja: Da uradim..sta?(pravila sam se luda ,a dobro sam znala na sta je mislio)

J: Nisi trebala da me udaris u ku…(prekinula sam ga)

Ja: Aaaa na to mislis .Pa izvini ,ali mislim da si zasluzio..

J:A znas sta ja mislim?

Ja: Ti imas cime da mislis?

J:Brate,kako si ti duhovita cura,svidja mi se to.. Mogu li sada da kazem ono sto sam hteo?

Ja: Pa ajde kazi..

J:Ja mislim da si me ti namerno udarila,samo da bi dodirnula mog Jerry-a  (bila sam zbunjena)

Ja: Ko je Jerry? (nasmejao se I spustio pogled ka svojoj muskosti ,tek sad sam shvatila o cemu je pricao,zelela sam da promenim temu) Ajde da pocnemo sa ciscenjem..

J:Sto si se sad postidela?A? (nisam znala sta da kazem,prvi put sam ostala bez odgovora.Okrenula sam se od njega ,a onda osetila vreli dah na svom vratu) Maca ti je pojela jezik?(sapnuo mi je na uho)

Ja: Mislim da si previse umisjen.Mozemo li sada da ocistimo ovo pa da idem kuci da spavam?

J:Ma nema potrebe da zuris.Ajde prvo malo da se zabavimo ,pa da ocistimo  I na kraju da idemo da spavamo zajedno..Sta kazes?(jos uvek sam mogla da osetim njegov dah na svom vratu,okrenula sam se ka njemu da mu kazem da se skloni od mene I slucajno svojim usnamazakacila njegove,videla sam da se nasmejao)

Ja: Ja…Ovaj.. (uzela sam metlu I brzo krenula na drugi kraj dvorista .Stvarno ne znam sta se desava sa mnom ,zasto se uvek zbunim kada mi se priblizi)

    Cistili smo nekih sat vremena ,a onda napokon zavrsili.Krenula sam da vratim metlu,a onda sam cula Bieberov glas.

J:Ej mala,bilo je zanimljivo danas,zar ne?

Ja: Pa mozda bi I bilo zanimljivo da ,da ti nisi toliki kreten (nasmejala sam se I krenula u skolu,a onda me je on ponovo zaustavio)

J:Lazes,lepo ti je u mom drustvu ( okrenula sam se ka njemu,a on mi je namignuo,nasmejala sam se u sebi)

      Vratila sam metlu I krenula ka svom autu.Vozila sam se do kuce I iz daljine videla poznati auto ispred moje kuce to je/su…

Unexpected love (J.B.)/ZavrsenaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang