20

2.5K 111 4
                                    

Nina P.O.V.

Bude me zraci sunca,bacam pogled na sat 8:20h,Sarah I Christina jos spavaju.Ustala sam I otisla u kupatilo ,istusirala sam se I obukla sorts I majicu.Izasla sam iz kupatila I skocila na Sarah-in krevet,uplaseno je ustala.

S:Sta se desava?(pitala je uplaseno)

Ja:Idemo na dorucak!(pogodila me jastukom)

S:Ja sam mislila da gori hotel..

Ja:Htela sam samo da ti vratim za ono juce..

Ch:Mozete li da prestaneste da vicete,pokusavam da spavam..(rekla je Christina pospano)

Ja:Ne mozemo,a I tebi bi bolje bilo da ustanes,posle dorucka se vracamo kuci..(dosla sam do svog kreveta I izvukla kofer,spakovala sam odecu,sminku I ostalo.Sarah je vec bila spremna ,izasle smo iz sobe I krenule ka menzi.Stale smo u red,koji je bio predugacak)

Ja:Mislim da vise nisam gladna,mrzi me da cekam..

S:I mene mrzi da cekam,ali moram,gladna sam..(okrenula sam glavu ka vratima I tamo videla Biebera sa nekom curom,stali su iza mene)

Ja:Sarah,idem ja do wc-a,a ti uzmi I za mene dorucak..(klimnula je glavom,prosla sam pored Justina I one devojke.Usla sam u wc ,cula sam da su se vrata otvorila,u ogledalu iza sebe sam videla Justina)

J:Zasto si pobegla?

Ja:Nisam pobegla..Od tebe brate,ne mogu ni u wc da odem..

J:Ajde idi,cekam te ovde..(gledao me sa osmehom)

Ja:Ma zasto ne udjes sa mnom unutra?(pitala sam sarkasticno)

J:Pa nije ti to losa ideja..

Ja:Ma ne seri,kretenu..(namazala sam karmin I krenula ka vratima)
J:Ej,ej,gde si posla?(okrenula sam se ka njemu)

Ja:Na dorucak?(rekla sam sa podignutim obrvama)

J:Pa ja nisam dosao ovde da gledam kako se sminkas..(dosla sam do njega)

Ja:A zasto si dosao?(uhvatio me za struk I grubo privukao ka sebi,usne su nam bile udaljene nekoliko centimetara)Sta je bilo Bieberu,ona tvoja kucka te nije zadovoljila?

J:Zelim da ti to uradis ..(nasmejala sam se)

Ja:E pa to ce ostati tvoja neostvarena zelja..(odgurnula sam ga od sebe I izasla iz wc-a.Dosla sam do Sarah,koja je vec jela svoj dorucak)

S:Gde si se zadrzala?(pitala me pruzajuci mi tanjir na kome se nalazio moj sendvic)

Ja:Ma Bieber me smarao u wc-u..

(…)

Jos jednom sam bacila pogled na sobu,proveravajuci da l’ sam sve ponela.Christina I Sarah su vec otisle,uzela sam svoj kofer I izasla.Na recepciji sam ostavila kljuc I izasla ispred hotela,gde su skoro svi vec dosli.Videla sam da je Sarah sa Ryanom,pa nisam htela da idem kod nje,stajala sam cekajuci da dodje profesorka,pa da udjem u autobus.Profesorka je zadihano dosla.

P:Da li su svi tu?(pogledala sam oko sebe nigde nije bilo Justina)

Ja:Mislim da Justin nije tu..

P:Ajde brzo,idi da ga nadjes..(ostavila sam kofer I trcecim korakom usla u hotel,dosla sam do njegove sobe.Vrata su bila otkljucana,znaci tu je,usla sam unutra I zatekla ga na onoj curi iz menze)

Ja:Bieberu,polazi,samo tebe cekamo..(rekla sam I izasla iz sobe,krenula sam niz hodnik,dosla sam do profesorke)

P:Gde je on?

Unexpected love (J.B.)/ZavrsenaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang