Nina P.O.V.
Ja:Ako kazes direktoru za poljubac,ja cu za marihuanu...
J:Samo ne pricaj nikome za marihuanu..(nasmejala sam se)Ne brini,nisi jos pobedila..
Ja:Ja mislim da jesam..(ponovo sam se nasmejala,primetila sam da je poceo da priblizava glavu ka mojoj,pogledala sam u njegove usne,tako sam zelela da ih osetim,ali ne smem,taman kada je hteo da me poljubi,okrenula sam glavu.Nasmejano se odvojio od mene)Sta si mislio da ces jednim poljupcem doci do pobede,e pa prevario si se,dragi..(rekla sam ironicno,nasmejao se)
J:Nekad si zbog jednog mog poljupca,prelazila preko svake moje lazi...(nasmejao se ironicno)
Ja:To je bilo nekad,sada sam imuna na tebe I tvoje flertovanje...(priblizio mi se ponovo,osetila sam njegov dah na svojim usnama)
J:Priznaj da sad zelis da te poljubim..(zelela sam to,ali necu preci preko svog ponosa,ne ovog puta)
Ja:Ne,zelim da odes iz moje kuce..(bolje da ode pre nego sto nesto zabrljam)
J:Ja ne zelim da idem.Hocu da sklonis taj peskir I da vidim tvoje telo..(odmerio me)
Ja:Izgleda da si zaboravio da smo mi raskinuli I da vise ne mozes da gledas moje telo..
J:Ne moramo da budemo u vezi za jedan sex na brzinu..(nasmejala sam se,malo cu da ga zezam,a posle oteram iz kuce)
Ja:A ti zelis sex na brzinu?(pitala sam ga zavodljivo I gurnula na krevet)
J:Mhm..(sela sam mu na Jerry-a,ruke sam zavukla ispod njegove majice I dodirivala mu trbusnjake.Skinula sam peskir,njegov pogled je bio svuda po mom telu.Stavio je ruke na moj struk,osetila sam njegovog Jerry-a.Znaci vreme je da ga izbacim,priblizila sam se do njegovog uha)
Ja:Steta sto ga neces dobiti..(rekla sam tiho I ustala sa njega,ponovo sam omotala peskir oko tela )Sada mozes da odes iz moje kuce!(otisla sam u kupatilo da se istusiram I obucem)
Justin P.O.V.
Posto me Nina napalila,morao sam da odem do nekog kluba.Tamo sam naleteo na Christinu,dosla je do mene.
Ch:Hej,srce..(poljubila me u obraz I sela pored mene za sankom)Cula sam da si raskinuo sa Ninom..(rekla je sa osmehom)
Ja:Pa dobro si cula..(rekao sam nezainteresovano)Jednu limenku piva..(obratio sam se sankeru,pruzio mi je,odma' sam otpio gutljaj)
Ch:Nije ti dugo trajala veza sa tom kurvicom..(nastavila je da smara)Mozda bi mi mogli da pokusamo ponovo...(pocela je da mi se priblizava)
Ja:Ma zajebi,ne zelim nikakvu vezu...
Ch:A sta zelis?
Ja:Zelim sex,ne mogu da izigravam vernog decka..(rekao sam I popio gutljaj piva)
Ch:Ja zelim vezu I decka koji nece da me vara..(nasmejao sam se)
Ja:E pa obracas se pogresnom decku..
Ch:Ti se nikad neces promeniti,zar ne?(ustala je I krenula,zaustavio sam je)
Ja:Christina?(okrenula se prema meni)Je l' si raspolozena za jedan sex u wc-u?(mrzelo me da trazim kurvice po klubu,pa sam nju pozvao,nasmejala se)
Ch:Uvek ces biti isti kreten...(dosla je do mene I povukla me za ruku)
(...)
Vratio sam se do sanka I nastavio da pijem svoje pivo,video sam da Christina namesta haljinicu I prilazi mi.
أنت تقرأ
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
أدب الهواة"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."