2

4.8K 138 4
                                    

Nina P.O.V.

Alarm je zazvonio,sanjivo sam ga iskljucila I ustala.Otisla sam u kupatilo I obavila jutarnju higijenu.Obukla sam farmerice I usku majicu,a na nogama sam obula bele starke.Zakljucala sam vrata I krenula prema svom crnom ferrariju.Do skole mij je trebalo 15 minuta.Parkirala sam auto I krenula prema skoli.

Justin P.O.V.

Sedeo sam ispred skole sa Ryanom I Chazom.Oni su pricali o sinocnjem provodu sa zgodnim curama,a ja sam ispustio poslednji dim cigarete.Razmisljao sam koju devojku sledecu mogu da iskoristim ,u tom razmisljanju me je prekinuo Chaz ,udario me po ruci I rekao da pogledam ka ulazu.Nezainteresovano sam okrenuo glavu  prema ulazu I tamo ugledao curu koja je bila bas po mom ukusu,zgodna I lepa.Zeleo sam da saznam njeno ime posto je prvi put vidim u skoli .Okrenuo sam e prema Chazu I upitao ga:

Ja:Brate, ko je ova mala? Verovatno je nova,zato sto je nemoguce da je nisam dosad primetio.

Chaz (C):Ma nemam pojma,samo sam slucajno pogledao ka ulazu I video nju.Pomislio sam da bi ti dobro dosla nova fuksica za tvoje igre (nasmejao se, a za njim I ja)

Ja: Pa znas ,nije ti to losa ideja.Bas sam ramisljao koja bi sledeca mogla da bude u mojoj kolekciji,jeftinih kurvica .

Ryan (R):Brate,ova mi bas I ne izgleda kao neka kurva,izgleda nekako…(prekinuo sam ga)

Ja:Daj bre,mnogo si glup.Sve su na pocetku kao fine,a sad kad bi joj prisao ,vec bi bila moja.(rekao sam to samouvereno,zato sto tako svaki put I bude)

R:Pa ovog puta nisam bas siguran da ce I ova mala odma’ da ti se baci pred noge.

Ja:Videces da hoce,sve su one iste(rekao sam I krenuo u skolu)

Nina P.O.V.

Usla sam u skolu u kojoj je bila velika guzva,neki su negde zurili,dok su neki mirno stajali I pricali tj. Verovatno ogovarali.Zbunjeno sam koracala kroz hodnik u nadi da cu pre pocetka casa naci direktorovu kancelariju.A onda sam osetila neciju ruku na svom ramenu.Okrenula sam se I ugledala devojku sa smedjom kosom.

Ona: Hej,da li ti treba pomoc,delujes mi malo izgubljeno(rekla mi je to sa malim osmehom)

Ja:Da li je toliko ocigledno da sam se izgubila?

Ona:Pa…da.

Ja:Nova sam u ovoj skoli I pokusavam da pronadjem direktorovu kancelariju,ali izgleda da sam malo zalutala (rekla sam malo posramljeno)

Ona: E pa ja cu ti pomoci.Za pocetak da se predstavim,ja sam Sarah I imam 18 godina,a ti?(pitala me je umiljatim glasom)

Ja:Ja sam Nina I imam 18 godina.

Sarah(S):Hajde da ti pokazem direktorovu kancelariju.A zasto si napustila staru skolu,ako nije tajna?

Ja:Ma ne ,naravno da nije tajna.Tamo su svi bili nekako bezobrazni I samo su gledali kako da te iskoriste(setila sam se svih tih idiota I primetila kako je Sarah stala,a onda sam shvatila da smo stigle do direktorove kancelarije)

S:Stigle smo!

Ja: Mozes li molim te tu da me sacekas? (upitala sam je umiljatim glasom)

S:Pa naravno!

Ja: Okey!(nasmesila sam joj se I pokucala na vrata)

Direktor(D):Udite!(rekao je malo stariji covek)

Unexpected love (J.B.)/ZavrsenaWhere stories live. Discover now