31

2.3K 114 6
                                    

Justin P.O.V.

Ja:Zelim da raskines sa profesorom..
N:A zasto?
Ja:Zato sto se meni svidjas..(nasmejala se ironicno)
N:Nije mi jasno zasto nisi spavao sa mnom kad si imao priliku,nego tu sad pokusavas da me odvuces u krevet na istu foru?
Ja:Nisam spavao sa tobom zato sto sam te uvek zeleo blizu sebe.Svidjas mi se Nina,shvatas?(ponovo se nasmejala ironicno)
N:Koliko dobro glumis,covece...(gurnuo sam je uz zid,gledali smo se u oci,jebeni leptirici su se probudili u mom stomaku,spojio sam nase usne,ljubili smo se nekoliko sekundi,a onda me odgurnula)Sta pokusavas,kretenu?(pitala je besno)
Ja:Nemoj mi reci da ti nije prijalo...
N:Naravno da nije...(obrisala je usne rukom)
Ja:A zasto si mi onda uzvratila poljubac?(prosla je pored mene)
N:Zato sto sam se zanela...(dosao sam do nje i okrenuo je ka sebi)
Ja:Pogledaj me u oci i reci da ne osecas nista prema meni..(gledala je sa strane,verovatno je jos uvek zaljubljena u mene,progutala je knedlu i pogledala me u oci)
N:Prema tebi osecam samo mrznju..(kao da me nesto probolo kroz srce.Odvojio sam se od nje)

Nina P.O.V.

Jedva sam izgovorila te reci,istina je da ga mrzim zbog onoga sto mi je uradio,ali sam u isto vreme zaljubljena u njega.Svaki put kad me dodirne osetim zoo vrt u stomaku,bilo mi je drago sto sam ponovo osetila njegove usne,ali nisam zelela da opet upadnem u njegovu zamku.Pogledala sam u njega,zamisljeno je gledao,htela sam da mu pridjem i kazem mu da sam malo pre rekla samo polovinu istine,ali je ponos bio jaci i ostala sam da stojim u mestu.Okrenuo se prema meni,videla sam bes u njegovim ocima.
J:Mislim da je doslo vreme da direktor sazna za tvoju vezu sa profesorom..(rasirila sam oci,ne sme to da uradi)
Ja:Justine...(prekinuo me)
J:Neces nikako moci da me sprecis..(ne zelim da profesor izgubi posao,koji je jedva nasao,zbog mene.Moracu da raskinem sa njim i odem odavde)
Ja:Raskinucu sa njim i oticicu odavde..(rekla sam sa suzama u ocima,samo me pogledao i otisao.Suze su pocele da klize niz moje obraze.uzela sam telefon i poslala profesoru poruku da zelim da raskinemo,nisam mogla to da mu kazem u lice.Pozvala sam majku.
M:Hej,Nina..(rekla je nasmejano)
Ja:Mama..(zajecala sam)Dolazim veceras kod vas...
M:Nina,duso sta se desilo?(pitala me zabrinuto)
Ja:Ne zelim vise da budem ovde..(rekla sam kroz plac)
M:U redu,docice tata po tebe..
Ja:Ne,sama cu doci prvim avionom..(rekla sam i prekinula poziv.Odjednom je neko upao u kucu,okrenula sam se i videla profesora,brzo je dosao do mene)
P:Nina,sta treba sa znaci ona poruka?(obrisala sam suze i udahnula vazduh,a onda izdahnula)
Ja:Odlazim veceras...(pokusala sam da zvucim sto smirenije,stavio je ruke na moje obraze)
P:Sta se desilo,zasto si plakala?(pitao me zabrinuto)
Ja:Ne mozemo vise da budemo u vezi zato sto odlazim i to je to...
P:Zasto odlazis?(jos uvek su mu ruke bile na mojim obrazima.Nisam mogla vise da ga gledam u oci,odvojila sam se od njega)
Ja:Moram da odem..(nisam htela da mu kazem da to radim da ne bi izgubio posao,jer bi verovatno zbog mene on sam dao otkaz)Molim te idi,moram da se spakujem..(jedva sam izgovorila)
P:Da li ces se vratiti,nekad?(odmahnula sam glavom)
Ja:Necu se vracati ovde vise,moji roditelji ce doci da me ispisu iz skole..(suze su ponovo krenule niz moje obraze,zagrlio me)
P:Nadam se da ces mi jednog dana ispricati zasto si morala da odes..
Ja:Mozda jednog dana...(odvojio se od mene)
P:Znaci ovo je kraj?(pitao me,dok mu se jedna suza spustala niz obraz,obrisala sam mu je)
Ja:Nadam se da ces naci normalnu devojku,zbog koje neces morati da rizikujes posao..(uhvatio me za ruku i nezno presao palcem po mojoj saci)
P:Cuvaj se..(suze su ponovo krenule,ali ih ovog puta nisam brisala,polako je poceo da pusta moju ruku,kroz glavu su mi prosli svi lepi trenuci sa njim,nasa skrivanja,poljupci,iz razmisljanja me trgnulo zatvaranje vrata.Pogledala sam ispred sebe,vise nije stajao tu pocela sam glasno da placem)
Kada sam spakovala stvari,spustila sam kofere dole,pozvala sam taxi,koji ce me odvesti do aerodroma.Suze nisu prestajale da se spustaju niz moje obraze,cula sam zvuk auta,jos jednom sam bacila pogled na ovu prostoriju,pred ocima su mi se pojavile slike Justina i mene,trenuci kad je bio ovde su se redjali jedan za drugim.Povukla sam kofer,covek koji je vozio taxi ih je ubacio u gepek,dok sam ja zakljucavala kucu,punu uspomena,koje su terale da bol u mojim grudima bude sve veca.Sarah nisam zvala,jer bi me ona sprecila da odem,tako da cu joj se javiti kad stignem u L.A.

Justin P.O.V.

Sedeo sam u dnevnom boravku sa casom viskija u ruci.Nadam se da Nina nece otici odavde i da je to rekla samo da bi me sprecila da kazem sve direktoru.Zasto jos uvek mislim o njoj kad je rekla da me mrzi,to sam i zasluzio.Povukao sam dim marihuane,sto me na neki nacin opustalo.
Probudio sam se sa bolovima u glavi,izgleda da sam sinoc previse popio,ustao sam nekako iz kreveta i popio lek za glavu.Otisao sam u kupatilo da se istusiram i operem zube.Kad sam zavrsio obukao sam uniformu i krenuo u jebenu skolu.
Usao sam u ucionicu,kada me videla,Sarah je besno ustala i prisla mi.
S:Kretenu,ti si kriv sto je otisla..(udarala me po prsima,dok su joj suze
Isle niz obraze.Ponovo sam osetio neku bol u grudima,ona je bila ozbiljna juce,stvarno je otisla.Ryan je ustao i odvojio Sarah od mene,dok me gledao razocarano,zamisljeno sam seo na svoje mesto,a Ryan pored mene.
R:Izgleda da si bas zajebao stvar..
Ja:Izgleda..(rekao sam zamisljeno,dok su mi se pred ocima pojavljivale scene mene i Nine,od kad sam je prvi put video,pa sve do juce)Gotovo je,nikad je vise necu videti..(rekao sam tiho)
R:Mozda je otisla samo na nekoliko dana..(Ryan je pokusavao da me utesi)
Ja:Bio sam kreten,bila je moja,verovala mi je,a ja sam sve to unistio zbog sexa..
R:To je bio tvoj plan...
Ja:Ali u mom planu nije bilo da se zaljubim u nju!(rekao sam besno)
R:Brate,ne mozemo sami da odlucujemo da li cemo da se zaljubimo u nekog...
Ja:Jebote,ne mozes da verujes koju bol osecam u grudima.Vratila mi je za sve sto sam uradio njoj i ostalim curama,slomila me..(u ucionicu je usla profesorka)Profesorka,mogu do wc-a?(pogledala ne zabrinuto)
P:Justine,je l' sve u redu?Bled si..(klimnuo sam glavom i izasao iz ucionice,a onda i iz skole.Seo sam na stepenistu i zapalio cigaretu,pored sebe sam video decka koji je prodavao kokain po skoli,prisao sam mu)
Ja:Imas kokain?(pitao sam ga tiho,da ne bi neko cuo,klimnuo je glavom)Daj mi 50g...
On:Brate,nemoj da preterujes,mozes...(prekinuo sam ga)
Ja:Daces mi ili ne?(izvadio je iz dzepa dve kesice belog praha i pazljivo mi ih pruzio,stavio sam ih u jedan dzep,dok sam iz drugog izvadio novac i pruzio mu)

Unexpected love (J.B.)/ZavrsenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora