Justin P.O.V.
R:Nije tvoja stvar sa kim cu ja da provedem noc..
Ja:Ma radi sta hoces,zabole me..(Sarah I Nina su se nesto dogovarale I onda se Sarah okrenula ka Ryanu)
S:E zao mi je,ne mogu sa tobom veceras,idem sa Ninom..
R:Pa neka ide I ona sa nama,I onako idu Justin I Chaz sa mnom..
S:Hoces?(pitala je Ninu,ona me pogledala)
N:Ne,ne mogu,idi ti sa njima,sad sam se setila da moram da uradim nesto veceras….
S:Pa dobro onda necu ni ja..
R:Ajde Nina,molim te,odlozi to sto imas za sutra…
N:Ne zelim da idem..
Ja:Zbog mene,a?Ne zelis da te napalim ,pa da opet zavrsimo u krevetu?(gledao sam je sa osmehom)
N:Ti mene nikad nisi ni uspeo da napalis,zato sto si peder,a ja se ne palim na pedere…
S:Uuu sta ti rekla…
Ja:Peder koji je jebao skoro sve devojke iz ove skole?
N:Pa mozda si I za njih izmislio kao za mene..
Ja:Nije bilo potrebe da izmisljam,one su mene zvale u njihovim stanovima,wc-ima I na drugim mestima…
N:Pa su tek kada su spavale sa tobom shvatile,da si peder…(Ryan je prekinuo njeno provociranje)
R:Dosta vas dvoje vise! Nina je l’ ides veceras?
N:Ici cu u inat BIeberu..
R:Tooo,Sarah cekamo vas u klubu “Key”
S:Okey..(zvonilo je za kraj casa)
Nina P.O.V.
Casovi su se zavrsili,krenula sam kuci sa Sarah.
S:Sad mi je javio Ryan,da ce I Christina da ide sa nama,tj.sa Justinom..(na pamet mi je pala odlicna ideja)
Ja:E odlucila sam nesto..
S:Sta si odlucila?
Ja:Smuvacu se sa Bieberovim drugom,kako se on bese zove?
S:Mislis na Chaza?(klimnula sam glavom)Ne,on ce samo da te iskoristi..
Ja:Nece on mene,nego ja njega,ta “veza” ce da unisti Biebera..(nasmejala sam se)
S:Ti si luda.Ajde idem da se spremam,pa dolazim po tebe..
Ja:Vazi,vidimo se..
Usla sam u kucu I izula starke,prvo cu da rucam .pa da se spremam.Pojela sam picu,koju sam narucila I krenula na sprat da se istusiram I operem kosu.Kada sam zavrsila sa tim,trazila sam neku haljinicu.Nasla sam neku kratku crvenu,koja je dobro isticala moje obline.Obukla sam crvenu cipkasto donje rublje I preko toga onu haljinicu.Kosu sam uvila,stavila sam puder,ajlajner I crveni karmin.Obula sam crvene stikle,pogledala sam se u ogledalo,svideo mi se moj izgled.videla sam da je 20:40h,a mi krecemo u 21h.Cula sam zvono,sisla sam dole I videla Sarah,izgledala je prelepo.
S:Wow,izgledas savrseno..
Ja:I ti,takodje…
S:Ajde da krenemo..(usle smo u moj auto,usput smo pricale)
Stigle smo ispred kluba.Izasle smo iz auta,videla sam ove kretene.Polako smo koracale prema njima,primetila sam Justinov pogled na sebi,Christina kada me videla odma’ je uhvatila Biebera za ruku.Sarah je otisla do Ryana,a ja sam prisla Chazu,koji je buljio u mene.
KAMU SEDANG MEMBACA
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fiksi Penggemar"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."