Justin P.O.V.
Ja:E,mala bilo je lepo juce u wc-u,zar ne?
N:Mislim da si me pomesao sa Christinom…
Ja:E izvini,mozda nisam trebao to da kazem ispred tvog decka (rekao sam sa osmehom,prebacio sam pogled na onog decka ,koji nas je gledao zbunjeno)
N:Ja stvarno ne znam o cemu ti pricas..Mozes li da mi objasnis?
Ja:Sigurna si da zelis da to kazem ispred njega?(pokazao sam prstom na onog decka)
N:Da,sigurna sam..(ova mala je bas hrabra,svidja mi se to)
Ja:Pa..(prekinula me profesorka,koja je upravo usla u ucionicu)
P:Bieberu,sedi molim te..(namigno sam Nini I seo pored Christine,posto sam video da su Ryan I Chaz seli zajedno)
Ch:Mislim da treba da porazgovaras sa Chazom o njegovom ponasanju..
Ja:Pa nisam mu ja mama,da bi mu pricao kako treba da se ponasa..(rekao sam ne sklanjajuci pogled sa Nine,ta cura me mnogo privlaci)
Ch:Ali Justine,pa ne moze stalno da nas pre..(prekinula je profesorka)
P:Bieberu,da li ti ikad prestajes da pricas.Ajde predji kod Nine,a ovaj decko neka sedne kod Christine(onaj decko se ubacio)
On:Zovem se Marc…
P:Dobro Marc,predji kod Christine(ustao sam I krenuo ka Nini,onaj Marc je otisao kod Christine,seo sam pored nje,hteo sam malo da je iznerviram.Stavio sam ruku na njeno koleno I njom polako poceo da idem na gore,ka njenom medjunozju.Ona je brzo sklonila moju ruku I pogledala me ljuto,priblizio sam se do njenog uha I poceo da joj sapucem)
Ja:Sta je bilo?Nije valjda da si se napalila?
N:Ne,nego ne zelim da me dodirujes..
Ja:Zbog decka,a?Ma ajde opusti se nece da vidi..
N:Kao prvo on mi nije decko,a kao drugo prestani da me nerviras..(rekla je besno,nastavio sam da je nerviram)
Ja:Uuu,pa onda jos bolje ako nemas decka mogu da nastavim…(poceo sam da joj ljubim vrat)
N:Rekla sam ti da odjebes od mene..
Ja:A ja sam tebi rek’o da necu da odjebem od tebe..I sta sad?
N:Od svih devojaka ovde,ti bas mene moras da smaras…
Ja:Pa ti mi se svidjas..
N:E pa ti se meni ne svidjas..
Ja:Pa ne moram da ti se svidjam,da bi se malo zabavili.Ali cisto sumnjam da ti se ne svidjam,zasto se onda uvek unervozis kad ti uradim ovo.. (poceo sam da je ljubim po vratu)
Nina P.O.V.
Kad je opet poceo da me ljubi po vratu,sva sam se najezila.Iskreno,prijali su mi ovi njegovi poljupci,ali nisam zelela da se opustim pa da I mene iskoristi kao I sve ostale.Samo sam ga sklonila,cula sam zvono,zahvalila sam se Bogu sto me je spasio od ovog kretena.Brzo sam ustala I otisla do Sarah.
S:Sta ti je?Nesto si nervozna..(da l’se toliko primecuje da sam nervozna?)
Ja:Ma nisam nervozna,nego me glava boli..(slagala sam ,nisam htela da joj kazem da me je umisljeni Bieber napalio)
S:Otkad je Bieber seo pored tebe,nije ti dobro..Sta ti je to radio?(pitala me sa osmehom)
Ja:Ma daj,Sarah ne lupaj..(Marc je dosao do nas)
M:Ej,Nina,oces da napravimo zurku veceras?
Ja:Pa ne znam,nisam sigurna..(prekinuo me)
M:Ma ajde,bice zabavno..Pozvacemo ceo razred..
Ja:Ali ja jos I ne znam ceo razred,a ni ti…
M:Pa upoznacemo ih..
Ja:Okej.ako se desi nesto ti ces biti kriv..
S:Toooo,bice zurke kod Nine veceras..(Svi su pogledali u nju)
Svima smo rekli za zurku,pa cak I Bieberu,nadam se da nece doci.Sela sam na svoje mesto,okrenula sam se I videla da je Marc seo pored Christine,o ne ,sad ce Bieber da sedne pored mene.Taman kada sam htela da ustanem I sednem kod Sarah,cula sam Justinov glas.
J:Bezis od mene,baby?
Ja:Ne,ne bezim,nego sam htela nesto da pitam Sarah..(slagala sam,mislim da mi prelazi u naviku da lazem)
J:Ma pitaj je posle…(rekao je I stavio ruku na moje koleno)
Ja:Mozes li da sklonis ruku?
J:Ne?Mislim da se mojoj ruci mnogo svidja da bude na tvojoj nozi..
Ja:E pa mojoj nozi se ne svidja da tvoja ruka bude na njoj…
J:Zelis da sklonim ruku sa tvog kolena?(da l’ se on to konacno opametio?)
Ja:Aham..(rekla sam cekajuci da je napokon skloni,ali je on sada stavio blizu mog medjunozja)
J:Sada nije na tvom kolenu..Moze tako?(pitao je sa osmehom)
Ja:Naravno da ne..(rekla sam I sklonila njegovu ruku.Zavodljivo se nasmejao)
J:A kakva je to zurka kod tebe?Bice sexa?(da l’ on nekad misli o nekim drugim stvarima)
Ja:Pa ako neka devojka hoce da spava s tobom,samo napred..
J:A ti?
Ja:Sta ja?(zbunjeno sam ga pitala)
J:Neces da spavas sa mnom?Ja:Mislim da si do sada shvatio da ne zelim..
J:Jebote,pa kakva je to zurka,kad ti neces da ispostujes gosta?
Ja:I sta bih ja sad trebala,da spavam sa svakim deckom koji dodje,da bih ga ispostovala?
J:Ne,nego samo sa mnom..
YOU ARE READING
Unexpected love (J.B.)/Zavrsena
Fanfiction"Najlepsa ljubav je sa najmanje ocekivanom osobom u najmanje ocekivano vreme."