14. bölüm

641 45 28
                                    

Her şey yolundaydı... (şimdilik). Dream ve George açıklama yapmıştı. Biraz birlikte oturdular, sarıldılar.

Dream: Evet, yaptık. Artık biliyorlar...

George: Yaptık değil mi?

Dream ve Geroge yine hayal kurmaya başaldı. Bir gün hayallerinin gerçek olacağını biliyorlardı. Açıklama işi hayallerini gerçeğe geçirmek için atılan küçük bir adımdı. Her şey daha yeni başlıyordu...

Hayal kurarken zaman hızlı geçiyordu..
Güneşin battığını farkettiler. Hava pembe ve turuncu renklere bürünmüştü... güneşin altın rengi tüm odaya dolmuştu.

Dream: Kulaklarımda bir melodi yankılanıyor.

George: Benimde...

"Hissediyorum, sıcağı. İçimde bir boşluk var. Her şeyin bittiğini düşündüğüm için mi boşluk? Bazen hislerimiz yanılır. Bu boşluk yeni bir hikaye başladığı için. Her şey iyi, değil mi? Daha da iyi olacak, en azından ben buna inanıyorum. Her başlayan hikayenin bir sonu vardır, biten hikaye yeni bir hikayeyi başlatır. Bu ben ve George'un hikayesi... Biliyorum, Eminim, Her şey daha yeni başlıyor"

"Her şey daha yeni başlıyor"

14. Bölüm sonu...









*bu bölüm kısaydı çünkü 15. Bölüm için bir kaç bilgi vericem*

15. Bölüm De:

1 Yıl sonrasına gideceğiz... 15. Bölüm 1 yıl sonrasında olan olayları anlatıyor.

George'un, Dream'in evindeki 1 haftalık tatili biter ve evine döner... bu sırada Dream ve George sevgili olarak kalmaya devam eder ancak...

Dram bir trafik kazası geçirir. Yanındaki bir arkadaşı kazada hayatını kaybeder. Dream'e kazadan etkilenir doktorlar en kısa 4 ay (daha uzun olabilir) ayağa kalkamayacağını söyler. Yani Dream kısa bir süreliğine yürüyemiyor.

George üzülmemesi, ve yardım etmek için hem piskolojik hemde fiziksel olarak çökmüş Dream'in yanına taşınır.

Dream kazanın kendisi yüzünden olduğunu söyler ve kendine çok yüklenir... (Dream yüzünden değil)

Artık Dream tamamen piskolojik açıdan bitmiştir. Eski gülen Dream'in yerini soğuk bir Dream almıştır.

Bu olayların ardından Dream Yayın yapmayı bırakır... George ise onun daha iyi olması, mutlu olması, kariyerine devam etmesi için sürekli çabalar.

Bilgilendirme bitti...

𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin