Yaklaşık 1-2 saat sonra videoyu bitirdiler. Jimmy herkese biraz yemek ikram etti. Biraz yemek yedikten sonra bu güzel, yorucu gün için teşekkür ettiler. Hepsi kocaman ormandan mutlu, Sapnap iki kat daha mutlu, bir şekilde ayrıldılar. Evlere geri dönmek için arabalara dağıldılar.
Dream ve George yine aynı şekilde Karl ve Sapnap'in arabasına bindiler. Sapnap çok mutluydu. Arabada çalan şarkıya eşlik ederek banka hesabındaki parayı gösterip duruyordu.
Karl: Sapbaby sonunda istediğin masaj koltuğunu alabilirsin.
Sapnap: Karl baby saçmalama... 200 bin Dolar ile sadece masaj koltuğu mu alınır? 100 tane masaj koltuğu alınır!
Dream: Evi masaj koltuğu sergisine çevirme gibi bir planınız mı var?
Sapnap: Aslında biraz ileri görüşlü olup bu parayı çocuklarım için saklayabilirim....
Karl: "Çocuklarımıza" demek istedin sanırım?
Sapnap araba süren Karl'ın elini tutup öptü ve gülümseyerek konuştu.
Sapnap: Evet çocuklarımıza... düşünsene sana gelip "Karl baba! Sap babam babam bize Amerikan Football öğretmek istiyor ama biz daha 2 yaşındayız" diyecekler...
Karl: Yada "Sap baba! Karl babam şeker yememize izin vermiyor'
Sapnap: Büyüyünce okula da gidecekler... düşünsene okulda "benim babam senin babanı döver" muhabetti çıkacak, herkes yaşamıştır bunu.
Karl: Evet... biri çıkıp çocuklarımıza "benim babam senin babanı döver" diyecek.
Sapnap: çocuklarımız da elbette "benim babalarım senin babanı doğduğuna pişman eder" diyecek. Çünkü onlarda bilecek ki 2'ye 1 kimsenin bize karşı şansı olmayacak.
Karl: "Babalarım" kelimesi neden kulağa çok hoş geliyor.
Sapnap: O babalardan birinin sen ve senin eşinin ben olduğunu düşününce çok daha hoş oluyor.
Dream kendi kendine "Bunlar ne ara çocuk konusuna geldiler" diye mırıldandı. Tam o sırada George birden lafa girdi.
George: Sizce bana da "George amca" derler mi!
Dream: Hey George sende mi?!
George: Ne?
Dream: Siz ne-... Ah her neyse, hiç karışmayacağım... boş ver...
George: Peki... Soruma cevap verin, bana George amca derler mi? Çünkü bu dayanılmaz derecede şirin olur!
Sapnap: Elbette sana "George amca" diyecekler. Dream'e de "Dream amca" diyecekler...
Dream: Sadece 200 bin Dolar size bu kadar ileriyi düşündürüyorsa milyon Dolar versek geleceği görmek gibi olağan üstü güçlere sahip olursunuz herhalde...
Sapnap: Hadi ama Dream... sadece biraz gülüyoruz, sohbet ediyoruz işte. Neden bu kadar negatifsin?
Karl: Bence Dream, onun ve George'un çocukları hakkında konuşmamızı istiyor.
Dream kızardı. Kollarını birbirine bağladı, kaşlarını çatarak geriye yaslandı.
Dream: Öyle bir şey istemiyorum...
George masum bir şekilde Dream'e döndü. Sessizce gözlerinin içine baktı.
Dream: Sorun ne...?
George: Ç-çocuklarımız hakkında konuşmak i-istemiyor musun...?
Dream: Hayır hayır! Demek istediğim o değildi beni yanlış anladın!
George kafasını hızla farklı yöne çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BL
RomanceGeorge ve Dream'in Romantik, komik ve bazen üzücü hikâyesi Her şey Dream'in George'a açılmak istemesi ve evine çağırması ile başlar... Dikkat: Bu hikâyede "Boys Love" ve 18+ bölümler vardır! Bu hikâye "Dnf, DreamNotFound" shipini konu almış...