George arabayı "Your Nuts" ın üzerine sürmeye başladı.
Jack: Niki direksiyonu diğer tarafa çevir!
Niki: Yapıyorum! Lanet araba bu kadar dönüyor!
George garip sesler çıkarmaya devam ediyor, Quackity "Yüce isa" diyerek gülüyor, bağrışlar ile ortalığı inletiyordu. İkisi Your Nuts'ın yanına yaklaşıyordu.
Jack ve Niki kaçamayacaklarını anladı ve kaçmaktan pes ettiler. Duraksadılar ve onlara hızla gelen Fast Cums'a bakakaldılar. Gözlerini karşılarındaki arabadan hiç ayırmadan afallamış bir şekilde kaldılar.
Jack: Oh Niki...
Niki: Evet Jack...?
Jack: Niki sıkı tutun arkadaşım...
Niki: Hızlı mı çarpacaklar...?
Jack: Böyle bir arabaya göre hayır ama aramızda yaptığımız yarışa göre bize gerçekten hızlı vurmuş olacaklar-
Niki: Geliyorlar!
Jack: Ne-!
Niki: S-sadece tutun!
Niki ve Jack sıkıca tutumdular tam o sırada "Paat!" Diye bir ses duyuldu.
*Her yeri duman kapladı. Ardından ölüm sessizliği oldu. George ve Quackity son model yarış arabalarından indiler Slow-motionda havalı bir şekilde yürüdüler, dumanların arasından belirdiler. Aynı anda havalı bir şekilde gözlüklerini çılardılar* (Aslında duman falan yok, son model araba, dumanlar ve gözlükler birer hayal ürünü. Hatta Quackity arabadan inmeye çalışırken az kalsın ayağı sıkıştığı için düşüyordu)
George: Sanırım kazanan belli oldu!
Quackity: Üç deyince... bir, iki ve üç!
George/Quackity: FAST CUMS!
Niki yavşça direksiyona vurdu.
Niki: Öf be!
Jack ayağa kalktı hızla Quackity ve George'un yanına yürüdü ve gülerek konuştu.
Jack: Tebrikler, tek kazandığınız bu yarış değil... "Nasıl daha çok rezil olunur" yarışınıda siz kazandınız!
Quackity: Ne demek istiyorsun?
Jack kahkaha atarak konuştu.
Jack: George'un saçma hareketlerini görmedin mi?! Herkes size bakıyordu.
Quackity: Herkes bize bakıyor çünkü Fast Cums bir numara!
Arabalara binmek için sıra bekleyen, 3-4 yaşlarındaki bir çocuk annesinin tişörtünü çekiştirmeye başladı.
Çocuk: Anne "cum" ne demek?
...
*10 dakika sonra*
George: A-az önce ne oldu?
Quackity: Dışarı atıldık...
Niki: Hayatımda bir ilk yaşadım ve sizin yüzünüzden ilk defa bir Avm'den atıldım!
Quackity: Biz bir şey yapmadık ki?
Jack: Evet aynı anda dokuz çocuğa küfür öğretmek, arabayı bozmak, çalışana saldırmaya kalkışmak dışında hiç bir şey yapmadık demi Quackity!
Quackity: Hepsi o çalışanın suçu!
Jack: Ah hadi ama...
George: Tamam tamam sakin olun... az önce olanları unutun gitsin. Şimdi ne yapacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BL
RomanceGeorge ve Dream'in Romantik, komik ve bazen üzücü hikâyesi Her şey Dream'in George'a açılmak istemesi ve evine çağırması ile başlar... Dikkat: Bu hikâyede "Boys Love" ve 18+ bölümler vardır! Bu hikâye "Dnf, DreamNotFound" shipini konu almış...