Jimmy, Chris ve Chandler gülmeye başladı. Herkes şaşkınlıkla onlara bakıyor böyle bir şey için neden güldüklerini anlamaya çalışıyordu.
Jimmy: Sakin olun! sadece boya silahı! içinde boya var!
Jimmy elindeki silah ile ağaca doğru yürüdü ve ağaca ateş etti. Gerçekten de elindeki boya silahıydı, ağacın yüzeyi mavi boya olmuştu.
Jimmy: Gördünüz mü? Sadece boya... korkmanıza gerek yok!
Quackity: Yüce isa! bir an gerçekten o lanet şeyi silah sandım!
Jimmy: Hayır değil, silah değil... Gerçekten sizi öldüreceğimi falan mı düşündünüz!
Karl: Jimmy ormanın içindeyiz! burada bizim kafamıza poşet geçirip ayaklarımızdan ağaca asıp, kollarımızı kestikten sonra kafamıza sıksan, öldürsen, işini bitirdikten sonra gömsen kimsenin haberi olmaz!
Jimmy: Sapnap sen Karl'a nasıl filmler izletiyorsun!
Sapnap: Ne filmi? Ben film falan izletmedim.
Karl: Bu film değil... Sadece olabilecekleri söyledim!
Jimmy: Ah peki her neyse... Artık oyuna başlayalım ne dersiniz?
Dream: Jimmy bir sorum olacak...
Jimmy: Evet?
Dream: Ben bu deynekler ile nasıl oynayacağım?
Jimmy: Evet biz bunu da düşündük ve seni George ile bir takım yapalım dedik.
Dream: Nasıl yani?
Jimmy: George ve sen tek bir kişi gibi sayılacaksınız. İçinizden biri yakalandığında diğeriniz onun yerine, aynı kişiymiş gibi devam edebilecek.
Dream: Ah anladım. George sen ne diyorsun?
George: Olur benim için sıkıntı yok.
Karl: Beni de takım yapın!
Jimmy: Olmaz Karl.
Karl: Dream ve George'u neden yaptınız.
Jimmy: Çünkü Dream'in fiziksel olarak yetersizliği var.
Dream: Pardon ama ayaklarımın sakat olduğunu bilsem bile "fiziksel olarak yetersizlik" biraz canımı acıttı.
Jimmy: Üzgünüm, başka ne diyebilirdim?
Quackity: Deynekli shrek! ...Hadi artık başlayalım şu oyuna! Ben paralarımı istiyorum!
Jimmy: Peki-
Jimmy sözünü bitirmeden Quackity kesiyor, bir anda söze giriyordu.
Quackity: Benim lanet GPS cihazım nerede!
Jimmy: Öncelikle üstünüze beyaz tişört giyinmelisiniz, boya izinin daha rahat görünmesi için...
Jimmy oyun alanının hemen yanındaki küçük kulübeden aldığı Telsiz, GPS cihazı ve beyaz tişörtleri getirdi. Herkese elindekilerini sırayla dağıttı.
Herkes hazır olunca Jimmy oyunu başlatmaya hazırlandı.
Jimmy: Herkes hazırsa oyunu başlatıyorum!
Jimmy kameraya elindeki küçük kırmızı düğmeli saati göstererek konuştu.
Jimmy: Bu düğmeye bastığım an Avlar için saklanma süresi yani 20 dakika başlayacak! Herkes saklanmaya, heyecana hazır mı?
Hep bir ağızdan sesler duyuldu.
Sapnap: Evet!
Karl: Ben hazırım!
Dream/George: Bizde hazırız!
Wilbur: Kazanmak için burdayım!
Quackity: Hazırım! Tüm paralar benim olacak!
Jimmy saati kameraya göstererek 3'den geriye doğru saydı.
Jimmy: 3... 2... 1 ve 0!
Jimmy saatin küçük düğmesine bastı. Ağaçlarda takılı olan anons sistemlerinden "Oyun başladı" sesi yankılandı.
Jimmy: Avlar! Saklanma süreniz başladı!
Herkes bir anda büyük ormanın derinliklerinde en iyi saklanma yerini bulmak için koşmaya başladı.
George Dream'in daha hızlı gidebilmesi için koluna girdi ve onunla beraber hiç bilmedikleri bir yere doğru, ağaçların arasına öylece koşmaya başladılar. Yaklaşık 3 dakika boyunca aralıksız koştuktan sonra George nefes nefese konuştu.
George: D-Dream çok yoruldum!
Dream: Bende ama hâlâ saklancak yer bulamadık. Nereye saklanacağız?
George: Bilmiyorum... hiç bilmiyorum.
Dream: GPS Cihazından diğerlerinin nereye gittiğini görebiliyor muyuz?
George yavaşladı nefes nefese cebinden GPS cihazını çıkardı.
George: Bu şey nasıl çalışıyor?
Dream: Bakabilir miyim?
George elindeki cihazı Dream'e uzattı. Dream Cihazın sağına, soluna baktı ve bir düğmeye basıp cihazı çalıştırdı.
Dream: İşte oldu.... şimdi bakalım nereye gidiyorlar.
Dream cihazdan diğerlerini görebiliyordu. İsimlerini, hareket edip etmediklerini, hızlarını, yönlerini, konumlarını ve uzaklıklarını
Dream: Vay bu alet baya iyiymiş...
George: Onlar nereye saklanmış çabuk söyle bizimde saklanmamız lazım!
Dream: Peki söyle bir bakalım... Şu an bize en yakın 200 metre uzaklıkta Quackity var. Ama hâlâ saklanamamış Kuzeye doğru koşuyor. Quackity'nin hemen Batısında, 100 metre uzağında Karl var. Karl olduğu yerde duruyor sanırım saklanacak yer bulmuş. Karl'ın 250 metre uzağımda ise Wilbur ve Sapnap görünüyor. İkisi de aynı yöne doğru koşuyor...
George: Bizimde saklanmamız lazım... acaba ne kadar süremiz kaldı.
George ve Dream bir anda Ceplerinden gelen telsiz sesi ile irkildi. Telsizde Jimmy konuşuyordu.
Telsiz: Evet avlar şu anda ben yani Jimmy konuşuyor... şunu bildirmek isterim ki son 15 dakikanız kaldı. Umarım saklanacak en iyi yeri bulursunuz... yada bulamazsınız. Size demek istediğim hızlı olmaya ve avcılar devreye girdiğinde tüm becerilerinizi kullanarak sona kalmaya çalışın. Söyleyeceklerim bu kadar.
Telsizden Quackity'nin sesi duyuldu.
Telsiz: Az önce üstümden bir drone geçti.
Jimmy Telsizden Quackity'e cevap verdi.
Telsiz: Ah evet söylemeyi unuttum. Her yerde izleniyorssunuz... yerdeki, ağaçlarda ki gizli kameralar ve havadaki drone'lar.
George Dream'e bakarak konuştu.
George: Dediğini duydun mu "izleniyorsunuz" yani S-sencede biraz ürkütücü değil mi Dream?
Dream: Öyle...
...
49. Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BL
RomanceGeorge ve Dream'in Romantik, komik ve bazen üzücü hikâyesi Her şey Dream'in George'a açılmak istemesi ve evine çağırması ile başlar... Dikkat: Bu hikâyede "Boys Love" ve 18+ bölümler vardır! Bu hikâye "Dnf, DreamNotFound" shipini konu almış...