21. Bölüm

533 43 12
                                    

Dream ve George sarıldılar ve tekrar uyumaya çalıştılar. Dream gözlerini kapamıştı... bir süre sonra George'un sesi duyuldu.

George: Dream... uyudunmu.

Dream: Sanmıyorum... noldu?

George: Uykum kaçtı.

Dream: az önce saat daha erken hadi uyuyalım diyen sen değilmiydin?

George: Ama şimdi uykum yok...

Dream: Kontrol saatine kadar ne yapacaksın?

George: Kahvaltı?

Dream: George saat 7:30.

George: O zaman bizde kahvaltıdan sonra oyun oynarız.

Dream: Biliyormusun... aslında hiç kalkmak istemiyorum. Hâla uykum var.

George: O zaman ben kalkabilirmiyim?

Dream: Hayır! Yani şey... biraz daha yanıma yatsan daha iyi hissederim...

George: Ama Dreaaaamm lütfeeen... uykum yok.

Dream: Ben seni uyutabilirim.

George: Ben bebek değilim... hatta senden büyüğüm!

Bunu söyleyen George, Dream'in bir kaç konuşması ardımdan 2 dakika içinde uyumuştu...

Dream: Gerçekten Bebek gibi...

Dream'de gözlerini kapattı ve ikiside tekrardan uyudu.

*4-5 saat sonra*

Dream George'un bağırma sesleri ile gözlerini açtı.

George: DREAM KALK! GEÇ KALACAĞIZ... OH TANRIM SEN BENİ UYUTTUN?! BUNU NASIL YAPTIN! TANRIM, SE-

Dream: George sakin ol. Hemen çıkarsak geç kalmayız. Ayrıca bir bebek gibi olman benim suçum değil.

George: Bebek?! Ben bebek gibi değilim!

Dream sırıtarak alaycı bir biçimde "evet, kesinlikle değilsin"

George: Sırıtma! Hemen hazırlanmalıyız!

Dream: Tamam BebekNotFound! Nasıl isterseniz!

George: Dreeaaam! Gülmeyi bırak lütfen... sana sarılmak çok rahatlatıcı bu yüzden uyuyakaldım. Bebek gibi falan olduğumdan değil...

Dream: Ahh evet sen bebeksin! Baksana yine yüzün kıpkırmızı oldu. Bebeksin ama benim bebeğimsin...

George gerçektende kıpkırmızı olmuştu.

Dream: sana "bebeğim" demem seni utandırıyormu yoksa?

George kollarını bağlamış sitemli bir ses tonu ile konuştu.

George: Hayır, hiç de bile!

Dream: Test edelim o zaman!

George: Bekle sen ne de-

Dream garip bir ses tonu ile bağırmaya başladı.

Dream: AH BEBEĞİM~ GEORGE BEBEĞİM~ AHH O BENİM BEBEĞİM~

George daha çok kızardı bir bakıma eli ayağı birbirine dolaşmıştı. Koşarak gitti ve Dream'in ağzını kapattı

Dream: GEORGE BENİM BEBE-

George: Bağırmayı kes! Geç kalacağız. Lütfen...

Dream: Tomom oğzumu aç.

George, Dream'in ağzını açtı. Ve hazırlanmaya başladılar Dream hâlâ sırıtıyordu. George ise o güldükce utanıyordu. Utandığını belli etmemek için trip atıyormuş gibi yüzüne bile bakmıyordu. Ama bu Dream'i daha çok güldürüyordu.

Bir süre sonra hazırlanıp arabaya bindiler, yola koyuldular. Evde gülen Dream biraz daha durgundu. Kafasını öne eğmişti. George bunu farkedip hemen sordu.

George: Dream Noldu?

Dream: Doğruyu söyleyeceğim. Korkuyorum...

George: Korkuyor musun...? Neyden?

Dream: Doktorun "Asla yürüyemez" veya "Bir gelişme yok" demesinden...

George: Hmm anladım...

George iyi bir ses tonu ile gülümseyerek konuştu.

George: Bak ne diyeceğim. Doktor her ne derse desin şunu unutma biz birlikte  her şeyin üstesinden gelebiliriz. Ama biliyormusun ben senin iyi olacağına gerçekten çok inanıyorum.

Dream: Senin bu tür konuşmaların kendimi daha iyi hissetmemi sağlıyor... George...

George: Efendim?

Dream: Her zaman yanımda olduğun ve bana her zaman güç verdiğin için teşekkür ederim... sen benim şarj cihazımsın.

George: Her zaman ve sonsuza kadar... sonsuza kadar yanında olacağım.

Dream: Seni seviyorum kediciğim.

George: Bende seni seviyorum.

George'un iç sesi: Uzun zaman sonra "kediciğim" cidden ağlıyabilirm. Sanırım ağlıyorum bile.

Dream: George sen ağlıyor musun?

George: Hayır sadece gözüme toz kaçtı... ah tamam doğruyu söylicem. Duygulandım.

Dream: Aww demek "Duygusal bebiş" çok tatlısın...

George gözyaşlarını sildi ve minik bir ses tonu ile konuştu.

George: Dalga geçmeyi kes...

Dream gülümsedi ve George'un elini tuttu.

Dream: George ben senin elini tutuyorum ama sen utancından araba sürerken kalpten gitmezsin demi?

George: B-bilmiyorum. Kendime g-güvenmiyorum.

İkiside gülmeye başaldı. Hastaneye az kalmıştı. George'un isteği her şeyin yolunda gitmesiydi...

21. Bölüm sonu...

𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin