27. Bölüm

496 36 7
                                    

Ertesi gün

George ve Dream dün zamanın geri kalanını evde günlük şeyleri yaparak geçirmiş, akşam olunca yatağa gidip yatmışlardı.

...

Saat sabah 9:00 oldu. Kurdukları alarm için bile bu saat çok erkendi.

George müthiş bir rüyanın ortasındaydı. Dream ile kendini görüyordu. George için bu gerçekten müthiş bir rüyaydı.

Tam rüyanın en güzel yerindeydi ki Dream'in bağırma sesleri ile birden sıçrayarak uyandı.

George: DREAM NOLDU!

Dream, George' döndü hem şaşkın hemde mutluluktan ağlayacakmış gibi bakıyordu.

Dream: George B-bana bak!

George hâlâ ne olduğunu anlamamıştı. Gözlerini ovalayarak "ne oldu" dedi.

Dream: George! B-ben ayaktayım!

George birden ellerini gözlerinden çekti tekrar şaşkınlıkla Dream'de baktı

George: Ne!? B-bekle... Sen cidden! OHA DREAM AYAKTASIN! A-ama nasıl?! Nasıl oldu bu!

Dream: Bilmiyorum, kendimi zorladım! Ve birden ayağa kalktım!

George yataktan fırladı. Yatağın diğer tarafında yataktan destek alarak ayakta duran Dream'in yanına koştu ve koluna girdi.

George: Peki yürüyebilir misin?

Dream: Bilmiyorum, denemedim.

George: Hadi deneyelim! dikkatli ol.

George, Dream'in kolunda girmişti ona yürümesi için destek olmaya çalışıyordu.

Dream: Of olmuyor...

George: Dream sakın kendini üzme! Bu zaten hemen olacak bir şey değil. Bu gün ayağa kalktıysan çok zaman geçmeden yürürsün!

Dream: Öylemi diyorsun...

George: Evet. Ayağa kalkmış olman bile BÜYÜK BİR GELİŞME!

Dream: Haklısın! B-ben gerçekten ayağa kalktım!

George: Hadi hemen gidelim!

Dream: Nereye?

George: Nereye olacak, Doktora! Bu gelişmeyi bildirmeli ve nasıl olduğunu sormak için!

Dream: Peki.

George hemen elini yüzünü yıkadı, üstünü değişti. Sonra Dream'in hazırlanmasına yardım etti. İkiside tamamen hazır olduktan sonra. Aşağı inip arabaya bindiler.

George hiç olmadığı kadar heycanlıydı.
Heyecandan ve mutluluktan eli ayağaı birbirine dolaşmıştı. Emniyet kemerini bile takamıyordu çünkü elleri titriyordu.

Dream: George biraz sakin ol. Emniyet kemerini bile takamıyorsun!

George: Dream hadi ama benden nasıl sakin olmamı bekliyorsun! Sen ayağa kalktın! Oh tanrım hâlâ inanamıyorum!

Dream: Tamam heycanlı olmana bişey demiyorum ama... Araba süreken de bu kadar heycan yapma olur mu?

George gülerek cevap verdi.

George: Tamam araba sürerken heycan yapmam!

George emniyet kemerini taktı, aynasını düzelti. Artık gidebilirlerdi...

George sevinçten biraz hızlı sürüyordu.

Dream: George, fazla hızlı sürme.

George: Tamam kusura bakma!

Bir süre sonra hastaneye geldiler ve içeriye girdiler.

Hastane çalışanı: Buyrun nasıl yardımcı olabilirim?

George: Biz Doktor Joseph ile görüşecektik.

Hastane çalışanı: Randevunuz varmıydı?

George: Hayır.

Hastane çalışanı: Peki sizi biraz bekleticem.

George: Um siz George Henry Davidson bekliyor derseniz belki...

Hastane çalışanı: Peki söylerim.

George hâlâ çok heycanlıydı. Hastane çalışanı telefon ile konuştuktan sonra George'a bakarak konuştu.

Hastane çalışanı: Doktor Joseph sizi bekliyor. 3. Kat Ortopedi bölümü.

George: Tamam teşekkürler.

George, Dream'in tekerleki sandalyesinden tuttu ve asansöre doğru sürdü. Asansöre bindiler, garip bir müzik çalışordu.

George: Uf hâlâ çok heyecanlıyım!

Dream: Emin ol bende!

Bir süre sonra Asansörden "3. Kat, kapı açılıyor" sesi duyuldu. Kapı açıldı, Dream ve George indi, doktorun odasına doğru ilerlediler. Kapıyı çalıp içeri girdiler.

Doktor: Tekrar Hoş geldiniz! Buyrun sorun nedir?

George: Merhaba doktor bey. Umm bu gün Dream y-yani Clay ayağa kalktı. Bizde hemen size gelelim diye düşündük.

Doktor: Ayağamı kalktı? Buraya gelmeyi düşünmekle iyi yapmışsınız.

Doktor Dream'in bacaklarına biraz baktı sonra ona sordu.

Doktor: Peki Clay nasıl ayağa kalktın?

Dream: B-ben kendimi biraz zorladım... Sonra yataktan destek alarak ayağa kalktım... Bir anda oldu.

Doktor: Uzun zaman sonra ilk defa bu kadar kısa zamanda iyileşen bir hastam oldu. Tebrikler! Gün geçtikçe daha iyi oluyorsun.

George: Şimdi napacağız doktor bey? İlaçlara devam edecek miyiz?

Doktor: Evet ilaçlara devam. Ama artık bu tekerlekli sandalyeyi kullanmayacaksınız. Koltuk altı deyneği kullanacaksınız. Bu süreç çok önemli. Bu süreçte kaslarınızı ne kadar çalıştırırsanız o kadar iyi olacaktır.

İkiside doktor lafını bitirdikten sonra "Her şey iyi olmayacak, her şey iyi oluyor" der gibi birbirlerine bakarak gülümsediler.

27. Bölüm sonu...










𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin