57. Bölüm

382 29 15
                                    

Jack: Sapnap ne dedi?

George: B-benim kafam çok karıştı... Dream Sapnap'in yanındaymış ve Dream'in telefonunu arıyorlarmış, iyilermiş falan... Sapnap çok garip konuştu hiç bir şey anlamadım.

Jack: Her neyse Dream Sapnap'in yanındaysa sorun yok demektir...

Quackity: Bence asıl Dream Sapnap'in yanındaysa sorun var demektir. O ikisi bir araya gelince onları kimse durduramaz... Acaba yine ne kurcalıyorlar...?

Jack yavaşça Quackity'i dürttü.

Jack: Hadi Dream iyi olduğuna göre artık bu konuyu kapatıp eğlencemize bakalım...

George: Tamam...

Quackity: Evet George?

George: Ne?

Quackity: Yüz kaslarını biraz sıkıp, beyninin eğlence üzerine çalışan kısmını devreye sokup benimle arabaya binecek misin, yoksa sadece sıkıcı ve keyifsiz bir velet gibi mi davranacaksın?

George gülümseyerek cevap verdi.

George: Peki, elimden geldiği kadar seni sıkılmaktan uzak tutacağım araba arkadaşım.

Quackity: İşte bu! Şimdi şu Jack ve Niki'ye kimin daha güçlü olduğunu gösterelim.

Quackity elini George'a uzattı, George bir beşlik çaktı.

Quackity Jack'e döndü, George'u göstererek konuştu.

Quackity: Hey Jack! Ben bu yeni, eğlenceli herifle bineceğim!

Jack: Ha? Kimmiş o? Ben burada öyle birini göremiyorum?

George gülümseyerek iddialı bir şekilde konuştu.

George: Merak etme Jack! Pistte göreceksin!

Niki: Hah öylemi! Hadi Jack kimim daha iyi olduğunu gösterelim!

Jack: Elbette Niki!

Quackity: Hey! bizim takımın adı "Fast Cums" olsun!

George: Tamam!

Jack: O zaman bizimki de... ummm... şey... "Your Nuts"!

"Your Nuts VS Fast Cums"

Quackity: İşte bu! S*ktiminin yarışı başlasın!

Bizimkiler birbirleri ile atışırken yaşamdan, işten, her şeyden bıkmış olan görevli yanındaki arkadaşına yaklaşıp konuştu.

Görevli: Tanrım... Acaba çocuklar için olan çarpışan arabalara bindiklerinin farkındalar mı?

Tam o sırada çalışanlar Quackity'nin Jack'e bağrış sesi ile irkildi.

Quackity: P*ç! O mavi araba bizim!

Quackity koşarak mavi arabaya bindi.

Quackity: George buaraya gel! Kaptım! Mavi arabayı kaptım!

Jack gülerek Niki ile kırmızı arabaya doğru ilerledi.

Jack: Quackity zaten mavi arabayı isteyen yoktu...

Quactkity: O da sizin hatanız!

George: Bütün arabalar aynı değil mi?

Quackity: Ah George... George... Benim cahil arkadaşım... Sana bir çarpışan arabalar sırrı vermek istiyorum. Mavi arabalar her zaman en iyisidir...

George: Bunu nerden biliyorsun?

Quackity: Ben yedi yaşındayken lunaparkta tanıştığım bir abi söylemişti. O benim sensei'm.

𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin