53. Bölüm

353 27 13
                                    

Aradan 1-2 dakika geçmeden bağırış sesleri duyulmaya başladı. Uzaktan Quackity koşarak geliyor, bir yandan yüksek sesle küfrediyordu.

Quackity: Kutsal inek! Nasıl o kadar hızlı koşabiliyorsun! S*ktir git peşimden!

Quackity'nin peşinde Chandler koşuyordu.

Wilbur: Devam et Quackiiitty!

Quackity: Bu p*çin g*tüne turbo mu taktınız?! Bırak peşimi Chandler!

Herkes Quackity'nin haline gülmeye başladı. Yorulmuştu, kaçmaya çalışıyordu ve bunları yaparken küfür etmesi ayrı bir komikti.

Karl: Quackity daha hızlı ol çok yavaşsın! +70 yaş yaşlılar senden daha hızlı!

Quackity: S*ktir! Daha nasıl hızlı olayım?!

Karl: Chandler yakala şunu!

Quackity: Karl sende bir taraf tut yani!

Karl: Ben kimsenin tarafını tutmuyorum...

Chandler: Quackity dur artık!

Quackity: İsa Mesih! Rüyanda görürsün!

Quackity daha hızlı koşmaya başladı. Chandler'da onu kovalamya devam etti. Bağrışlar içinde gözden kayboldular.

George: Bahse girerim ki. Quackity az sonra yakalanmış halde yanımıza gelecek.

Dream: Sanmam. benim hâlâ Quackity'den bir umudum var.

George: Karl sen? Sence kim ilk önce yakalanacak?

Karl: Bunu ilk yakalanan kişiye mi soruyorsunuz?

George gülerek kafa salladı.

Karl: Peki o zaman. Açıkcası bir seçim yapamıyorum. Quackity'nin de kazanması istiyorum, Sapnap'in de.

Wilbur: Bence Sapnap kazanmayı hak ediyor. Farkettinizmi bilmiyorum ama artık nereye saklandıysa oyunun en başından beri hiç bir avcıya yerini belli ettirmedi.

Karl: Benim Sapbaby'm kesin en iyi saklanma yerini bulmuştur.

Dream: Saklanma yerinin güzel olması çok bir şey değiştirmiyor. Mesela biz, en iyi saklanma yerini bulduk ama yer değiştirirken tuzağa düştük. Herifler baya iyi.

Karl: Hayır, siz çok beceriksizsibiz En iyi saklanma yerini buldunuz ve iki kişiydiniz. Oyuna +1 önde başladınız.

George: Karl hatırlatırım ama Dream yürüyemiyor.

Karl: Tamam peki peki, belki +0,5

Dream bir anda bacağında hissettiği acı ile sızlandı.

George: Sorun ne?

Dream: Aptal böcekler...

Karl bir anda gülmeye başladı. Dream ve George ne olduğunu anlamamıştı, Karl hâlâ gülmeye devam ediyordu.

Dream: Neye gülüyorsun?

Dream bir anda Karl'ın sabahki "böcek" olayına güldüğünü farketti.

Dream: Demek o yüzden gülüyorsun...

George: Dream ben anlamadım. Karl'ın neden güldüğünü banada söyle.

Dream biraz eğildi ve George'un kulağına fısıldayarak konuştu.

Dream: Sabahki "böcek" olayından bahsediyor.

George durgun bir yüz ifadesi ile, hiç bir mimik oynatmadan karla baktı.

George: O konuyu kapattığınız düşünüyordum Karl.

𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin