67. Bölüm

330 26 26
                                    

Dream George'un elinden tutarak kapıya doğru yürdü, George birden duraksadı.

George: Bekle!

Dream: Sorun ne?

George: Sence bana kızıcaklar mı?

Dream: Umm sanırım bu soruna cevap olarak "Hayır" diyemem.

George: Pfffh peki o zaman... Bana yardım edersin değil mi?

Dream: Çok bir şey yapabileceğimi düşünmüyorum ama ortamı yumuşatmaya çalışırım.

George: Tamam... Peki... İyi şeyler düşünelim, belki hiç sinirlenmezler "Canım arkadaşım George, iyi hissetmene ve şimdi düğün için tamamen hazır olduğuna sevindik" falan derler?

Dream: Ah evet... Belki öyle olur...

Dream eliyle ağzını kapatarak sesszice mırıldandı.

Dream: Seni canlı canlı kesip çiğ yiyecekler...

George gülerek Dream'e vurdu.

George: Ne dediğini duydum!

Dream gülümsedi, George'un burnunu öptü.

Dream: Şaka yapıyorum, her şey iyi olacak! Hadi şimdi gidelim.

Dream ve George kapıyı açıp soyunma odasından çıktılar. Dream'in yüzünde tüm mutluluğunu dışarı yansıtan bir gülümseme vardı, George'un ellerini tutarken ve onu takım elbise içinde gözlerine bakarken görünce daha da artıyordu yüzündeki bu gülümseme.

Biraz ilerde hâlâ tedirgin bir şekilde bekleyen Sapnap, Karl ve Niki'nin yanına geldiler.

Dream: Bakın kimi aldım!

Niki, Sapnap ve Karl aynanda kafalarını çevirip George'a bakınca George bir anda irkildi, hafifçe geri çekildi.

George: Öyle bakmayın...

Hepsi bir anda George'a bağırmaya başladı.

Niki: Senin sorunun ne!

Karl: Neden ortadan kayboldun!

Sapnap: Bizi çok korkuttun!

George: Beni bu kadar önemsiyordunuzda keşke yanıma gelip nasıl hissettiğimi sorsaydınız!

Sapnap derin bir nefes aldı.

Sapnap: Tamam sanırım George da haklı arkadaşlar... Bu kargaşanın içinde onu cidden unuttuk.

George: İşte demek istediğim buydu... Teşekkürler Sapnap.

George kollarını birbirine bağladı, kaşlarını çatarak konuştu.

George: Ve evet, tabii ki haklıyım...

Sapnap: Hemen "her zaman" çok haklıymış gibi övünmeye kalkma George!

Dream: Hey hey tamam yeter... Sonuçta sorun çözüldü değil mi? Hadi siz önden  gidin. Quactkity'eGeorge'u bulduğumuzu ve şimdi geldiğimizi söyleyin.

Niki: Neden biz önden gidiyoruz?

Karl koluyla Niki'yi dürtü, Niki neler olduğunu anlamamıştı Karl'ın onu dürtmesi üzerine yavaşça "Ne?" diye mırıldandı. Karl ona değişik el kol hareketleri yapınca neden önden gitmeleri, George ve Dream'i yalnız bırakmaları gerektiğini anladı...

Niki: Haaa tamam... Hadi biz önden gidelim.

Karl, Niki ve Sapnap arasında küçük bir gülüşme oldu ardından tam arkalarını dönüp gideceklerken Karl döndü, sırıtarak Dream'e bakıp göz kırptı.

𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin