62. Bölüm

346 25 15
                                    

George ve Dream sahilde el ele yürümeye devam ettiler. Şu an onlar için hiç bir şey önemli değildi.

Böyle normal bir gün ikisi içinde nasıl daha iyi olabilirdi ki, zaten her şey müthişti.

Sahilin ortasında küçük bir kafe gördüler. Arablarına ulaşmalarına daha çok vardı bu yüzden günün son saatlerini değerlendirmek için kafeye girdiler, kahve söylediler.

Tam deniz manzarısını izleyerek kahvelerinin gelmesini beklerlerken Dream'in telfonu çaldı, hılza cebinden çıkardı ve kimin aradğına baktı. Kendi kendine mırıldandı.

Dream: Of hadi ama...

George: Kim arıyor Dream?

Dream: Önemsiz...

Dream telefonu sesszie aldı, masaya koydu, daha bir dakika geçmeden telefon tekrar çaldı.

George: Yine kim?

Dream: Bunlar beni deli edecek!

George: "bunlar" derken kimlerden bahsediyorsun Dream? Meraklanmaya başladım.

Dream: Ah C-cdidden çok önemli değil sadece bana biraz izin ver hemen konuşup geleceğim...

Dream sandalyeden kalktı.

George: Tamam ama sen konuşup geri dönünce ayrıntılı bir açıklama bekliyor olacağım çünkü merak ediyorum haberin olsun.

Dream George'un yanına geldi eğildi, gülümseyerek yanağından öptü.

Dream: Tamam kediciğim sen nasıl istersen.

Dream telefonu açtı, kulağına koydu konuşmak için hızlı adımlarla masadan uzaklaştı.

George gerçekten merak etmişti. Biraz duymaya çalışıyordu ama hiç bir şey duyulmuyordu sadece Dream'in telefonla sağa sola giderek endişeli, sinirli ve gergin bir şekilde konuşmasaydı.

George: Umarım bir sorun yoktur...

Bir süre sonra Dream tekrar masaya geldi. Kahveleri Dream'den önce gelmişti masaya.

George: Sonunda konuşman bitti, kahven soğuyacaktı.

Dream: Ah gerçekten sonunda geldim...

George: Şimdi söyler misin kiminle konuşuyordun, garip bir halin vardı. Bir sorun olmasından korkuyorum...

Dream: A-aslında dediğim gibi çok önemli değil. Ummm kanalı olan iki arkadaşım benimle birlikte bir video yapmak istiyor, onlara kaç kere bunu istemediğimi söyledim...

George: Neden istemiyorsun ki?

Dream: Çünkü sadece işleri düştüğünde arıyorlar... Normalde biz kavgalıyız... Nasıl bir özgüvenle beni tekrar arayıp videolarına davet edebiliyorlar anlamıyorum.

George: Onlara istemediğini söyledin, peki neden hâlâ seni arayıp duruyorlar...

Dream: "bir kez daha düşünmelisin" "bence güzel bir fikir tekrar düşün" falan filan... Sanki ben iyi düşünemiyorum, aptalmışım gibi konuşuyorlar benimle!

George: Sormayı unutacaktım, peki kim bunlar? Kanalları var dedin, belki tamıyordurum?

Dream: Hayır! Tanımıyorsundur! Eminim!

George: Umm tamam peki. Sen öyle diyorsan...

George denize bakarak kahvesini yudumladı, Dream'in sesi ile kahvesini masaya koyup ona doğru baktı.

Dream: Hey George...

George: Evet?

Dream: Seni seviyorum.

𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin