Sabah olmuştu. George uyandı, esneyerek yan tarafa döndü. Dream hâlâ uyuyordu. Yavaşça kolunu yanında yatan Dream'in üzerine attı. Sonra biraz yaklaştı ve ona sarıldı ardından yavaşça dudaklarını öptü. Dream gülerek gözlerini açtı
George: Uyanık mıydın?
Dream: Artık uyanığım...
George Dream'in gözlerinin içine bakıyordu, sadece gülümseyerek karşık verdi.
Dream: Ne yani öpmeye devam etmeyecek misin?
George cevap vermeden sessizce Dream'in gözlerinin içine bakmaya devam etti.
Dream: Bir sorun mu var?
George: Harikasın...
Dream: Ne?
George: Harikasın... Demek istediğim kusursuzsun Dream... Sanırım beni sürekli sana iten şeyde bu, senin kusursuzluğun...
Dream, George'a yaklaştı ve fısıldıyarak konuştu.
Dream: Bende dahil, hiç bir şey asla senin kadar harika olamaz George...
Dream baş parmağı ile yavaşça George'un dudaklarına dokundu ve tekrarladı.
Dream: S-sen harikasın...
George: Gözlerini kapat.
Dream: ...Neden?
George: Seni daha çok öpmek istiyorum...
Dream gözlerini kapattı, George yaklaşıp Dream'in dudaklarını öpmeye devam etti. Dream'in dudaklarının dokusunu ve sıcaklığını kendi dudakları üzerinde hissetmek dünyadaki en güzel duygulardan biriydi George için...
George: Mh~ Sen çok garipsin Dream.
Dream: Garip mi? Bu bir iltifat mı?
George gülümseyerek konuştu.
George: Evet. O kadar garipsin ki, beni bir şekilde sonsuza kadar senin dudaklarını öpmeye zorlayacak kadar garipsin...
Dream: O zaman garip olmaya devam edeceğim kediciğim...
George: Hiç değişmiyorsun... Her zaman aynısın ve ne biliyor musun? Değişmemen, aynı olman hoşuma gidiyor.
Dream: George...
George: Evet?
Dream: Bu gün gidiyoruz...
George: Nereye?
Dream: Planladığımız gibi sahile... Ne de olsa artık yürüyebiliyorum tadını çıkarmanın vakti geldi...
George döndü ve yatan Dream'in üzerine çıktı, kucağına oturdu ve gülümseyerek konuştu.
George: Evet haklısın tadını çıkarabiliriz...
Dream: S-sen ne tür bir "Tadını çıkarma" dan bahsediyorsun?
George: Umm bilmem. Sen ne istersen?
Dream: Beni seçim yapmaya zorlama!
George öne doğru eğildi, Dream'e yaklaştı ve fısıladayrak konuştu.
George: Kim bir seçim yapman gerektiğini söyledi~?
Dream George'un boyununa bir kaç ısırık bırakmaya başladı.
George: Yavaş ol~! Daha bir önceki izler gitmedi... Yine kaptıcı veya yara bandı kullanmak istemiyorum..
Dream sırıtarak konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BL
Lãng mạnGeorge ve Dream'in Romantik, komik ve bazen üzücü hikâyesi Her şey Dream'in George'a açılmak istemesi ve evine çağırması ile başlar... Dikkat: Bu hikâyede "Boys Love" ve 18+ bölümler vardır! Bu hikâye "Dnf, DreamNotFound" shipini konu almış...