Dream: Göreceksin...
Dream George'u elinden tutarak çekiştirmeye başladı.
George: Hey Dream cidden nereye gidiyoruz? Arabaya gitmek için şurdan çıkmamız gerekiyordu, arabayı geçtik...
Dream: Arabaya gitmiyoruz ki... Sanırım bu gün biraz daha sahilde kalacağız.
George: Ne nasıl yani? Hiç bir şey anlamıyorum. Keşke biraz daha açık konuşsan, bilmece gibisin.
Dream: Merak etme sana göreceksin dedim. Her şeyi şimdi göreceksin...
George: Neyi göreceğim..?
Dream George'u kolundan çekiştirmeye devam ediyordu o sırada George aniden duraksadı.
George: O da ne öyle? Orada ne oluyor?
George eli ile gözüne gelen güneşi kapattı, gözlerini kıstı ve ilerdeki şeyi götmeye çalıştı.
Dream: Hadi gel!
Dream onu tekrar çekiştirmeye başladı.
İleride çiçeklere, renkli tüllerle ve ışıklarla süslenmiş bir yer göründü. Dream George'u oraya götürdü.
George şaşkınlıkla etrafa bakınmaya başladı.
George: D-dream burası...?
Dream: Beğendin mi?
George: Evet ama ne için-
Dream: Senin için George... Senin için hazıladım.
George: Benim için mi? Ne zaman yaptın bunu.
Dream: Aslında son bir haftadır bunu ayarlamaya çalışıyorum ama bunun bir önemi yok! Ne düşünüyorsun?
George: B-bu şahane! Çok güzel olmuş Dream!
George etrafa bakınmaya devam ederken Dream arkasından yavaşça omzuna dokundu. George Dream'e döndü. Dream George'un gözlerinin içine bakarak tekrar ellerini tuttu. Yanakları kızarmıştı, heycanlı görünüyordu derin bir nefes alıp yüzünde hafif bir gülümseme ile konuştu.
Dream: Biliyorum her şey gecikti... Her ne kadar geç olsada bir gün bu anın geleceğini biliyordum. Sana çok yakın olduğu söyledim...
George: D-dream...
Dream: George şimdi tekrar soruyorum. Hayatının sonuna kadar benimle gelmek, her zaman benimle olmak ister misin?
George: E-evet, elbette.
Dream'in gözleri parlıyordu, yavaşça George'a yaklaştı. Cebinden bir yüzük kutusu çıkardı, açtı ve gülümseyerek sordu.
Dream: George Henry Davidson, seni çok seviyorum. Benim eşim olur musun?
George'un bir anda gözleri doldu, Dream'in boynuna atladı.
George: Evet olurum!
Dream sevinçten George'a sıksıkı sarıldı onu kucağına aldı, hızla dönmeye başladılar ardından onu tekrar karşısına aldı, gülümseyerek baş parmağı ile George'un gözlerini sildi, dudağından öptü.
George elini uzattı, Dream yüzüğü alıp George'un parmağına taktı, ardından George kutudaki diğer yüzüğü alıp Dream'in parmağına taktı.
George sevinçle tekrar Dream'in boyuna atladı.
"Seni asla bırakmayacağım Dream""Her hikayenin bir sonu vardır, her son yeni bir hikayeyi başlatır. Bizimki sonu olmadan başlayan tek hikaye..."
"Bizim hikayemiz başlıyor..."
"Sonu olmadan..."
...
Bölüm sonu...
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BL
Lãng mạnGeorge ve Dream'in Romantik, komik ve bazen üzücü hikâyesi Her şey Dream'in George'a açılmak istemesi ve evine çağırması ile başlar... Dikkat: Bu hikâyede "Boys Love" ve 18+ bölümler vardır! Bu hikâye "Dnf, DreamNotFound" shipini konu almış...