Dream: Teşekkürler ama biz kendimiz bakarız yani yardıma ihtiyacımız yok.
Görevli: Peki, nasıl isterseniz...
George kendi kendine düşünmeye başladı.
George'un iç sesi: "Yardıma ihtiyacımız yok" bu tür yerleri çok iyi biliyor olmalı...
Dream önden deynekleri ile yürüyor, George arkasından onu takip ediyordu sonra Dream bir reyonunun önüne gelince durdu.
Dream: İşte burdalar!
George: ...
Dream: tanrım sonunda beklediğim an! Hepsi çok güzel, hangisini istiyorsun George?
George: Ah bunu yaptığıma ve yapacağıma inanamıyorum ama siyah olsun.
Dream siyah Maid kostümünü aldı ve kasaya gitmek için döndü.
George: Bekle, denemeyecek miyim?
Dream: Hayır gerek yok.
George: Ama ya olmazsa?
Dream: merak etme olacak.
George: Nerden biliyorsun?
Dream: Bana güven, bu tam sana göre!
George: Peki... ama eğer olmazsa değiştirmek veya yenisini almak için tekrar gelmem haberin olsun.
Dream: Tamam.
Dream eli doluyken iyi yürüyemiyordu. George gelip Dream'in elindeki kostümü aldı.
George: Ver ben taşıyım... Kasa ne tarafta?
Dream eli ile karşı tarafı gösterip konuştu.
Dream: Orada, ilerde.
George önden gidip parasını ödedi Dream o sırada çıkışa, arabaya doğru gidiyordu. George parayı ödedikten sonra hızla Dream'e yetişti. İkiside arabaya bindiler. George elindeki poşeti arabanın arka koltuğuna koydu ve tekrar eve gitmek için yola çıktılar.
George araba sürüyor ve bir yandan da kendi kendine sessizce konuşuyordu.
George: Bunu yaptığıma inanamıyorum, bu tür şeyler benlik değil. Utanç verici geliyor.
Dream: Bir şey mi dedin George?
George: Hayır demedim.
Çok geçmeden eve geldiler George arabayı garaja park etti, arabadan indiler.
George: Sen içeri gir ben geliyorum.
Dream: Tamam.
George arka koltukdaki kostümü aldı. Dream bu sırada eve girmişti.
15 Dakika sonra
Dream: George... hadi, lütfeeen!
George Dream'in tekrarlı istekleri üzerine daha fazla dayanamayıp Maid kostümünü aldı ve yukarı çıktı. Dream'de arkasından geldi.
George yatak odasına girip kapıyı örttü.
Dream: Hey George beni de al.
George: Hayır orada kal!
Dream: Ama neden...
George: Giyiniyorum işte daha ne istiyorsun?
Dream: Görmek istiyorum?
George: Biraz bekle göreceksin işte...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BL
Lãng mạnGeorge ve Dream'in Romantik, komik ve bazen üzücü hikâyesi Her şey Dream'in George'a açılmak istemesi ve evine çağırması ile başlar... Dikkat: Bu hikâyede "Boys Love" ve 18+ bölümler vardır! Bu hikâye "Dnf, DreamNotFound" shipini konu almış...