75. Bölüm.

281 26 10
                                    

Sonunda Dream'in, George'u götürmek istedikleri yere gelmişlerdi. Arabadan indiklerinde Dream çok heyecanlı görünüyordu. George girecekleri binayı göstererek konuştu.

George: Ne burası? Alış veriş merkezi mi?

Dream: Hayır değil. Alış veriş merkezine mi gitmek isterdin?

George: Öyle bir şey demedim. Sadece çok merak ediyorum.

Dream gülümseyerek George'un elini tuttu ve binanın içine girdiler. Hemen girişte "Giriş ücretlidir. Lütfen bilet alınız" yazısı yazılı, üstünde birden çok canlı resmin olduğu renkli bir banko vardı.

Bankonun arkasındaki kadın onları gülümseyerek karşıladı. Çok fazla sıra yoktu bu yüzden Dream ve George biletlerini hemen aldılar, George hâlâ buranın tam olarak ne olduğunu anlamanıştı.

George: Dream artık söyle. Neresi burası? Neden geldik?

Dream: Çok fazla soru soruyorsun...

George: Çünkü sorularımın hiç birine cevap vermiyorsun.

Dream önden yürümeye başladı.

Dream: Gel hadi!

Dream ve George bir merdivenden yukarı çıktı. Otomatik sensörlü kapıdan içeri girdiklerinde George şaşkınlıkla etrafa bakındı.

Çok ferah bir ortamdı, her yerde yemyeşil yapraklar ve rengarenk çiçekler vardı. En dikkat çeken şey ise her yerde uçuşan büyüleyici kelebeklerdi.

George: Oh bekle burası-?

Dream: Kelebek bahçesi! Kelebeklere karşı ayrı bir merakın olduğunu biliyorum bu yüzden burayı sevebileceğini düşündüm.

George: Beni bu kadar iyi tanıman çok hoşuma gidiyor.

Dream: Sen benim her şeyimsin, elbette seni iyi tanıyacağım. Söylesene beğendin mi?

George: Beğenmek ne kelime, bayıldım!

George hızla Dream'in elini tuttu.

George: Ne bekliyoruz, hadi! Bir sürü kelebek fotoğrafı çekmek istiyorum!

İleriden bir görveli Dream ve George'un yanına geldi, onlara selam verdikten sonra ellerine bir broşür verdi. Broşürün üstünde burada bulunan tüm kelebeklerin isimleri, türleri, özellikleri ve anlamları yazıyordu.

Elindeki broşüre bakıp burada canlı bir şekilde görebileceği tüm kelebeklerin resmini görünce daha da heyecanlanıyordu George. Görevliye gülümseyerek teşekkür ettikten sonra Dream'i hızla çekiştirerek yürümeye başladı.

Yemyeşil yaprakların ve rengarek çiçkeklerin olduğu yollardan yürürken George'un gözleri sürekli bir kelebek arıyordu tam o sırada simetrik kanatlarında sarı renklerin ağır bastığı, muhteşem renk geçişlerine ve desenlere sahip bir kelebek gözüne çarptı.

George: Şuna bak Dream!

Dream: Tanrım, gerçekten şahane... Anlamına bakalım mı?

George: Bekle- ilk önce fotoğrafını çekmek istiyorum. Uçup giderse çok üzülürüm.

George hemen cebinden telefonunu çıkartıp kelebeğin resmini çekti ardından ksmerayı Dream'e çevirdi. Dream, George'un onu çektiğinin farkında değildi, uzaklara bakınıyordu. George Dream'in resmini çektikten sonra yavaşça mırıldandı.

George: Muhteşem görünüyorsun...

Dream: Sen- az önce beni mi çektin..?

George gülümseyerek çektiği resmi Dream'e gösterdi. Dream resme baktıktan sonra George'a dönüp gülerek konuştu.

𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin