64. Bölüm

365 24 11
                                    

George gülerek Dream'i yanağından öptü.

George: Şimdi anlatsana bunu ne zaman planladın ve yaptın?

Dream: şey aslında öneden planlamaya başlamıştım çünkü bana gerçekten hazır olduğunu ve artık vakti geldiğini hissettirdin... Bu tür şeyleri organize eden bir arkadaşım vardı, o gün telefon numarasını aldım; tabii kağıda yazdığım telefon numarasını mutfakta, masada unuttum ve sen buldun... Sapnap ve Karl'ın bize geldiği gün, hatırlıyor musun?

George: Evet, hayatımda geçirdiğim en garip ve yüz kızarıklığı dolu gündü...

Dream: Hey neden öyle düşünüyorsun?

George: Dream hatırlamıyor musun...

George gülerek yüzünü avuçlarının içine koydu, devam etti.

George: O gün yine sex yapmıştık ve sen piskopat gibi her yerimde izler bırakmıştın...

Dream'de gülmeye başladı.

Dream: Ah lanet olsun, hatırlıyorum!

George: Sonra Sapnap ve Karl geldi ve sen onların yanında beni utandırmaya devam ettin bende bir anda seni masadan kaldırıp odaya götürdüm... Çok utanç vericiydi... Ardından MrBeast 'in, Jimmy'nin videosuna gittik! Şimdi hatırladım hatta bizim Sapnap ve Karl'a yemek borcumuz var!

Dream: Bu arada... Dürüst olacağım, hepsi senin yüzünden başlamıştı.

George: Ne? Benim yüzümden mi? Hadi ama Dream ben ne yaptım?

Dream gülerek George'a sarıldı

Dream: O gün de her zaman olduğu gibi dayanılmaz derecede tatlıydın...

George: Ha yani o yüzden her yerini yedim diyorsun?

Dream: Aynen öyle...

George: Ama iyi ki o gün yaşandı... Yaşanmasaydı belki burada olamazdık. O kağıdı bulduğumda çok telaşlanmıştın...

Dream: Evet, çok telaşlandım çünkü öğrenmenden koktum. Eğer öğrenseydin bütün her şey bozulacaktı... Biraz senden bir şey saklıyormuşum gibi göründüm ama işte hepsi bu gün içindi...

George: Biliyor musun, şu an çok mutluyum Dream. Hâlâ şaka gibi geliyor, biz evleniyoruz!

Dream: Bir zamanlar arkadaş olan ama birbirlerini uzaktan, gizlice seven iki genç varmış... Bir gün birinin daveti ile diğeri onun evine gelmiş, o günün gecesi yakınlaşmışlar. Zaten birbiri için yanıp tutuşan gençler hemen sevgili olmuşlar. Her şey mükemmel derken karanlık günler ağır bir trafik kazası ile başlamış... Kasları ağır hasar gören ve yürüyemez hale gelen genç tamamen çöküntü yaşamış ama sevgilisi her zaman yanındaymış. Tekerlekli sandalye kullanırken, deynek kullanırken ve en sonunda yürümeye başlayıncaya kadar hep yanında olmuş. Karanlık günleri berber, birlikte atlatmışlar. Birbirlerine verdikleri sözü de unutmamışlar "sahilde yüryüeceğiz" Tabii genç yürümeye başlayınca hemen sahile gelmişler. O da ne? Bu kadar güzel bir günde evlenme teklifi mi? Evet, genç sevgilisine evlenme teklifi etmiş. Artık onların yeni hayat hikayesi başlmaya hazırmış... Nasıl hikaye ama? Ben bunun kitabını bile yazarım...

George: Çok güzel. Dünyanın en güzel hikayesi, eğer kitabını yazarsan tüm paramı harcar, bir sürü alırım bunu biliyorsun değil mi?

Dream George'a yaklaştı, gözlerinin içine bakarak konuştu

Dream: George... Cidden eşim olacaksın...

George: Evet, olacağım.

Dream: Sana eşim demek çok iyi hissettiriyor biliyor musun?

George: Hah "kediciğim" rütbesinden "eşim" rütbesine yükseldim desene!

Dream: Hayır, hiç bir rütbe "kedicik" rütbesinin yerini tutamaz. Bil ki sen her zaman benim kediciğim olarak kalacaksın. Eş rütbesine yükselmedin onu da ek olarak kazandın diyelim...

George: Vay o zaman senin için hem kediciğim hem de eşim olacağım...

Dream sırıtarak George'un yanağını okşadı.

Dream: Çok şirinsin...

George: Biliyor musun? Sende çok şirinsin.

Dream George'un yanağını okşamaya devam etti ardından yavaşça yukarı çıktı, saçlarını eli ile düzeltti. Aynı zamanda tam olarak gözlerinin içine bakarak mırıldanıyordu.

Dream: Evleneceğiz... Her şey hayalini kurduğumuz gibi olacak.

George: Evet, öyle olacak.

Dream: Düğünümüzü planlamız gerekiyor...

George: Ne zaman olacak?

Dream: Bir aya?

George: Neden o kadar acelecisin?

Dream: çünkü işi hemen resmiyete dökmek istiyorum, ben eşimi istiyorum!

George: O zaman olabildiğince erken yapalım ama her şeyi de aceleye getirip düğünü mahvetmeyelim tamam mı?

Dream: Elbette öyle bir şey olmayacak. Düğünümüz en güzel şekilde olacak kediciğim... Şimdi eve gidelim mi?

George: Gidelim ama ilk önce sana bir şey daha sormak istiyorum Dream.

Dream: Evet dinliyorum, sorabilirsin.

George: Şey... Yani yanlış anlama, tabii ki sana kimseye güvenmediğim kadar fazla güveniyorum ama... Az önceki kafede seni arayanlar... Onlar hakkında doğruyu söyledin mi yoksa onuda mı bu evlilik teklifi ile bir ilgisi vardı?

Dream: Ah tanrım çok aptalım, söylemeyi unuttum. Evet, onunda bu teklifle ilgisi vardı...

George: Yani o zaman konuştuğun kişi veya kişiler bahsettiğin gibi değildi... Peki kimdi onlar?

Dream: Kim olabilir, Sapnap ve Karl'dı. Sürekli "evlilik teklifini ettin mi?" "Yaptın mı?" diye arayıp soruyorlardı. Bende yine sen anlama diye öyle bir yalan uydurmak zorunda kaldım...

George: Ah anladım...

Dream: Sana çok fazla yalan söyledim... Cidden özür dilerim.

George: hey özür dilemene gerek yok sonuçta hepsi bu teklif içindi...

George tekrar Dream'e sarıldı, elini tuttu ve gülümseyerek konuştu.

George: Hadi şimdi evimize gidelim...

Dream: Gidelim...

...

Bölüm sonu...




𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin